Τα παρακάτω, αποτελούν απαντήσεις σε ένα κακόπιστο, κακογραμμένο και απαράδεκτα άσχετο κείμενο, το οποίο επικολλούν οι αμαθείς και ημιμαθείς Νεοειδωλολάτρες σε διάφορα φόρουμ εναντίον των Χριστιανών Γίνεται φανερή η πλάνη, ο δόλος τους και η άγνοιά τους, τόσο σε όσα σχετίζονται με το Χριστιανικό δόγμα, όσο και σε όσα ομολογούν ότι πιστεύουν, χωρίς ποτέ να αντιλαμβάνονται το βαθύ σκοτάδι στο οποίο βρίσκονται !!
Γίνεται επίσης φανερό το πόσο ευκολόπιστοι είναι, πέφτοντας θύματα της Σατανιστικής αντιχριστιανικής και ξενόφερτης προπαγάνδας του νεοπαγανισμού
Γ μέρος
Νεοειδωλολατρικό κείμενο:
Έχει ο άνθρωπος δυνατότητα επιλογής των πράξεών του;
¨ότι ούτω λέγει Κύριος ο Θεός ο άγιος Ισραήλ ο ΠΟΙΗΣΑΣ τα ΕΠΕΡΧΟΜΕΝΑ¨ (Ησαίας.ΜΕ΄11)
Ο Θεός έχει δημιουργήσει τα ΜΕΛΛΟΝΤΑ γεγονότα...τα πάντα είναι λοιπόν προκαθορισμένα....ο άνθρωπος στερείται ελευθέρας βουλήσεως...αναρωτούμεθα όμως αν είναι έτσι....τί νόημα έχει νά έρχεται μετά ο Ιησούς και να λέει «ΠΙΣΤΕΨΕ ΣΕ ΜΕΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΩΘΗΣ».....αφού είναι ήδη προκαθορισμένο από τον Θεό το ΑΝ ΘΑ πιστέψω ή ΟΧΙ δήλα δη το ΑΝ ΘΑ καταλήξω στον ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ ή στην ΚΟΛΑΣΙ.Εδώ λοιπόν έχουμε ΑΥΤΟΑΝΑΙΡΕΣΙ των δογμάτων τους.
Απάντηση:
Καμία σχέση με την πραγματικότητα δεν έχει η ερμηνεία των Ειδωλολατρών εδώ. Ο Χριστιανισμός δεν πιστεύει στον προκαθορισμό (την ειμαρμένη) όπως οι Ειδωλολάτρες, (και εδώ είναι το αστείο, ότι οι Ειδωλολάτρες κατηγορούν τους Χριστιανούς, ότι πιστεύουν… κάτι που οι ίδιοι οι Ειδωλολάτρες πιστεύουν!). Οι Χριστιανοί πιστεύουμε ότι ο Θεός ΔΕΝ ΠΡΟΚΑΘΟΡΙΖΕΙ, ΑΛΛΑ ΠΡΟΓΝΩΡΙΖΕΙ.
Όσον αφορά την παρερμηνεία του εδαφίου αυτού, η φράση: «ο ποιήσας τα επερχόμενα» δεν σημαίνει ότι προκαθορίζει τα μελλοντικά γεγονότα, αλλά ότι ΕΠΕΜΒΑΙΝΕΙ στην ιστορία, ώστε η ιστορία να οδηγηθεί σε αίσιο τέλος για τους δικαίους. Πολύ απλό.
Νεοειδωλολατρικό κείμενο:
Είναι ο Θεός ΚΑΛΟΣ;
¨εγώ ο κατασκευάσας φως και ποιήσας σκότος,ο ποιών ειρήνην και κτίζων ΚΑΚΑ¨ (Ησαίας.ΜΕ΄7)
ο Θεός Γιαχβέ ΚΤΙΖΕΙ τα ΚΑΚΑ...είναι λοιπόν ο ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ του ΚΑΚΟΥ κατά παραδοχήν του....άρα αφού αυτός δημιουργεί το ΚΑΚΟ είναι ή αιτία του ΚΑΚΟΥ...οπότε είναι αναγκαστικά ΚΑΚΟΣ.
Απάντηση:
Δεν είναι ο Θεός «αναγκαστικά κακός», αλλά Νεοειδωλολάτρης που τα γράφει αυτά, είναι «αναγκαστικά κουτός». Δεν μιλάει το εδάφιο για «το κακό», ούτε καν για «τα κακά» του κόσμου, αλλά για «κάποια κακά». Η έλλειψη οριστικού άρθρου και ενικού, δείχνει σε όποιον γνωρίζει Ελληνικά, ότι μιλάει για κάποια συγκεκριμένα κακά. Πού να ξέρουν όμως Ελληνικά οι… Ελληναράδες της Νεοειδωλολατρείας!
Πέραν αυτού, αν ο Θεός έφτιαχνε πράγματι «το κακό» όπως θέλουν εδώ οι Ειδωλολάτρες, γιατί δεν είδαν ότι στο ίδιο εδάφιο αναφέρει ότι «ποιεί ειρήνη»; Αν στο ένα εμφανίζεται κακός, εδώ εμφανίζεται καλός. Τι είναι λοιπόν τελικά; Συνεπώς δεν μιλάει για «το κακό», αλλά για ΚΑΠΟΙΑ κακά.
Μα τι είδους κακά είναι αυτά που τα προκαλεί ο Θεός; Και σε ποιους; Η απάντηση είναι προφανέστατη και σαφής: «Ποιεί ειρήνη για τους δικαίους, και κακά για τους ασεβείς». Γιατί δεν θα τους επιτρέψει να κακοποιούν για πάντα.
Νεοειδωλολατρικό κείμενο:
ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ
Ο Γιαχβέ κατά των Ελληνικών πόλεων της Φιλισταίας...
¨και εξολοθρεύσω κατοικούντας εξ Αζώτου και εξαρθήσεται φυλή εξ Ασκαλώνος και επάξω την χείρα μου επί Ακκαρών και απολούνται οι κατάλοιποι των αλλοφύλων λέγει Κύριος¨ (Αμώς Α΄8)
Απάντηση:
Κατ’ αρχήν, με ποια βάση δέχονται οι Νεοειδωλολάτρες ότι οι πόλεις της Φιλισταίας ήταν Ελληνικές; Πίστευαν οι Έλληνες στον Βάαλ; Μα σε αυτόν και σε άλλους Μεσανατολικούς θεούς πίστευαν οι Φιλισταίοι. Δεν πίστευαν στους θεούς των Ελλήνων. Σύμφωνα με τους Νεοειδωλολάτρες, Έλληνες είναι ΜΟΝΟ όσοι έχουν τους δικούς τους «Ελληνικούς» θεούς. Πώς τώρα οι πιστοί του Βάαλ έγιναν Έλληνες;
Αν οι λαοί αυτοί επιμείχθηκαν με τους Έλληνες, και αν απόγονοι των Κρητικών μετανάστευσαν στην Μέση Ανατολή, δεν σημαίνει ότι παρέμειναν Έλληνες. Είχαν γίνει πλέον Φιλισταίοι. Με τη λογική αυτή, επειδή ο Αλέξανδρος έφτασε στην Ινδία και άφησε στρατό εκεί, και έγινε επιμειξία, οι Ινδοί σήμερα είναι Έλληνες! Και αν δέχονται οι Νεοειδωλολάτρες ως Έλληνες τους Φιλισταίους που δεν πίστευαν στους Ελληνικούς θεούς, δεν κατοικούσαν στην Ελληνική επικράτεια και δεν μιλούσαν Ελληνικά, τότε με ποιο κριτήριο τους λένε Έλληνες; Λίγη σοβαρότητα δεν βλάπτει.
Αν πάλι το δέχονται με βάση την ΚΑΤΑΓΩΓΗ, τότε έχουν πρόβλημα με την τακτική τους, να αρνούνται την καταγωγή και να θεωρούν τη θρησκεία ως βάση Ελληνικότητας. Εδώ όμως η Αγία Γραφή το λέει επί τη βάση ΚΑΤΑΓΩΓΗΣ και μόνο.
Γιατί άραγε ο αληθινός θεός Γιαχβέ τα λέει αυτά στους Φιλισταίους; Μα απλούστατα, επειδή ασέβησαν, και χτύπησαν τον Ισραήλ, όπως φαίνεται στα γύρω εδάφια. Και με ποιο τρόπο άραγε εκπληρώθηκε η προφητεία αυτή; Με το να αφήσει άλλα έθνη να τους καταστρέψουν. Αυτό συνέβη κατά διαστήματα σε διάφορες εποχές: Από τον Φαραώ, τον Ναβουχοδονόσορ, τον Μέγα Αλέξανδρο κλπ. (Β΄ Παραλειπομένων 20/κ΄ 6,7. Δ΄ Βασιλέων 18/ιη΄ 8).
Μήπως λοιπόν ο Θεός είναι προσωπολήπτης και βοηθάει τον Ισραήλ, ενώ καταστρέφει τους άλλους λαούς; Για να δούμε ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ, για το τι λέει ο Θεός όταν ο Ισραήλ ασεβεί:
ΩΣΗΕ 1/α΄: 4. «Και είπε ο Κύριος προς αυτόν, Κάλεσον το όνομα αυτού Ιεζραέλ, διότι έτι ολίγον και θέλω εκδικήσει το αίμα του Ιεζραέλ επί τον οίκον Ιηού, και θέλω καταπαύσει την βασιλείαν του οίκου Ισραήλ. 5. Και εν τη μέρα εκείνη θέλω συντρίψει το τόξον του Ισραήλ εν τη κοιλάδι του Ιεζραέλ» … «διότι δεν θέλω ελεήσει πλέον τον οίκο Ισραήλ αλλά θέλω σηκώσει αυτούς διόλου» ….. 10. «…δεν είσθε λαός μου, εκεί θέλει λεχθή προς αυτούς, Υιοί του θεού του ζώντος»
ΗΣΑΙΑΣ ΚΕΦ 1/α΄: 2. «Ακούσατε, ουρανοί και ακροάσθητι, γη διότι ο Κύριος ελάλησεν Υιούς έθρεψα και ύψωσα, αλλ’ αυτοί απεστάτησαν επ, εμού 3. Ο βους γνωρίζει τον κτήτορα αυτού και ο όνος την φάτνην του Κυρίου αυτού. Ο Ισραήλ δεν γνωρίζει, ο λαός μου δεν εννοεί 4. Ουαι, έθνος αμαρτωλόν, λαέ πεφορτωμένε ανομία, σπέρμα κακοποιών, υιοί διεφθαρμένοι, εγκατέλειπον τον Κύριον, κατεφρόνησαν το Άγιον του Ισραήλ, εστράφησαν εις τα οπίσω 5. Δια τι παιδευόμενοι θέλετε επιπροσθέτει στασιασμόν; Όλη η κεφαλή είναι άρρωστος και όλη καρδία κεχαυνωμένη 6. από ίχνους ποδός μέχρι κεφαλής δεν υπάρχει εν αυτώ ακεραιότης, αλλά τραύματα και μελανίσματα και έλκη σεσηπότα, δεν εξεπιέσθησαν ουδέ εδέθησαν ουδέ εμαλακώθησαν δι’ αλοιφής»
11 «τίνα χρείαν έχω του πλήθους των θυσιών σας ; λέγει Κύριος κεχορτασμένος είμαι από ολοκαυτωμάτων κριών και από πάχους σιτευτών, και δεν ευαρεστούμαι εις είμαι ταύρων ή αρνίων ή τράγων 12. όταν έρχησθε να εμφανισθήτε ενώπιόν μου, τις εζήτησεν εκ των χειρών σας τούτο, να πατείτε τας αυλάς μου; 13. Μη φέρετε πλέον ματαίας προσφοράς , το θυμίαμα είναι βδέλυγμα εις εμέ, τας νεομηνίας και τα σάββατα , την συγκάλεσιν των συνάξεων, δεν δύναμαι να υποφέρω, ανομίαν και πανηγυρικήν σύναξιν 14. Τας νεομηνίας σας και τας διατεταγμένας σας εορτάς σας μισεί η ψυχή μου, είναι φορτίον εις εμέ . εβαρύνθην να υποφέρω, ανομίαν και πανηγυρικήν σύναξιν 15. Και όταν εκτείνητε τας χείρας σας, θέλω κρύπτει τους οφθαλμούς μου από σας, ναι όταν πληθύνητε δεήσεις, δεν θέλω εισακούει, αι χείρες σας είναι πλήρες αιμάτων 16. Λούσθητε, καθαρίσθητε, αποβάλετε την κακία των πράξεών σας απ’ έμπροσθεν των οφθαλμών μου, παύσατε πράττοντες το κακόν.
21. «Πως η πίστη πόλις κατεστάθη πόρνη, ήτο πλήρης κρίσεων , η δικαιοσύνη κατώκει εν αυτή, αλλά τώρα φονείς 22. ο άργυρός σου κατεστάθη σκωρία, ο οινός σου συνεκεράσθη μεθ’ ύδατος 23. Οι άρχοντές σου είναι απιθείς και σύντροφοι κλεπτών, πάντες αγαπώσι δώρα και κυνηγούσιν αντιπληρωμάς, δεν κρίνουσιν τον ορφανόν ουδσέ έρχεται η δίκη της χήρας προς αυτούς» 25. «και θέλω στρέψει την χείρα μου επί σε και αποκαθαρίσει την σκωρίαν σου και αφαιρέσει όλον σου το κασσίτερον».
ΖΑΧΑΡΙΑΣ 8/η΄ 13: «…αλλά διεσκόρπισα (τους Ιουδαίους) αυτούς ως δ’ ανεμοστροβίλου εις πάντα τα έθνη» 8/η΄ 14 «Διότι ούτω λέγει ο Κύριος των δυνάμεων. Καθ’ ον τρόπον εστοχάσθην να σας τιμωρήσω, ότε οι πατέρες σας με παρώργισαν, λέγει ο Κύριος των δυνάμεων…» 14/ιδ΄ 2 … « …και θέλω συνάξει πάντα τα έθνη κατά της Ιερουσαλήμ εις μάχην, και θέλει αλωθεί η πόλις και αι οικοίαι θέλουσι λεηλατηθή και αι γυναίκες θέλουσι βιασθή, και το ήμισυ της πόλεως θέλει εξέλθει εις αιχμαλωσίαν».
ΜΑΛΑΧΙΑΣ 1/α΄ 10 «……Δεν έχω ευχαρίστηση εις εσάς (Ιουδαίους), λέγει ο Κύριος των δυνάμεων»,
Ρωτάμε λοιπόν αυτούς τους άσχετους που έγραψαν ότι ο Θεός είναι υπέρ των Εβραίων και κατά των Ελλήνων:
Είπε ποτέ ο Θεός στην Αγία Γραφή, τόσο βαριά λόγια κατά των Ελλήνων όπως είπε κατά των Εβραίων; Μήπως τελικά η Παλαιά Διαθήκη (με τη δική σας λογική), είναι αντιεβραϊκό κατασκεύασμα γραμμένο από Έλληνες; Τι έχετε να πείτε;
Αλλά η Αγία Γραφή, πάντα γράφει αυτό που πρέπει εναντίον του ενόχου, είτε Έλληνας είναι αυτός, είτε Εβραίος, είτε Κινέζος. Δεν προσωποληπτεί εναντίον κανενός, όπως θα επιθυμούσαν οι εχθροί της για να βρουν κάτι να την κατηγορήσουν. Στους ενόχους, τα λέει έξω από τα δόντια, ανεξαρτήτως έθνους.
Αν και τα εδάφια αυτά απαντούν ήδη ικανοποιητικά στις κακοήθειες των εχθρών της Π.Δ. για τα δήθεν «ανθελληνικά» χωρία της, έχουμε να πούμε πολλά ακόμα με την αφορμή και άλλων εδαφίων που χρησιμοποιούνται από τους επίδοξους Ελληνομανιακούς «ερμηνευτές» της Π.Δ.
Νεοειδωλολατρικό κείμενο:
¨Ουαί οι κατοικούντες το σχοίνισμα της θαλάσσης πάροικοι Κρητών...και έσται Κρήτη νομή ποιμνίων και μάνδρα προβάτων¨ (Σοφονίας Β΄4-6)
αλλοίμονο στους Κρητες...λέγει Κύριος...η Κρήτη θα γίνη μάνδρα προβάτων!!!Τα γνωρίζουν αυτά οι λεβέντες Κρήτες που είναι Χριστιανοί;
Απάντηση:
Φυσικά και τα γνωρίζουν οι Χριστιανοί. Μάλλον εσείς δεν κατανοείτε τι διαβάζετε! Ποιο είναι λοιπόν το πρόβλημα;
Το εδάφιο λέει ότι οι ασεβείς κάτοικοι της Χαναάν, η Πεντάπολις των Φιλισταίων, που ήταν απόγονοι Κρητικών, θα πλήρωναν την ασέβειά τους (όπως κάθε ασεβής). Και αυτό εκπληρώθηκε (Ησαϊας 7/ζ΄ 22. 34/λδ΄ 13. Μιχαίας 3/γ΄ 12). Όμως ο Θεός της αγάπης, όπως ξέρει να επιτρέπει την τιμωρία, ξέρει να ευλογεί και τους δικαίους. Δίνει λοιπόν στο επίμαχο εδάφιο Σοφονίας 2/β΄ 4-6 και μία προφητεία ΕΥΛΟΓΙΑΣ ΤΩΝ ΚΡΗΤΙΚΩΝ!!! Όμως πού να καταλάβουν οι εχθροί της Αγίας Γραφής από το πνεύμα της Εκκλησίας και την αγάπη του Θεού μας!
Δεν λέει εκεί αυτό που ΨΕΥΔΩΣ ερμηνεύουν οι άσχετοι κατήγοροι. Δεν λέει: «αλλοίμονο στους Κρήτες» που ψευδώς το ερμηνεύουν. Λέει απλώς ότι «έσται Κρήτη νομή ποιμνίων και μάνδρα προβάτων». Κατανοούν τι σημαίνει αυτό το εδάφιο; Μα πώς να το κατανοήσουν αφού έχουν μεσάνυχτα από Αγία Γραφή;
Η Αγία Γραφή, μιλάει συνεχώς και επανειλημμένα για τους πιστούς Χριστιανούς ως «πρόβατα». Προσέξτε τι λέει η Αγία Γραφή:
Ιεζεκιήλ 34/λδ΄: (2)...Προφητευσον επί τους ποιμένας τού Ισραήλ...(8) οι ποιμένες εβόσκησαν εαυτούς, και δεν εβόσκησαν τα πρόβατά μου, ...(10) ιδού εγώ είμαι εναντίον τών ποιμένων, και θέλω εκζητήσει τα πρόβατά μου εκ τής χειρός αυτών, και θέλω παύσει αυτούς από του να ποιμένωσι τα πρόβατα...(11) Διότι ούτω λέγει Κύριος ο Θεός: Ιδού εγώ, εγώ θέλω αναζητήσει τα πρόβατά μου, και επισκεφθεί αυτά, (12), καθώς ο ποιμήν επισκέπτεται το ποίμνιον αυτού, καθ' ην ημέραν ευρίσκεται εν μέσω τών προβάτων αυτού διεσκορπισμένων, ούτω θέλω επισκεφθεί τα πρόβατά μου, και θέλω ελευθερώσει αυτά εκ πάντων τών τόπων όπου ήταν διεσκορπισμένα... (13) Και θέλω εξάγει αυτά εκ τών λαών, και συνάξει αυτά...(14)Θέλω βοσκήσει αυτά εν αγαθή νομή, και η μάνδρα αυτών θέλει είσθαι επί τών υψηλών ορέων τού Ισραήλ. Εκεί θέλουσιν αναπαύεσθαι εν μάνδρα καλή, και θέλουσι βόσκεσθαι εν παχεία νομή...(17) Ιδού εγώ θέλω κρίνει αναμέσον προβάτου και προβάτου...(23) Και θέλω καταστήσει επ' αυτά ένα ποιμένα, και θέλει ποιμαίνει αυτά, τον δούλον μου Δαυϊδ...(25) Και θέλω κάμει προς αυτά διαθήκην...(28) και θέλουσιν κατοικεί ασφαλώς.΄΄
Τι λέει αυτό το χωρίο; Ότι ο Θεός είναι εναντίον των ποιμένων ΤΟΥ ΙΣΡΑΗΛ (!!!), γιατί δεν φροντίζουν τα πρόβατά του, δηλαδή την Εκκλησία Του!
Και μιλάει επίσης για τα αγαπημένα Του πρόβατα, που θα τους δώσει πλούσια νομή (τροφή), και θα τα ποιμάνει ο δούλος του Δαυίδ. Και φυσικά τα λόγια αυτά ειπώθηκαν μετά τον θάνατο του Δαυίδ. Για ποιον Δαυίδ μιλούσε λοιπόν; Μα μιλούσε για τον Ιησού Χριστό! «Εγώ είμαι ο Ποιμήν ο καλός, που δίνω τη ζωή μου για τα πρόβατα» λέει ο Ιησούς στο Ιωάννης 10/ι΄ 11. Και λέει επίσης στο ίδιο κεφάλαιο ο Ιησούς, στο εδάφιο 16, ότι εκτός από τα πρόβατα του Ισραήλ που θα γίνονταν Χριστιανοί, έχει και άλλα πρόβατα, που δεν προέρχονται από την αυλή του Ισραήλ. Και αυτά θα συνάξει, και θα τα ενώσει με τα εξ’ Ιουδαίων πρόβατά του, και θα γίνουν μία ποίμνη, υπό έναν ποιμένα τον Ιησού Χριστό.
Τώρα μπορούμε να καταλάβουμε τι εννοούσε ο Σοφονίας για τα πρόβατα της Κρήτης και για την νομή τους! Ότι αν και οι απόγονοί τους οι Φιλισταίοι θα εξαφανισθούν χάριν της ασέβειάς τους, Η ΚΡΗΤΗ ΘΑ ΓΕΜΙΣΕΙ ΠΡΟΒΑΤΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ, ΔΗΛΑΔΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ, ΠΟΥ ΘΑ ΤΡΕΦΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΠΙΣΤΗ.
Ο απόστολος Παύλος, χειροτόνησε τον Τίτο, πρώτο επίσκοπο Κρήτης, και αυτός διέδωσε το ευαγγέλιο σε όλο το νησί. Κατά τον ίδιο τον Παύλο, «δεν υπάρχει πια Ιουδαίος, ούτε Έλληνας, αλλά όλοι μας είμαστε Ένας στο σώμα του Χριστού την Εκκλησία» (Γαλάτας 3/γ΄ 28).
Όχι μόνο λοιπόν δεν μιλάει εκεί κατά της Κρήτης ο προφήτης, αλλά ΠΡΟΦΗΤΕΥΕΙ ΕΥΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΡΗΤΙΚΟΥΣ, ότι κάποτε θα γίνουν οι Κρήτες Χριστιανοί. Κάτι που με χαρά παρατηρούμε μέχρι και σήμερα!
Νεοειδωλολατρικό κείμενο:
¨επιφανήσεται Κύριος επ΄αυτούς και εξολοθρεύσει πάντας τους Θεούς των εθνών της γής και προσκυνήσουσιν αυτώ έκαστος εκ του τόπου αυτού,πάσαι αι νήσοι των εθνών¨ (Σοφ.Β΄11)
Από τότε το είχε άχτι ο Γιαχβέ να γίνη Θεός καί των Ελλήνων....Οι Χριστιανοί έκαναν το όνειρό του πραγματικότητα επιβάλλοντες το βάρβαρο τους δόγμα στους προγόνους μας...
Απάντηση:
Εδώ φυσικά δεν υπάρχει κατηγορία. Γιορτή υπάρχει και έπαινος, που ο αληθινός Θεός ο Γιαχβέ, κέρδισε την αγάπη των εθνών, απέδειξε ότι είναι ο μόνος που μας αγαπάει, γιατί σταυρώθηκε για εμάς, όχι μόνο για τους Ιουδαίους, αλλά και για εμάς τους Έλληνες, και τώρα εμείς οι Έλληνες είμαστε πλέον πρόθυμοι να πεθάνουμε ακόμα γι’ αυτόν. Έχουμε προ πολλού γυρίσει την πλάτη μας στους δαιμονικούς αρχαίους Θεούς, και μόνο μερικοί ανόητοι και αμαθείς νοσταλγοί τους έχουν απομείνει στον κόσμο, ζωντανά απολιθώματα της αρχαίας βαρβαρότητας.
Νεοειδωλολατρικό κείμενο:
¨διότι ενέτεινα σε Ιούδα,εμαυτώ εις τόξον,έπλησα τον Εφραίμ και ΕΞΑΓΕΡΩ τα τέκνα σου,Σιών, επί τα τέκνα των Ελλήνων και ψηλαφήσω σε ως ρομφαίαν μαχητού.και Κύριος ΕΣΤΑΙ επ΄αυτούς και εξελεύσεται ως αστραπή βολίς,και Κύριος παντοκράτωρ υπερασπιεί αυτούς,και καταναλώσουσιν αυτούς,και καταχώσουσιν αυτούς εν λίθοις σφενδόνης και εκπιόνται αυτούς ως οίνον και πλήσουσιν ως φιάλας θυσιαστηρίων¨ (Ζαχαρίας Θ΄13-15)
Απάντηση:
Πριν δώσω ερμηνεία του χωρίου, προτιμώ εδώ να αρχίσω να απαντάω με τα λόγια του καθηγητού Πανεπιστημίου Γεωργίου Μεταλληνού, στο βιβλίο του: «Παγανιστικός Ελληνισμός ή Ελληνορθοδοξία;» σελ. 35, 36, 104 - 107:
«Την ίδια κακόβουλη άγνοια έδειξε και εκείνος που έγραψε ανοικτή επιστολή στο φανατισμένο και ημιμαθές περιοδικό «Δαυλός» (137, κύριο άρθρο), ζητώντας να «λάβει ιδιάζουσα θέση» η Εκκλησία της Ελλάδος έναντι της Παλαιάς Διαθήκης και «να αποβάλη […] είτε ολόκληρη την Π.Δ. ή μέρη που στρέφονται κατά του Έθνους μας». Εννοεί, μεταξύ άλλων, το Ζαχαρίας 7/ζ΄ 13 ε. Ο προφήτης Ζαχαρίας έζησε όμως τον 7ο π.Χ. αιώνα και, όπως έχει αποδειχθεί επιστημονικά, το δήθεν «ανθελληνικό» του χωρίο είναι παρέμβλητο. Γι’ αυτό στις κριτικές – επιστημονικές εκδόσεις (βλ. Βασιλ. Μ. Βέλλα, Το Δωδεκαπρόφητον, Αθήνα 1950, σ. 106) τίθεται στο Εβραϊκό σε αγκύλες, που σημαίνει ότι δεν είναι γνήσιο. Παρόμοια «ανθελληνικά» κείμενα προέκυψαν στην εποχή των διαδόχων του Μ. Αλεξάνδρου και κυρίως του Αντιόχου του Δ΄ (+- 215 – 161 π.Χ.), που με τη συμπεριφορά του ανέτρεπε το έργο του Μ. Αλεξάνδρου και εξευτέλιζε τον Ελληνικό πολιτισμό (δεν σεβάστηκε την ετερότητα των άλλων λαών).
Τότε, (3ος αιώνας και μετά), αρχίζει ένα «ανθελληνικό» ρεύμα στον Ιουδαϊσμό. Έλληνες όμως ή Εθνικοί, από την ίδια εποχή, ονομάζονται όλοι οι μη Εβραίοι. Άρα δεν έχει σαφή φυλετικό χαρακτήρα αυτή η καταφορά, ώστε να εκλαβάνεται ως φυλετικός ανθελληνισμός.
Αυτό φαίνεται και από το γεγονός ότι οι αντιταχθέντες στους αναξίους διαδόχους του Αλεξάνδρου Μακκαβαίοι είναι άγιοι της Εκκλησίας μας και τιμώνται, μαζί με την μητέρα τους Σολωμονή, και τον πνευματικό τους πατέρα Ελεάζαρο την 1η Αυγούστου.
…Για τα «ανθελληνικά αποσπάσματα της Π.Δ.» και κυρίως «τα 4 εν τω συνόλω τους ανθελληνικώτατα βιβλία των Μακκαβαίων» (το 4ο είναι ψευδεπίγραφο), που επισημαίνει ο κ. Λάμπρου (του Δαυλού), έχουν από πολλούς γραφεί πολλά. Είναι γνωστό το ιστορικό κλίμα, στο οποίο συντάχθηκαν τα βιβλία των Μακκαβαίων (β΄ αιώνας π.Χ.), μέσα σε έντονες αντιθέσεις με τους όχι πάντα άξιους διαδόχους – επιγόνους του Μ. Αλεξάνδρου κυρίως τον Αντίοχο Δ΄, 175 – 164 π.Χ.).
Από πλευράς ιστορικής, ως πηγές μιας εποχής και τα βιβλία αυτά έχουν τη θέση τους στην Π.Δ. και την ιστορία της πίστεώς μας. Οι επτά δε Μακκαβαίοι Παίδες τιμώνται για την αγιότητά τους και πνευματικότητά τους, και τους αγώνες τους εναντίον της ειδωλικής πλάνης, με βάση τον εθνικό, αλλά και «υπερεθνικό» χαρακτήρα της Πίστεώς μας, όπως και παραπάνω ανέπτυξα.
Ο κ. Λάμπρου επιμένει ιδιαίτερα – και δίκαια – στο επίμαχο κείμενο του Προφήτου Ζαχαρίου (κεφ. 9, στ. 12 ε.: «Και εξαρώ το αίμα των αλλοφύλλων…»). Πράγματι, όταν γράφει το κείμενο «και εξεγερώ τα τέκνα σου, Σιών, επί τα τέκνα των Ελληνων…», προκαλεί τον μη έχοντα σχέση με την επιστήμη της Π.Δ. και κρίνοντα επιφανειακά. Έχω δηλώσει επανειλημένως ότι οι στίχοι αυτοί περιέχονται στο Εβραϊκό πρωτότυπο, αλλά και σ’ αυτό «οβελίζονται», τοποθετούνται σε αγκύλες, κριτικά, διότι ΔΕΝ ανήκουν στην Προφητεία του Ζαχαρίου, που εγράφη στον ΣΤ΄ αιώνα προ Χριστού, αλλά προστέθηκαν στην εποχή των αγώνων των Εβραίων (Μακκαβαίων) εναντίον των διαδόχων του Μ. Αλεξάνδρου (4ος αιώνας π.Χ. και εξής) και κυρίως του Αντιόχου Δ΄ (175-164 π.Χ.) που επεδίωξε τον βίαιο εξελληνισμό τους, δηλαδή την υπόταξή τους στην ειδωλολατρία. Στις επιστημονικές όμως εκδόσεις πρέπει να περιέχονται στο προφητικό κείμενο εντός αγκυλών οι στίχοι – παρά τη μη γνησιότητά τους – και αυτό πρέπει να το γνωρίζει ο κύριος Λαμπρόπουλος ως επιστήμων.
Παρόλο που η πνευματική ερμηνεία του χωρίου αυτού δεν δημιουργεί κανένα πρόβλημα, όπως και η σύνδεσή του με ιστορικά γεγονότα του απωτάτου παρελθόντος, δεν θα είχα αντίρρηση προσωπικά για την «φειδώ των ασθενών» που έλεγε και ο Λούθηρος, και την αποστόμωση των αναζητούντων αφορμές, για να πολεμήσουν και συκοφαντήσουν την Ορθόδοξη πίστη μας, να αφαιρεθεί το κείμενο από τη μετάφραση των Ο΄, ή έστω να τίθεται και εδώ σε αγκύλες ως παρέμβλητο. Η «τόλμη» όμως του κ. Λ. φθάνει τόσο μακριά, ώστε να αναφέρεται στο κλασικό έργο Δωδεκαπρόφητον του παγκοσμίως αναγνωρισμένου παλαιοδιαθηκολόγου και εβραιολόγου Βασιλείου Βέλλα με τη φράση: «κάποια έκδοση ενός ιδιώτου»! Αληθινά ισχύει (και) εδώ το «ει γαρ έγνω, ου κατέγνω»… Ίσως ο Δαυλός έχει χάσει κάθε επαφή με την επιστήμη, ασχολούμενος μόνο με μυθολογίες!…
…Δυστυχώς όμως βρίσκομαι στην πολύ δυσάρεστη θέση να κατηγορήσω τον κ. Λάμπρου, ότι συκοφαντεί σκαιότατα και ανέντιμα την πίστη μας για πράγματα που αγνοεί πλήρως, διότι του λείπει κάθε «εκ των ένδον» σχέση με τη λατρεία μας και κάθε βιωματική επαφή με την εκκλησιαστική πραγματικότητα. Γράφει: «…ο Δαυλός, όταν δημοσίευσε το αιμοβόρο αυτό ανθελληνικό κείμενο (σημ. Γ.Δ.Μ.: του Ζαχαρίου), το έλαβε από επίσημη έκδοση της Π. Διαθήκης κυρωμένη με έγκριση μητροπολιτών, αλλά και από τα λειτουργικά βιβλία, που αναγινώσκονται και σήμερα στις εκκλησίες και τα μοναστήρια της Ελλάδος, όπου δεν υπάρχουν αγκύλες». Ποίόν σε έπος (τέκνον) φύγεν έρκος οδόντων;» Περικοπές από το βιβλίο του πρ. Ζαχαρία διαβάζονται λειτουργικά: Την Παρασκευή της Τυροφάγου μετά την Τριθέκτη – Η΄, 7-17. Εις τον Εσπερινόν – Η΄, 19-23. Στην Α΄ Ώρα της Μ. Παρασκευής – ΙΑ΄, 10-13 και στον Μ. Εσπερινό της Αναληψεως – ΙΔ΄, 4-11. Όλες οι περικοπές αυτές έχουν θεολογικό περιεχόμενο. Παρακαλώ τον κ. Λάμπρου να μας κάνει γνωστό πότε και πού διαβάζεται λειτουργικά το επίμαχο χωρίο. Εγώ του λέγω, ως κληρικός και θεολόγος, ότι δεν χρησιμοποιείται ΠΟΤΕ αυτό το κείμενο ως λειτουργικό ανάγνωσμα στην εκκλησιαστική μας λατρεία. Ο ίδιος ψεύδεται!
Αλλά δεν θα προχωρήσω σε άλλα σχόλια. Περιμένω να δω αν θα έχει την Ελληνική λεβεντιά να ζητήσει συγγνώμη όχι από εμέ, αλλά από τον Ελληνισμό, τον οποίο δεν τιμά ασφαλώς ψευδόμενος. Η τυχόν δε επίκληση «αγνοίας» κάνει το έγκλημα έτι βαρύτερο!»
Επειδή όμως εγώ δεν είμαι τόσο ευγενικός όσο ο π. Γεώργιος Μεταλληνός με τους ψευδοκατήγορους, θα προχωρήσω πιο πέρα από αυτόν, σε θέματα που προφανώς δεν θέλησε να θίξει από λεπτότητα. Ας τα θίξω λοιπόν εγώ:
Το εν λόγω εδάφιο του Ζαχαρία, μπορεί να είναι ψευδεπίγραφο, δεν παύει όμως να μας παραδόθηκε από την Εκκλησία του Ισραήλ, όσο ακόμα δεν είχαν απορρίψει τον Χριστό, άρα ΕΜΕΙΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΔΕΧΘΟΥΜΕ ΩΣ ΜΕΡΟΣ ΤΗΝ Π.Δ., είτε σε αγκύλες, είτε όχι.
Και μας παραδόθηκε χάριτι Θεού, για να μας θυμίζει ΤΟ ΗΘΟΣ των βαρβάρων ειδωλολατρών απογόνων του Μ. Αλεξάνδρου, και ιδίως του Αντιόχου του Επιφανούς. Μια απλή ανάγνωση στην ιστορία, θα πείσει και τον πιο δύσπιστο, για την ηθική κατάπτωση, την τυραννία, την ασέβεια, και την κακία του ανθρώπου αυτού και του Ελληνικού στρατού του. Τι θέλατε λοιπόν κύριοι ειδωλολάτρες να κάνουν οι Εβραίοι; Να πουν: «καλά μας κάνετε»; Να πουν: «περάστε κύριοι κατακτητές! Βεβηλώστε τον Ναό μας, υβρίστε τον Θεό μας, απαγορέψτε μας να πιστεύουμε την πάτρια πίστη μας, Σκοτώστε μας!» Αυτό θέλατε να πουν, επειδή είσαστε κι εσείς ειδωλολάτρες όπως εκείνοι οι βάρβαροι Έλληνες κατακτητές; Δηλαδή έτσι είπατε στον Χίτλερ όταν ήρθε να κατακτήσει την Ελλάδα; Μου αρέσει που κόπτεστε για την «ελευθερία» των Ελλήνων από τους Τούρκους! Όταν οι κατακτητές ήταν οι Έλληνες, όταν στη θέση του Χίτλερ ήταν ο Αντίοχος ο Επιφανής, και στη θέση των θυμάτων του ήταν οι Ιουδαίοι, αυτό δεν σας πειράζει; Γιατί άραγε; Επειδή εκεί ο Χίτλερ της εποχής ήταν Έλληνας και τα θύματα ήταν Εβραίοι;
Υποκριτές και ρατσιστές! Μόνο με τους Γκεσταπίτες και τα Ες Ες μπορεί κάποιος να σας ταυτίσει!
Μήπως κάνω λάθος; Αν κάνω λάθος, ενώστε κι εσείς τη φωνή σας με το ψευδεπίγραφο χωρίο που πρόσθεσαν οι υπόδουλοι Εβραίοι στον Ζαχαρία, και διαλαλήστε, ότι ΟΙ ΚΑΤΑΚΤΗΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΚΤΗΤΕΣ, ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΕΣ. Και ακόμα χειρότερα. Όταν οι κατακτητές είναι Έλληνες, όταν λερώνουν με τα έργα τους ένα τέτοιο ευλογημένο έθνος όπως το Ελληνικό, όχι μόνο Εβραίοι αξίζει να τους εκθέσουν και να τους χτυπήσουν, αλλά κάθε λαός που πιστεύει στην ελευθερία και την αυτοδιάθεση των λαών.
Και οι Ιουδαίοι, με το επίμαχο χωρίο, εναντίον ενός αρχαίου Ελληνικού Τρίτου Ράιχ ύψωσαν τη φωνή τους. Και στο τέλος και το τόξο τους. Και εκπλήρωσαν την προφητεία αυτή, έστω και αν δεν ανήκε στον Ζαχαρία. Την εκπλήρωσαν τσακίζοντας τα Ελληνικά στρατεύματα του κατακτητή Αντιόχου, εκείνου του ανθρωπόμορφου κτήνους που τολμούσε να αποκαλείται Έλληνας. Λοιπόν, δεν πειράχτηκαν οι νεοειδωλολάτρες από τα «Χιτλερικά» Ελληνικά στρατεύματα κατοχής σε ξένη χώρα, και την ανθελληνική τακτική τους, αλλά πειράχτηκαν επειδή οι δύστυχοι οι υπόδουλοι κατηγόρησαν τους διώκτες τους και τους απώθησαν! Αφού ήταν Έλληνες οι κατακτητές τους, τι θέλατε δηλαδή να τους αποκαλέσουν; Εσκιμώους; Σαν να θεωρούν οι Γερμανοί τους Έλληνες «αντιγερμανούς» επειδή θεωρούμε τον Χίτλερ «τέρας», και να αξιώνουν να μην μιλάμε για τα κατορθώματα των Γερμανών στον πόλεμο, που αιματοκύλισαν τον κόσμο όπως ο Αντίοχος.
Συμφωνήστε λοιπόν με το επίμαχο χωρίο, ή αναφωνήστε: «Ζήτω ο Χίτλερ!». Δεν υπάρχει μέση λύση. Κάθε προσπάθεια υπεκφυγής είναι ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ.
Νεοειδωλολατρικό κείμενο:
¨και ράξει ο Θεός τους επανισταμένους επί όρος Σιών επ΄αυτούς και τους εχθρούς αυτών διασκεδάσει,Συρίαν,αφ΄ηλίου ανατολών και τους Έλληνας αφ΄ηλίου δυσμών,τους κατεσθίοντας τον Ισραήλ όλω τω στόματι,επί πάσι τούτοις ουκ απεστράφη ο ΘΥΜΟΣ,αλλ΄έτι η χειρ υψηλή¨ (Ησαίας Θ΄11-13)
το ανθελληνικό παραλήρημα συνεχίζεται...
Απάντηση:
Μετά τα προηγούμενα δεν θα χρειαζόταν καν να σχολιάσουμε την έννοια του εδαφίου αυτού. Όμως τα εδάφια αυτά είναι ευκαιρία να δείξουμε το «ήθος» των νεοειδωλολατρών, που ΛΕΡΩΝΟΥΝ το Ελληνικό όνομα με την αντιχριστιανική τους τακτική και τα ψεύδη τους, και την υποστήριξή τους σε κατοχικά Ελληνικά στρατεύματα του παρελθόντος που ασχημονούσαν κατά άλλων λαών.
Πρώτον, ήδη δείξαμε ότι ο Θεός δεν έχει πρόβλημα να τα πει αυτά και κατά των Ελλήνων που ασεβούν, και κατά των Εβραίων ακόμα. Και κατά των Εβραίων είπε πολύ περισσότερα στην Π.Δ., μια και οι Εβραίοι κατέληξαν στο μεγαλύτερο έγκλημα που έγινε ποτέ, να σκοτώσουν τον ίδιο τον Ιησού Χριστό! Και τους το λένε κατάμουτρα οι απόστολοι, αν και Εβραίοι. Μακάρι να έπαιρναν κάτι από το ήθος τους και την ειλικρίνειά τους οι σύγχρονοι Ιουλιανοί.
Δεύτερον, δείξαμε τι ρόλο έπαιξαν οι Έλληνες κατακτητές στην Ιουδαία. Και εδώ το εδάφιο είναι ΣΑΦΕΣΤΑΤΟ. Δεν κατηγορεί όλους τους Έλληνες, αλλά «τους επανισταμένους επί όρος Σιών» τους «κατεσθίοντας τον Ισραήλ όλω τω στόματι». Δηλαδή τους Έλληνες «εκείνους που επιτίθενται κατά της Ιερουσαλήμ, και που καταπίνουν τον Ισραήλ με ανοιχτό το στόμα τους». Δεν είναι σαφές το εδάφιο; Δεν μιλάει για όλους τους Έλληνες. Δεν είναι ρατσιστικό. Μιλάει για εκείνους που ΕΠΙΤΙΘΕΝΤΑΙ κατά του Ισραήλ. Εσείς κύριοι δωδεκαθεϊστές, δεν θεωρείτε κακούς τους Γερμανούς του Χίτλερ;
Νεοειδωλολατρικό κείμενο:
¨ιδού εγώ εκτείνω την χείρα μου επί τους αλλοφύλους και ΕΞΟΛΟΘΡΕΥΣΩ Κρήτας και απολώ τους καταλοίπους τους κατοικούντας την παραλίαν και ποιήσω εν αυτοίς εκδικήσεις μεγάλας και επιγνώσονται διότι εγώ Κύριος,εν τω δούναι την εκδίκησιν μου επ΄αυτούς¨ (Ιεζ.ΚΕ΄16-17)
Οι προφήτες σπεύδουν να καταδείξουν ποιός είναι ο κύριος εχθρός των Εβραίων...
Απάντηση:
Ήδη οι ίδιοι οι κατήγοροι παραδέχτηκαν σε προηγούμενο χωρίο, ότι οι Εβραίοι θεωρούσαν τους Φιλισταίους ως «Κρήτες», ως απογόνους των Κρητικών. Για τους Φιλισταίους μιλάει. Όχι για τη νήσο Κρήτη. Δεν λέει: «τους κατοικούντας την νήσον». Λέει: «τους κατοικούντας την παραλίαν», και εννοεί τους Φιλισταίους που ζούσαν στα Δυτικά τους, στα παράλια της Μεσογείου, και οι ήταν οι αιώνιοι εχθροί τους.
Ήδη δείξαμε ότι για τη νήσο Κρήτη, ο Θεός ευλογία έδωσε, να γίνουν πρόβατά του στην Εκκλησία του, και όχι να τους εξωλοθρεύσει. Και οι Φιλισταίοι, ήδη δεν υπάρχουν. Η προφητεία αυτή εκπληρώθηκε. Όπως εκπληρώθηκε η ευλογία Του προς την Κρήτη, να γίνουν Χριστανοί.
Νεοειδωλολατρικό κείμενο:
Τι λέει όμως αργότερα ο ΙΗΣΟΥΣ για όλα αυτά τα γεμάτα ΜΙΣΟΣ ανθελληνικά εδάφια των προφητών;...
¨Μη νομίσητε ότι ήλθον καταλύσαι τον νόμον ή ΤΟΥΣ ΠΡΟΦΗΤΑΣ.ουκ ήλθον καταλύσαι αλλά πληρώσαι¨ (Ματθαίος Ε΄17)
ο Ιησούς λοιπόν δεν ήρθε να καταργήση αυτά τα ανθελληνικά εδάφια των προφητών,όπως σαφώς δηλώνει, αλλά να τα συμπληρώση....
Απάντηση:
Φυσικά! Αφού όπως δείξαμε, τα δήθεν ανθελληνικά χωρία, μόνο στην αρρωστημένη φαντασία των ειδωλολατρών βρίσκονται!