Διαδικτυακή επανάσταση εναντίον της παρακμής και της βλακείας!

Πέμπτη 29 Σεπτεμβρίου 2011

Δηλαδή, εάν, ο μη γένετο, το ελληνικό δημόσιο εκδηλώσει αδυναμία να πληρώσει, θα αποζημιώνει με... καλντέρα;


Γράφει η Δέσποινα

Πρώτα θα μας τα πάρουνε , μετά θα μας τα δώσουνε πίσω, σε δουλειά να βρισκόμαστε, δηλαδή; ….

Ένα φανταστικό κείμενο, γραμμένο επάνω σε ένα υπαρκτό σενάριο….

Δούλεψες λέμε τώρα για την απογραφή; σου χρωστάω 3 μηνιάτικα, 5 συντάξεις κ.ο.κ.
Ωραία (θα λέει το κράτος) θα σας πληρώσω με οικόπεδα!


Εσείς κυρία μου που μένετε; Στην Σαντορίνη; -τι λέτε κυρία μου;! και τολμάτε και ζητάτε λεφτά;!- να μένατε σε καμμιά πιο φτωχή, πιο ταπεινή, περιοχή να το καταλάβω, αλλά να μένετε στο Ημεροβίγλι (5.000 το τ.μ.) και να μου κλαίγεστε κιόλας, ε, αυτό θεωρείται υπερβολή!
Μα τι λέτε κύριε;! Πρόκειται για τα λεφτά μου…
Καλά καλά θα σας δώσουμε ενα κομμάτι -μικρό όμως- στην καλντέρα. Στην Μεσαριά που χουμε έτοιμο "κομμένο" σας κάνει;
Ναι, αλλά να μην είναι κοντά στην χωματερή...
Εντάξει εντάξει θα το δούμε... να το γράψω;
Γράφτε το να πάει στο καλό...
Εσείς κύριε, πόσες συντάξεις σας χρωστάμε; 3; Ωραία. θέλετε τρεις βράχους -μικρούς όμως- στην Κόκκινη Παραλία;
Δεν θα τους προτιμούσα…. γιατί αυτή πέφτει σιγά σιγά και μπορεί να τους χάσω ...
(α, είστε και πονηρούλης...) Στους "τράφους" στον Φάρο, τους θέλετε;
Πρέπει να πάρω οποσδήποτε Ακρωτήρι;
Όχι, έχετε κάποια προτίμηση;
Εγώ απο την Καλαμάτα είμαι...
(κανονικά έπρεπε να πάτε στον Σαμαρά....) Στο Ασπρόχωμα σας κάνει;
Τίποτε πιο κοντά στην πόλη δεν έχετε;
(έχουμε, το γραφείο του Βουδούρη, αλλά ποιός του το λέει τώρα...) Έχουμε το ένα τρίτο απο ενα περίπτερο στην παραλία, προς το λιμάνι, σας κάνει;
Με τα χρωστούμενα απο τις επόμενες συντάξεις μπορώ να παίρνω -τμηματικά- και τα υπόλοιπα μέρη; Εμένα, ξέρετε, με τον σεισμό ο κ. Μπένος...
Λοιπόν, αφήστε τα αυτά κύριε, γιατί τώρα έχουμε τον Μπένι κι έχουν αλλάξει τα πράγματα... Ούτως ή άλλως, αύριο, δεν ξέρουμε εάν θα έχουμε ακίνητα. Την επόμενη φορά μπορεί να στέλνουμε νοσοκόμες για κατοίκων περίθαλψη στα σπίτια αυτών που τους χρωστάμε.
Μα δεν είμαι άρρωστος...
Εμείς όμως νοσοκόμες θα έχουμε. Τι να σας πω κύριέ μου, την υγειά σας να έχετε, εμείς πάντως νοσοκόμες θα έχουμε σε διαθεσιμότητα τους επόμενους μήνες...
Επιτρέπεται η αντιγραφή και ιεραποστολική αξιοποίηση των κειμένων πού θα βρείτε εδώ, είτε ημετέρων ή αντεγραμμένων από άλλους ιστοχώρους, ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ από ορθόδοξα ή φιλορθόδοξα ιστολόγια με υποχρέωση την αναφορά πηγής και συγγραφέως του κειμένου και την μη περικοπή αυτού για οποιονδήποτε λόγο.Τα ανυπόγραφα άρθρα και όσα δεν αναφέρουν πηγή ανήκουν στο υποφαινόμενο ιστολόγιο.
Συνήθως οι εικόνες πού χρησιμοποιούμε, παρέχονται από την αναζήτηση google.Αν νομίζετε ότι η ανάρτηση τους θίγει δικαιώματα σας, ειδοποιήστε να τις κατεβάσουμε.

Ευχαριστούμε