Διαδικτυακή επανάσταση εναντίον της παρακμής και της βλακείας!

Κυριακή 20 Μαρτίου 2011

ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΤΗΣ "ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ"

Γράφει ο Π.Τελεβάντος

Η αριστερά ιντελλιτζένσια είναι χειρότερη και από τους Τούρκους.

Γεννίτσαροι. Εκκλησιομάχοι. Τουρκολάγνοι. “Φωταδιστές”.

Οτι χειρότερο έχει ξεβράσει ο Αδης.

Ο Θεός να φυλάει την Ελλάδα μας από αυτούς. Δραγώνες, Ρεπούσηδες, Τσίπρες, Τρεμόπουλοι, Μπουτάρηδες, Καμίνηδες και το υπόλοιπο συνάφι.

Αλλά για να είμαστε δίκαιοι μαζί τους: Τι να περιμένει κανείς από τους Μπουτάρηδες και τις Δραγώνες όταν ο κ. Γιαγκάζογλου και οι ομόφρονές του λένε τα ίδια και χειρότερα;

Και το χειρότερο από όλα:
Ο κ. Σύμβουλος του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου είναι ο στενότερος συνεργάτης του Αρχιεπισκόπου Ιερωνύμου!!!

ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΤΗΣ “ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ” ΓΙΑ ΤΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ, ΤΗΝ ΠΡΩΙΝΗ ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ


Γράφει ο Ιωάννης Τάτσης


Η «Δημοκρατική Αριστερά», νέο κόμμα που προήλθε από τη διάσπαση του ΣΥΡΙΖΑ με επικεφαλής τον Φώτη Κουβέλη συνεχίζει να πρωτοστατεί στην πολεμική εναντίον κάθε χριστιανικού στοιχείου των ελληνικών σχολείων. Στην επίσημη ιστοσελίδα του κόμματος δημοσιεύεται (15/3/2011) άρθρο της Ελένης Λιντζαροπούλου με τις θέσεις του κόμματος για τα Θρησκευτικά, την προσευχή στα σχολεία και τα θρησκευτικά σύμβολα. Το αναδημοσιεύουμε για να γνωρίζουν οι αναγνώστες μας την πολεμική που μεθοδικά αναπτύσσουν τα κόμματα της Αριστεράς εναντίον του μαθήματος των Θρησκευτικών:


Η διδασκαλία του Θρησκευτικού μαθήματος αποτελεί αποκλειστική ευθύνη της πολιτείας δια του Υπουργείου Παιδείας δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων. Χρειάζεται εκ βάθρων αναθεώρηση τόσο των αναλυτικών προγραμμάτων όσο και των σχολικών εγχειριδίων του μαθήματος το οποίο θα διδάσκουν αποκλειστικά Θεολόγοι απόφοιτοι των Πανεπιστημιακών Σχολών της χώρας ή ισότιμων του εξωτερικού.


Τα ζητήματα της πίστης και η κατήχηση δεν μπορούν να αποτελούν μέρος της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Αντίθετα επιβάλλεται να αποτελούν μέρος της οι Θρησκείες και το Θρησκευτικό φαινόμενο ως φαινόμενο του πολιτισμού και ιδιοσυστατικό των κοινωνιών.


Το Θρησκευτικό μάθημα στην Α/βάθμια & Β/βάθμια εκπαίδευση,απαλλαγμένο από τον ως τώρα κατηχητικό του ρόλο, είναι σε θέση να συμβάλλει στην διαμόρφωση ηθικού και αξιακού κώδικα, να δώσει απαντήσεις στις πνευματικές αναζητήσεις των νέων αλλά και να βοηθήσει στην γνώση, την κατανόηση και την αποδοχή του διαφορετικού και την περιφρούρηση της πνευματικής ταυτότητας όλων μέσα σε μια πλουραλιστική κοινωνία ανθρώπων και όχι πιστών ή απίστων, Χριστιανών ή αλλοθρήσκων. Δεν νοείται κανενός είδους Προσευχή και υποχρεωτικός Εκκλησιασμός τόσο στην Εκπαίδευση όσο και στο Στράτευμα. Παρόλα αυτά θα πρέπει να εξασφαλίζεται η ελεύθερη άσκηση των Θρησκευτικών καθηκόντων των στρατευμένων.


Τα θρησκευτικά σύμβολα έχουν θέση στις σχολικές αίθουσες ως μέρος της διδασκαλίας και μόνον.

Επιτρέπεται η αντιγραφή και ιεραποστολική αξιοποίηση των κειμένων πού θα βρείτε εδώ, είτε ημετέρων ή αντεγραμμένων από άλλους ιστοχώρους, ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ από ορθόδοξα ή φιλορθόδοξα ιστολόγια με υποχρέωση την αναφορά πηγής και συγγραφέως του κειμένου και την μη περικοπή αυτού για οποιονδήποτε λόγο.Τα ανυπόγραφα άρθρα και όσα δεν αναφέρουν πηγή ανήκουν στο υποφαινόμενο ιστολόγιο.
Συνήθως οι εικόνες πού χρησιμοποιούμε, παρέχονται από την αναζήτηση google.Αν νομίζετε ότι η ανάρτηση τους θίγει δικαιώματα σας, ειδοποιήστε να τις κατεβάσουμε.

Ευχαριστούμε