Διαδικτυακή επανάσταση εναντίον της παρακμής και της βλακείας!

Κυριακή 18 Νοεμβρίου 2012

O ελληνικός τουρισμός εκτός από Ήλιο και Θάλασσα θα έχει τώρα και λίγο…κρασί!


Πως το έλεγε ο Ομπάμα; rebranding america?
Με φόντο την Ακρόπολη και περιστοιχισμένοι από το αρχαίο κάλλος, οι επαγγελματίες του τουρισμού μαζεύτηκαν στο Μουσείο της Ακρόπολης ανταποκρινόμενοι στην πρόσκληση του ΕΟΤ και ιδιαίτερα του γενικού γραμματέα του Οργανισμού, Νίκου Καραχάλιου ο οποίος είχε αναλάβει τη διοργάνωση της εκδήλωσης. Τίτλος της εκδήλωσης «Ελληνικός Τουρισμός 2013. Η αξιοποίηση των ερευνητικών εργαλείων για μια στοχευμένη στρατηγική marketing».
Εντυπωσιακός τίτλος, αν μη τι άλλο, ιδιαίτερα σε μια εποχή που όλα είναι μαύρα.
Μπράβο στον ΕΟΤ για την πρωτοβουλία του, ωραία η εκδήλωση που τίμησε με την παρουσία της και η υπουργός Τουρισμού, Όλγα Κεφαλογιάννη.
Αρκεί, όμως, να είχαν και κανένα νόημα τέτοιες μαζώξεις, και να μην ήταν απλά μια ακόμη πρωτοβουλία για δημόσιες σχέσεις, και μια ευκαιρία για να βρεθούν οι ίδιοι φορείς του τουρισμού, να πουν τα ίδια, να κάνουν τις ίδιες ευχές, προτροπές, προειδοποιήσεις και ύστερα να πάνε σπίτι του, ήσυχοι όλοι. Και οι διοργανωτές που έκαναν μια όμορφη εκδήλωση επιβεβαιώνοντας την ικανότητά τους στο… PR αλλά και οι φορείς του κλάδου που ξαναβρέθηκαν μεταξύ οίνου και καναπεδακίων και είπαν τον πόνο τους.
Απ’ ότι μαθαίνουμε στην εκδήλωση πήγαν μέχρι και… συγγενείς και φίλοι ορισμένων μεγαλόσχημων του ΕΟΤ και του υπουργείου που προφανώς ήθελαν να θαυμάσουν την πρόοδο των δικών τους ανθρώπων και να τους τιμήσουν γιατί υπηρετούν το βασικότερο τομέα της ελληνικής οικονομίας.
Ακούσαμε για στρατηγικό σχέδιο για τον ελληνικό τουρισμό, για 17 δράσεις που θα προβάλλουν την Ελλάδα, για προωθητικές ενέργειες που θα προσελκύσουν κι άλλους τουρίστες. «Η στρατηγική για το μάρκετινγκ του ελληνικού τουρισμού αποτελεί βασική μας προτεραιότητα», είπε η κ. Κεφαλογιάννη, ενώ ανέφερε και το εξής εντυπωσιακό: «Η Ελλάδα δεν είναι μόνοΉλιος και Θάλασσα. Αυτό πρέπει να γίνει πια αντιληπτό. Μπορεί στις προηγούμενες δεκαετίες να στηριχθήκαμε αποκλειστικά σε αυτό το μοντέλο ανάπτυξης, αλλά πλέον δεν επαρκεί. Τα δεδομένα έχουν αλλάξει. Οι ανάγκες είναι διαφορετικές. Ο ελληνικός τουρισμός επιβάλλεται να απεγκλωβιστεί από την τεράστια εποχικότητά του. Η δυναμική του μπορεί και πρέπει να επεκταθεί και στους δώδεκα μήνες του χρόνου. Διατηρώντας το καλοκαίρι τον Ήλιο και τη Θάλασσα».
Προφανώς, η νέα στρατηγική για το μάρκετινγκ του ελληνικού τουρισμού εκτός από Ήλιο και Θάλασσα θα έχει και λίγο… κρασί και τ’ αγόρι μου, για να θυμηθούμε το παλιό καλό λαϊκό τραγουδάκι.
Επιτρέπεται η αντιγραφή και ιεραποστολική αξιοποίηση των κειμένων πού θα βρείτε εδώ, είτε ημετέρων ή αντεγραμμένων από άλλους ιστοχώρους, ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ από ορθόδοξα ή φιλορθόδοξα ιστολόγια με υποχρέωση την αναφορά πηγής και συγγραφέως του κειμένου και την μη περικοπή αυτού για οποιονδήποτε λόγο.Τα ανυπόγραφα άρθρα και όσα δεν αναφέρουν πηγή ανήκουν στο υποφαινόμενο ιστολόγιο.
Συνήθως οι εικόνες πού χρησιμοποιούμε, παρέχονται από την αναζήτηση google.Αν νομίζετε ότι η ανάρτηση τους θίγει δικαιώματα σας, ειδοποιήστε να τις κατεβάσουμε.

Ευχαριστούμε