Διαδικτυακή επανάσταση εναντίον της παρακμής και της βλακείας!

Πέμπτη, 15 Δεκεμβρίου 2011

Δίνει και παίρνει η .. αρλουμπολογία στον διεθνή Τύπο για την Ελλάδα

Με τον πίνακα του Ιερώνυμου Μπος "επτά θανάσιμα αμαρτήματα" εικονογραφεί το άρθρο της η Zeit Online

Μετά τους New York Times και τα σενάριά τους περί χρεοκοπίας και δικτατορίας στην Ελλάδα η δυσφήμηση της χώρας μας συνεχίζεται και από άλλους επίλεκτους αρθρογράφους του διεθνούς Τύπου

Γράφει μεταξύ άλλων σε άρθρο του Michael Thumann η Zeit Online, με θέμα τα θανάσιμα αμαρτήματα της Ευρώπης:

Στην Ελλάδα, για όλα φταίει η Angela Merkel. Η σκληρότητα των Γερμανών καταστρέφει την χώρα μας, λένε.

Έτσι εξηγούν την κρίση οι ελληνικές εφημερίδες, και τα ίδια φωνάζουν οι λαϊκιστές πολιτικοί και οι διαδηλωτές.

Δεν τους ενοχλούν τα χρέη τους, αλλά οι επιπλήξεις που δέχονται από την υπόλοιπη Ευρώπη.

Κατηγορώντας όμως τους άλλους, οι Έλληνες λένε ψέματα τόσο στην Ευρώπη, όσο και στους εαυτούς τους.

Αυτό που είναι εκπληκτικό στην Ελλάδα σήμερα, είναι ότι τα συνδικάτα, που πάντοτε πίστευαν ότι θα υπάρχουν απεριόριστα ευρωπαϊκά χρήματα για να καλοπερνάνε, συνεχίζουν να είναι γραπωμένα στα προνόμιά τους.

Ποιοι γκρινιάζουν;

Οι δημόσιοι υπάλληλοι των σιδηροδρόμων, που εισέπρατταν αστρονομικούς μισθούς, και οι οικογένειες που συνέχιζαν να εισπράττουν τις συντάξεις των νεκρών συγγενών τους.

Τα αθηναϊκά ΜΜΕ τα αναφέρουν όλα αυτά, αλλά αυτό που λείπει είναι ο καθαρτικός θυμός απέναντι στους συμπατριώτες τους.

Οι λαϊκιστές λένε μεγάλα λόγια, κατηγορώντας την Merkel, αλλά χαϊδεύουν τους ένοχους συμπολίτες τους. Προτιμούν να τα βάζουν με κάποιον απόμακρο μπαμπούλα, παρά να κοιταχτούν στον καθρέφτη.

Αυτή η αδυναμία, η έλλειψη αυτοκριτικής, αυτή είναι η πραγματική ελληνική κρίση.

Στο άρθρο του, εξάλλου με τον «Φοβού τους Έλληνες και χρέος φέροντες», ο συνεργάτης του Newsweek Fouad Ajami παρουσιάζει τους λόγους που, κατά την άποψή του, οδήγησαν την Ελλάδα στην κρίση και στην ουσιαστική της χρεοκοπία:

«Η Ελλάδα ζει με την αίσθηση ότι εξαιρείται από τις απαιτήσεις της πολιτικής και οικονομικής πειθαρχίας» γράφει και συνεχίζει: «Οι αρχαίοι Έλληνες δεν δοξάστηκαν για το εμπόριό τους. Το απαξίωσαν τόσο ο Πλάτωνας, όσο και ο Αριστοτέλης. Οι πολίτες το άφηναν στα χέρια των μετοίκων και των ξένων και γι’ αυτό οι Γερμανοί τραπεζίτες ανησυχούν όταν οι πολιτικοί της Ελλάδας αντλούν έμπνευση από τα έπη και τους αρχαίους ήρωες…

Για την ειρωνεία του θέματος, το μόνο κομμάτι του παρελθόντος, της ιστορίας της Ελλάδας που μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως αναφορά για το πώς κατάφεραν οι Έλληνες να ακμάσουν ως έμποροι ή μεταπράτες, ήταν η περίοδος της … υποταγής τους στην Οθωμανική Αυτοκρατορία. Γρήγορα όμως οι Έλληνες αναζήτησαν έναν δικό τους κόσμο πέρα από τις διευκολύνσεις των Οθωμανών και όσο ήταν υποταγμένοι, έγιναν περισσότερο ρομαντικοί. Είχαν χάσει την επαφή με τον κλασικισμό που δοξάστηκε και οι φιλέλληνες τους τροφοδοτούσαν με μια αίσθηση ιδιαιτερότητας. Οι Έλληνες εθνικιστές πίστευαν ότι τα υπόλοιπα έθνη τους ζήλευαν και ήθελαν να ληστέψουν τον τόπο τους, όπως και στο παρελθόν».

Επιτρέπεται η αντιγραφή και ιεραποστολική αξιοποίηση των κειμένων πού θα βρείτε εδώ, είτε ημετέρων ή αντεγραμμένων από άλλους ιστοχώρους, ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ από ορθόδοξα ή φιλορθόδοξα ιστολόγια με υποχρέωση την αναφορά πηγής και συγγραφέως του κειμένου και την μη περικοπή αυτού για οποιονδήποτε λόγο.Τα ανυπόγραφα άρθρα και όσα δεν αναφέρουν πηγή ανήκουν στο υποφαινόμενο ιστολόγιο.
Συνήθως οι εικόνες πού χρησιμοποιούμε, παρέχονται από την αναζήτηση google.Αν νομίζετε ότι η ανάρτηση τους θίγει δικαιώματα σας, ειδοποιήστε να τις κατεβάσουμε.

Ευχαριστούμε