Διαδικτυακή επανάσταση εναντίον της παρακμής και της βλακείας!

Παρασκευή 17 Ιανουαρίου 2014

Ο Σαντορινιός Μ.Καραμολέγκος: «Με έσωσε η πίστη μου»

«Θα αναθεωρήσω πολλά πράγματα στη ζωή μου. Με πίστη και ψυχραιμία όλα μπορούμε να τα ξεπεράσουμε», τόνισε μεταξύ άλλων στη συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε στους δημοσιογράφους ο Μανώλης Καραμολέγκος.
«Είναι μία νέα μέρα», είπε και πρόσθεσε: «Ξέρω ότι θέλετε να ακούσετε πολλά. Καταλάβετε ότι η θέση μου είναι λίγο δύσκολη. Κανείς δεν ήθελε να κάνουμε αυτή τη συνάντηση».
Και τόνισε: «Να σας ευχαριστήσω γιατί έχετε χειριστεί το θέμα με λεπτότητα. Η έρευνα είναι σε εξέλιξη και γι’ αυτό δεν μπορώ να απαντήσω στις πολύ σοβαρές ερωτήσεις που έχετε. Οι απαγωγείς μου δεν είχαν δουλέψει ποτέ στις επιχειρήσεις μας».
Αναφερόμενος στο τι τον έσωσε, είπε: «Με έσωσε η πίστη μου. Ήταν θέμα να βρεις την ψυχική ηρεμία να επιβιώσεις. Εάν δεν έχεις πίστη, δεν τα καταφέρνεις. Σκεφτόμουν πως θα επιβιώσω, πως θα φύγω από τη δύσκολη κατάσταση». Τόνισε ακόμη ότι: «Με βοήθησε η δύναμη ψυχής. Τον έπεισα με σεβασμό αλλά μη ξεχνάτε ότι ήταν απαγωγείς και είχαν ένα σκοπό».
Ο κ. Καραμολέγκος τόνισε ότι φοβήθηκε πολύ και όταν είδε την οικογένειά του ξέσπασε σε κλάματα. «Η οικογένειά μου έχει περάσει το δικό της Γολγοθά», κατέληξε.
Επιτρέπεται η αντιγραφή και ιεραποστολική αξιοποίηση των κειμένων πού θα βρείτε εδώ, είτε ημετέρων ή αντεγραμμένων από άλλους ιστοχώρους, ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ από ορθόδοξα ή φιλορθόδοξα ιστολόγια με υποχρέωση την αναφορά πηγής και συγγραφέως του κειμένου και την μη περικοπή αυτού για οποιονδήποτε λόγο.Τα ανυπόγραφα άρθρα και όσα δεν αναφέρουν πηγή ανήκουν στο υποφαινόμενο ιστολόγιο.
Συνήθως οι εικόνες πού χρησιμοποιούμε, παρέχονται από την αναζήτηση google.Αν νομίζετε ότι η ανάρτηση τους θίγει δικαιώματα σας, ειδοποιήστε να τις κατεβάσουμε.

Ευχαριστούμε