Διαδικτυακή επανάσταση εναντίον της παρακμής και της βλακείας!

Τετάρτη, 12 Οκτωβρίου 2011

Ξαναχτύπησε ο Χριστιανομάχος Σηφουνάκης:Βρίζει τους Ιερείς,τον Μητροπολίτη Μεσογαίας π.Νικόλαο και τον μακαριστό Χριστόδουλο!

Πρωτοφανή επίθεση στους ιερείς που μισθοδοτούνται, στον μητροπολίτη Μεσογαίας και τον μακαριστό Αρχιεπίσκοπο Χριστόδουλο εξαπέλυσε - με αφορμή έναν ιερέα της Λήμνου που "ανακάλυψε" ότι είναι διπλοθεσίτης- ο αναπληρωτής υπουργός Περιβάλλοντος Νίκος Σηφουνάκης.

Σε μία ανακοίνωση - συνονθύλευμα αναληθειών ο Νίκος Σηφουνάκης ενημέρωσε τους δημοσιογράφους που καλύπτουν το ... υπουργείο Περιβάλλοντος πως κάλεσε τα υπουργεία Παιδείας και Οικονομικών να ερευνήσουν την περίπτωση διπλοθεσίτη ιερέα που εντόπισε σε πρόσφατη επίσκεψή του στο νησί της Λήμνου!

Με την ευκαιρία όμως ρίχνει τα καρφιά του στον μητροπολίτη Μεσογαίας που τον αναφέρει ως "ακροδεξιό δελφίνο" σαν τον "αείμνηστο προκαθήμενο" (σ.σ. ακόμη και στον τάφο σας ενοχλεί ο μακαριστός Χριστόδουλος κ. Σηφουνάκη;) και ζητά να μπει χρονοδιάγραμμα στη διακοπή της μισθοδοσίας των κληρικών!

Συγκεκριμένα, ο κ. Σηφουνάκης στην ανακοίνωσή του αναφέρει:

«Στην 99η επέτειο απελευθέρωσης της ακριτικής νήσου Λήμνου, μετά το πέρας της δοξολογίας στην Μητρόπολη του νησιού, κάποιος ιερέας ονόματι Νικόλαος Καλογιάννης, ενώπιον πολιτών, βουλευτών, τοπικών αρχών και πιστών, καλούσε με πύρινο λόγο το λαό να εξεγερθεί:

· Ενάντια στο καθεστώς της «υποτέλειας»

· Ενάντια στην Ευρώπη που «ρουφά» το αίμα του ελληνικού ορθόδοξου λαού και απεργάζεται δεινά και αιχμαλωσία του φρονήματος του, όπως έπραξε το 1453 που μας παρέδωσαν στους Τούρκους!!!

· Ενάντια στην ντόπια «κατοχική» κυβέρνηση και την ξένη τροϊκανή πολιτική εξουσία σηκώνοντας δυνατά το χέρι εναντίον τους, να εκδιωχθούν με κάθε τρόπο.»

«Πληροφορήθηκα» συνεχίζει ο κ. Σηφουνάκης, ότι «ο συγκεκριμένος ιερέας είναι διπλοθεσίτης και λαμβάνει δυο μισθούς από το κράτος το οποίο κατά τα άλλα καταγγέλλει! Εκείνον του ιερέα - χωρίς όμως να έχει ενορία για να προσφέρει τις υποτιθέμενες υπηρεσίες του- και εκείνον του καθηγητή, σε Γυμνάσιο του νησιού».

Και συμπληρώνει:

"Γιατί όμως να υστερήσει σε πολιτικαντισμό και ποπουλισμό ένας παπάς που διπλομισθοδοτείται, όταν διάφοροι αρχιερείς και μάλιστα οι φερέλπιδες καταλλήλως προπαγανδιζόμενοι - όπως ο Μητροπολίτης Μεσογαίας και Λαυρεωτικής κ. Νικόλαος- που στο όνομα της ακροδεξιάς ιδεολογίας του αείμνηστου προκαθήμενου επιδιώκει – να καρπωθεί κι αυτός ο έρημος, ως δελφίνος της ιεραρχίας της εκκλησίας μέρος της κληρονομιάς του;

Αγνοούν οι άμοιροι, την ιστορία που διδάσκει ότι όσοι ζήλεψαν την πρακτικήτου Θεόκλητου Μηνόπουλου δεν έχουν καμία τύχη. Θα είναι απλές καρικατούρες του φαιδρού προκαθήμενου που ηγείτο του λιθοβολισμού του ομοιώματος του Ελευθερίου Βενιζέλου στα χρόνια του διχασμού.

Ο εκσυγχρονισμός του κράτους σαφώς συμπεριλαμβάνει την απελευθέρωση κλειστών επαγγελμάτων αλλά δεν μπορεί ν’ αφήσει εκτός προνόμια Αρχιερατικά και ο λογαριασμός να στέλνεται στο κράτος για χριστιανικούς παχυλούς μισθούς, λιμουζίνες και οδηγούς, γραμματείς και ιπποκόμους εφ’ όρου ζωής στην υπηρεσία τους.

Επειδή αμφιβάλω αν το παράδειγμα της λιτής χριστιανικής ζωής μπορούν να το δώσουν πλέον από μόνοι τους, θα πρέπει να αντιμετωπισθεί το μέγα θέμα της μισθοδοσίας όλων των λειτουργών της εκκλησίας. Θα πρέπει να υπάρξει χρονοδιάγραμμα όπου το κράτος θα εγγυηθεί την ευθύνη μισθοδοσίας όσων υπηρετούν και μόνο, και εφόσον δεν είναι αργόσχολοι, όπως ο πολιτευόμενος «ιερέας» της Λήμνου.

Από κει και πέρα θα είναι ευθύνη της εκκλησίας όπως συμβαίνει σ΄ όλο τον πλανήτη. Να υπάρξει ισότιμη φορολογία στα εισοδήματά τους που σήμερα διαφεύγουν. Ο παραλογισμός, η υπηρέτηση της πίστης και της λατρείας, να είναι κρατική και να μισθοδοτείται δεν απαντάται πουθενά στον κόσμο σε οποιοδήποτε θρησκευτικό δόγμα.

Ενημέρωσα τα Υπουργεία Παιδείας και Οικονομικών, προκειμένου να ελέγξουν τα σχετικά με τον κύριο ιερέα».

Αγνοεί μήπως ο κ. Σηφουνάκης πως οι ιερείς μισθοδοτούνται στο Λουξεμβούργο, το Βέλγιο και σε κρατίδια της Γερμανίας; Μήπως θα έπρεπε να είναι λίγο πιο διαβασμένος για τα θέματα της Εκκλησίας; Μήπως θα έπρεπε να ασχολείται με τα του οίκου του, δηλαδή τα θέματα του υπουργείου του και να μην καταπιάνεται με θέματα της αρμοδιότητας της κοινής επιτροπής Εκκλησίας - Πολιτείας που θέσπισε ο ίδιος ο πρωθυπουργός;

Όπως σχολιάζει και το ρεπορτάζ του έγκριτου οικονομικού portal capital.gr για το θέμα "το χειρότερο όλων είναι ότι η «πύρινη» ανακοίνωση Σηφουνάκη περί «πολιτικαντισμού και ποπουλισμού» έρχεται σε πλήρη αντιδιαστολή με την σιγή ιχθύος που τηρεί ο ίδιος σχετικά με τον πακτωλό χρημάτων που είχαν κατευθυνθεί στα ξενοδοχεία της συζύγου του, Μαρί Δασκαλαντωνάκη από τους συνδικαλιστές στα ΕΛΤΑ.


ΠΗΓΗ.
Εμείς δεν θα αποκαλέσουμε "κύριο" τον συγκεκριμένο, αλλά θα του πούμε δυο λογάκια όπως του αξίζουν.

ΡΕ ΑΛΗΤΑΡΑ, έχεις το θράσος να πιάνεις ακόμα στο στόμα σου τον Μακαριστό Αρχιεπίσκοπο Χριστόδουλο; ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΕΝΟΧΛΗΣΕ ΚΙ ΕΝΟΧΛΕΙ ΑΚΟΜΑ ΤΟ ΒΡΩΜΕΡΟ ΣΥΝΑΦΙ ΣΟΥ;

Είναι ακροδεξιός ΡΕ ΓΡΑΙΚΥΛΕ όποιος καλεί τον λαό σε ξεσηκωμό για να φύγουν οι δυνάστες του ΔΝΤ που μας φόρτωσες εσύ και το ανθελληνικό σου κόμμα;

Από πότε ρε ΝΕΝΕΚΕ πρέπει να στοχοποιούνται απλοί πολίτες που λένε τη γνώμη τους; Δηλαδή σ'αυτή τη χώρα έχουν δικαίωμα έκφρασης οι πάντες, αλλά όχι οι ιερείς;

Όσο για τον συγκεκριμένο, αν όντως παίρνει δύο μισθούς χωρίς να δικαιολογούνται από το νόμο, να του αφαιρεθούν! Όμως για σένα ανθέλληνα Σηφουνάκη το κόκκινο πανί ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΡΑΣΟ ΚΑΙ Η ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΙΑ!

Τολμάς και μιλάς ΡΕ ΚΟΠΡΙΤΗ για λιμουζίνες και προνόμια, εσύ που μαζί με τους ΑΡΓΟΣΧΟΛΟΥΣ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΡΗΜΑΞΑΤΕ ΤΟΝ ΤΟΠΟ;

Η νέα αυτή πρόκληση του λυσσασμένου σκυλιού της "προόδου" και της "αθείας", εκείνου ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΣΕΙ ΤΟΝ ΣΤΑΥΡΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΗΜΑΙΑ, δεν θα περάσει!

Κλήρος και λαός θα συνεχίσουν να μιλάνε, όσο κι αν ενοχλούνται ελεεινοί τύποι σαν τον Σηφουνάκη! Κι όχι μόνο αυτό, ΑΛΛΑ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΝ ΝΑ ΣΑΣ ΦΤΥΝΟΥΝ ΚΑΤΑΜΟΥΤΡΑ, ΠΡΟΔΟΤΕΣ!

παρε και μια ξεγυρισμένη απάντηση του Μητροπολίτη Πειραιά π.Σεραφείμ:

Η από 11/10/2011 Ανακοίνωσις του Εξοχωτάτου κ. Υπουργού Υποδομών κ. Ν. Σηφουνάκη, αρχιτέκτονος κατά το επάγγελμα αποτελεί μία ακόμη απτή απόδειξη ότι οι ενασχολούμενοι με τα δημόσια πράγματα πολιτικοί άνδρες θα πρέπει να μετέχουν και νομικής παιδείας απαρεγκλίτως διότι άλλως υποπίπτουν σε σφάλματα που απομειώνουν το κύρος και την αξιοπιστία της Κυβερνήσεως.

Η θέσις του Εξοχωτάτου Κυρίου Υπουργού δια την μισθοδοσία του Εφημεριακού Κλήρου της Εκκλησίας της Ελλάδος προσκρούει στο Σύνταγμα της Χώρας, στις αρχές του Κράτους Δικαίου, στο Δικαιϊκό μας σύστημα και στο Ευρωπαϊκό Δίκαιο τα οποία φέρεται αγνοών ο Εξοχώτατος Κύριος Υπουργός, διότι η μισθοδοσία του Εφημεριακού κλήρου της Εκκλησίας της Ελλάδος και η λειτουργία της Εκκλησιαστικής Εκπαιδεύσεως δεν αποτελεί μία ευγνώμονα από την Ελληνική Πολιτεία πράξη αναγνωρίσεως του υψίστου εθνικού ρόλου της Εκκλησίας δια την διατήρηση μέσα στα πεντακόσια χρόνια βάναυσης τουρκικής ισλαμικής κυριαρχίας της εθνικής μας ιδιοπροσωπείας, εφ’ όσον ιστορικά είναι διακριβωμένο ότι όποιος εξισλαμίζετο εν ταυτώ εκτουρκίζετο.

Αλλά είναι συμβατική υποχρέωση του Κράτους διότι από του έτους 1835 μέχρι σήμερα το 96% της περιουσίας της Εκκλησίας που μετρά στον τόπο αυτό δύο χιλιάδες έτη ζωής έχει με πολλούς τρόπους ουσιαστικά δημευθεί από το Ελληνικό Δημόσιο το οποίο σε αντίδοση έχει αναλάβει συμβατικώς την ως είρηται υποχρέωσι και επομένως εάν θελήσει να αποστή από αυτήν, θα πρέπει να επιστρέψει στο ακέραιο αυτή την περιουσία η να την αποζημιώσει οικονομικώς.

Ένιοι οπλισμένοι με μόνο το θράσος της αγνοίας τους, ευτελίζονται ισχυριζόμενοι ότι δήθεν η Εκκλησία δεν έχει δήθεν νομίμους τίτλους κυριότητος. Αγνούν όμως ότι στο άρθρο 51 του εισαγωγικού Νόμου του εν ισχύι Αστικού Κώδικος της χώρας, προβλέπεται σαφώς ότι: «η απόκτηση κυριότητας η άλλου εμπραγμάτου δικαιώματος πριν από την εισαγωγή του Αστικού Κώδικα κρίνεται κατά το δίκαιο που ίσχυε όταν έγιναν τα πραγματικά γεγονότα για την απόκτησή τους».

Επομένως είναι πρόδηλος η νομική ισχύς των τίτλων κυριότητος των Βυζαντινών Αυτοκρατόρων και των κατακτητών Οθωμανών Σουλτάνων.

Αυτή ήταν η νομική βάσις της δικαιώσεως των δέκα Ιερών Μονών από το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο με τις γνωστές Αποφάσεις μετά την περιλάλητη επίθεση του λεγομένου Νόμου Τρίτση στην εναπομείνασα Μοναστηριακή περιουσία και δια τον λόγον αυτόν το Ελληνικό Δημόσιο ατάκτως υπανεχώρησε διότι θα έπρεπε να καταβάλή δισεκατομμύρια προς αποζημίωση.

Επομένως η διακοπή της μισθοδοσίας του Κλήρου και της Εκκλησιαστικής Εκπαιδεύσεως θα είναι εφικτή νομικώς και συνταγματικώς εάν η Ελληνική Πολιτεία επιστρέψει την Εκκλησιαστική περιουσία η την αποζημιώσει σχετικώς και εννοείται ότι το τίμημα είναι ανυπολόγιστο.

Μόνο η περιουσία που εδημεύθη από την Βαυαρική Αντιβασιλεία, με απλή απόφασή της χωρίς νόμο του Κράτους και άνευ ουδεμιάς αποζημιώσεως της Ι. Μονής Αγίου Σπυρίδωνος Πειραιώς εκτείνετο σε όλη την Πειραϊκή χερσόνησο. Αντιλαμβάνεται κανείς επομένως τα μεγέθη.

Των 225 περίπου εκατομμυρίων κατ’ έτος που απαιτούνται δια την μισθοδοσία του Κλήρου με τους γλίσχρους και όχι παχυλούς που αναφέρει αναποδείκτως ο κ. Υπουργός μισθούς των 800 έως 1.500 Ευρώ μετά 35ετια και συνταξιοδότηση στα 70 έτη και την λειτουργία των εκκλησιαστικών εκπαιδευτικών ιδρυμάτων και των τρισεκατομμυρίων Ευρώ που θα απαιτηθούν για την αποζημίωσι της αρπαγείσης εκκλησιαστικής περιουσίας όπως η νομολογία του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου πλέον ορίζει.

Διανοείται κανείς εάν δύναται η Ελληνική Πολιτεία να αποζημιώσει μόνο την Ι. Μητρόπολη Πειραιώς η να της επιστρέψει την Πειραϊκή χερσόνησο που της άρπαξε παρά πάσαν ηθικήν αρχήν και κατά παράβασιν του Κράτους δικαίου;

Συνεπώς οι επιθυμούντες να αρθρώσουν υπεύθυνο πολιτικό λόγο ας εγκύπτουν στα θέματα δια να μη αποδεικνύεται ο λόγος τους έωλος και ανεπέρειστος.

Παρόμοια έκπληξη μου προξένησε η ολοκληρωτικής νοοτροπίας διακήρυξι της κας Ελένης Γλύκατζη Αρβελέρ στην πόλη του Πειραιά, η οποία δήλωσε σε μουσική εκδήλωση που παρίστατο ότι υφίσταται αναγκαιότης δημεύσεως της εναπομεινάσης Εκκλησιαστικής περιουσίας.

Ερωτάται η κ. Πρύτανις αν αυτό συνάδει με τις Ευρωπαϊκές αρχές του Κράτους δικαίου και του Ευρωπαϊκού Πολιτισμού;



Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ


+ ο Πειραιώς ΣΕΡΑΦΕΙΜ
Επιτρέπεται η αντιγραφή και ιεραποστολική αξιοποίηση των κειμένων πού θα βρείτε εδώ, είτε ημετέρων ή αντεγραμμένων από άλλους ιστοχώρους, ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ από ορθόδοξα ή φιλορθόδοξα ιστολόγια με υποχρέωση την αναφορά πηγής και συγγραφέως του κειμένου και την μη περικοπή αυτού για οποιονδήποτε λόγο.Τα ανυπόγραφα άρθρα και όσα δεν αναφέρουν πηγή ανήκουν στο υποφαινόμενο ιστολόγιο.
Συνήθως οι εικόνες πού χρησιμοποιούμε, παρέχονται από την αναζήτηση google.Αν νομίζετε ότι η ανάρτηση τους θίγει δικαιώματα σας, ειδοποιήστε να τις κατεβάσουμε.

Ευχαριστούμε