Διαδικτυακή επανάσταση εναντίον της παρακμής και της βλακείας!

Δευτέρα 2 Ιανουαρίου 2012

Ε, δεν πάμε καλά!Ή αλλιώς: δωρεάν μαθήματα οικονομίας από την Τράπεζα


Γράφει η Αλεξάνδρα Γωγούση- Σκανδάλη, δικηγόρος

Στραβά ξεκίνησε ο χρόνος με τη συναλλαγή μου με την Τράπεζα. Περιχαρής πρωί πρωί μπήκα στην, άδεια από πελάτες, Εμπορική Τράπεζα, στην οδό Τσιμισκή, στο ύψος της Αριστοτέλους.
Μετά την ανταλλαγή των πρωτοχρονιάτικων ευχών με τους εξυπηρετικότατους υπαλλήλους, μπήκα στο θέμα μου.
Είχα να καταθέσω χρήματα σε χαρτονομίσματα και 97€ σε κέρματα. Βγάζω λοιπόν...
ένα ένα τα σακουλάκια με τα κέρματα χωρισμένα ανά ποσόν και με αυτοκόλλητο χαρτάκι με ανάλυση: 23Χ2€, 37Χ1€, 22Χ0,5€ και 15Χ0,20€ και τα παραδίδω στην υπάλληλο.
-Ξέρετε, μου λέει. Τα κέρματα έχουν έξοδα.
- Δηλαδή; Ρωτάω απορημένη.
-Οκτώ Ευρώ για την καταμέτρηση, μου απαντάει η υπάλληλος.
-Πόσα; Ξαναρωτάω έκπληκτη. Βλέπετε ότι είναι λίγα και ήδη καταμετρημένα και ομαδοποιημένα.
- Το ποσόν είναι καθορισμένο. Οκτώ Ευρώ, μου απαντάει ξανά η υπάλληλος.
-Ξέρετε, της λέω. Τα χρήματα προέρχονται από κουμπαρά του Κοινωνικού Παντοπωλείου Μ.Α.Ζ.Ι. (Με αλληλεγγύη Ζούμε Ισότιμα)
-Δεν μπορώ να κάνω τίποτε γι’ αυτό, ξανααπαντά η υπάλληλος.
-Και πώς μπορώ εγώ να δικαιολογήσω αυτό το ποσόν στον ταμία μας; ξαναρωτώ ειλικρινά εκνευρισμένη.
- Θα αναγραφεί στην απόδειξη της κατάθεσης, μου απαντά η υπάλληλος.
-Ευχαριστώ πολύ, της απάντησα και βγήκα από την Τράπεζα.
Δεν πίστευα στ’ αφτιά μου. Οκτώ ευρώ για καταμέτρηση διάρκειας ενός, άντε το πολύ δύο λεπτών!
Μπήκα στο γραφείο μου εκνευρισμένη. Θυμήθηκα ότι εκείνη τη στιγμή «μου» έκανα ποδαρικό. Χαμογέλασα.
Αμέσως τηλεφώνησα στο κυλικείο της οικοδομής. Ήρθαν και παρέλαβαν τα κέρματα λέγοντάς μου χίλια ευχαριστώ. Μου έδωσαν τα αντίστοιχα χαρτονομίσματα.
Κι επειδή συνηθίζω πάντα μέσα από το κακό να βγάζω το καλό, σκέφθηκα: Καλά ξεκίνησε η χρονιά για το ΜΑΖΙ. Μόλις βγάλαμε οκτώ Ευρώ! Σ’ ευχαριστούμε Εμπορική Τράπεζα για το μάθημα οικονομίας που μας έκανες!
Καλή χρονιά!


πηγή:ταχαλία
Επιτρέπεται η αντιγραφή και ιεραποστολική αξιοποίηση των κειμένων πού θα βρείτε εδώ, είτε ημετέρων ή αντεγραμμένων από άλλους ιστοχώρους, ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ από ορθόδοξα ή φιλορθόδοξα ιστολόγια με υποχρέωση την αναφορά πηγής και συγγραφέως του κειμένου και την μη περικοπή αυτού για οποιονδήποτε λόγο.Τα ανυπόγραφα άρθρα και όσα δεν αναφέρουν πηγή ανήκουν στο υποφαινόμενο ιστολόγιο.
Συνήθως οι εικόνες πού χρησιμοποιούμε, παρέχονται από την αναζήτηση google.Αν νομίζετε ότι η ανάρτηση τους θίγει δικαιώματα σας, ειδοποιήστε να τις κατεβάσουμε.

Ευχαριστούμε