Ο βουλευτής Χαλκιδικής του ΠΑΣΟΚ, όπως αποκάλυψε ο ίδιος σε συναδέλφους του προτίθεται να θέσει θέμα συγχώνευσης Μητροπόλεων.
Ο Γιάννης Δριβελέγκας εμφανίζεται αποφασισμένος κατά την διάρκεια της απογευματινής του ομιλίας στην Ολομέλεια της Βουλής να προτείνει τον “εκκλησιαστικό Καλλικράτη” καθώς ο αριθμός των μητροπόλεων έχει φθάσει τις 80. Συνομιλητές του βουλευτή του ΠΑΣΟΚ πάντως αναρωτήθηκαν «ποιος μητροπολίτης θα δεχθεί να χάσει το ποίμνιό του και να είναι υφιστάμενος άλλου αδελφού μητροπολίτη;» ενώ κύκλοι της ιεραρχίας όταν προ καιρού είχαν ερωτηθεί για το ενδεχόμενο συγχωνεύσεων είχαν παρατηρήσει ότι : «”Καλλικράτης” στην Εκκλησία δεν περνά και άλλωστε… άγιος με το όνομα αυτό δεν υπάρχει».
πηγή: NewPost
Δηλώσεις Αρχιμανδρίτη Νεκταρίου Μουλατσιώτη για το νομοσχέδιο Καλλικράτη
Είναι ολοφάνερο ότι ζούμε σε ημέρες θρησκευτικού διωγμού. Διεθνώς πλέον πρώτη εξουσία έχουν καταστεί όσοι διευθύνουν τα μέσα μαζικής ενημέρωσης, οι οποίοι έχουν την δυνατότητα να κατευθύνουν ή να δημιουργούν συνειδήσεις και να καθοδηγούν τις μάζες των λαών, εκεί που αυτοί θέλουν.Με αφορμή τον τελευταίο καιρό τη Μονή Βατοπαιδίου, έχουν ξεκινήσει τεχνιέντως έναν γενικό πόλεμο κατά της Εκκλησίας και του Μοναχισμού, που αποτελεί τη σπονδυλική της στήλη και όπως μας λέγουν οι Άγιοι της Εκκλησίας μας, ο Μοναχισμός είναι όχι μόνον η σπονδυλική στήλη της Εκκλησίας, αλλά και οι πνεύμονές της.
Χτύπησαν με λύσα και φανατισμό τον Αγιορείτικο Μοναχισμό και τώρα προχωρούν ακάθεγκτοι και για τους εκτός του Αγίου Όρους μοναχούς. Γνωρίζουν πολύ καλά ότι αν κομματιάσουν τη σπονδυλική στήλη, το σώμα δεν μπορεί να σταθεί όρθιο.
Χτύπησαν και χτυπούν ακόμα, με λύσα και φανατισμό το πιο ισχυρό Μοναστήρι του Αγίου Όρους, καθ᾽ ότι η Μονή Βατοπαιδίου είναι το μοναδικό Μοναστήρι της ελληνικής Ορθοδοξίας που έχει 110 μοναχούς.
Μιλούν συνεχώς και μας κούρασαν για τα εκατομμύρια ευρώ της Ιεράς Μονής. Δεν μας είπαν όμως, όλοι αυτοί που πολεμούν τον Μοναχισμό και την Εκκλησία, ότι η Ιερά Μονή είναι από μόνη της ένα κτίριο 35.000 χιλιάδων τετραγωνικών μέτρων και μαζί με τα μετόχιά της, τα οποία είναι άλλα 40.000 χιλιάδες τετραγωνικά μέτρα, φθάνει συνολικά να έχει ένα κτιριακό συγκρότημα περί τα 75.000 χιλιάδες τετραγωνικά μέτρα.
Επίσης δεν μας είπαν τα ΜΜΕ, ότι εάν απλώσουμε το Μοναστήρι κατά μήκος, θα έχουμε μία Ιερά Μονή μήκους 75 χιλιομέτρων. Θα ξεκινά δηλαδή από την Αθήνα και μέχρι να φθάσουμε στην Κόρινθο, θα βλέπουμε συνεχώς κατά μήκος του δρόμου ένα Μοναστήρι. Αυτή είναι η Ιερά Μεγίστη Μονή του Βατοπαιδίου.
Φυσικά είναι λογικό, ότι ένα τέτοιο τεράστιο κτιριακό συγκρότημα, να θέλει και τεράστια οικονομικά ποσά δια να κτιστεί, να συντηρηθεί, να θερμανθεί και να λειτουργήσει.
Η Ιερά Μεγίστη Μονή του Βατοπαιδίου είναι ένα τεράστιο Μοναστήρι, το οποίο έκτισαν οι Βυζαντινοί μας Αυτοκράτορες, δι᾽ αυτό και είναι τόσο πολύ μεγάλο. Επειδή δε ήταν αυτοκρατορικό, η Παράδοση μας αναφέρει ότι πάντοτε το επισκέπτονταν Υψηλά ιστάμενα πρόσωπα.
Σε αυτήν την Ιερά Μονή η Ιερά Επιστασία του Αγίου Όρους μαζί με το Οικουμενικό Πατριαρχείο ανέθεσαν στον Ηγούμενο Εφραίμ τον Κύπριο την ανοικοδόμηση, τη συντήρηση και την επαναλειτουργία της ως Ιερού Κοινοβίου.
Με τι έσοδα όμως θα ξαναχτιζόταν και θα επαναλειτουργούσε μια αρχαία ιστορική Μονή; Δι᾽ αυτό εμείς ταπεινά πιστεύουμε και φρονούμε ότι σωστά έπραξε το Κράτος και όλες οι Κυβερνήσεις του έως σήμερα, οι οποίες, στήριξαν και στηρίζουν αφ᾽ ενός μεν όλο το Άγιον Όρος, αλλά αφ᾽ ετέρου και την Αυτοκρατορική Ιερά Μεγίστη Μονή του Βατοπαιδίου.
Διότι η Ιερά αυτή Μονή, αποτελεί μνημείο του χριστιανισμού, αλλά και πολιτιστικό μνημείο του έθνους μας.
Όπως δια την Ακρόπολη και τον Παρθενώνα, ο οποίος ήταν ναός ειδωλολατρικός, το Κράτος σωστά ξοδεύει έως και σήμερα εκατομμύρια και δισεκατομμύρια δια να τα συντηρήσει, καθ᾽ ότι η Ακρόπολη αποτελεί ομοίως πολιτιστικό μνημείο του Έθνους μας, έτσι σωστά πράττει και όταν συντηρεί τα Βυζαντινά κτίρια, που μαρτυρούν ομοίως διαχρονικά τον Ελληνισμό και την πίστη αυτού του έθνους. Φυσικά τεράστια κτίρια θέλουν και τεράστια οικονομικά μεγέθη για να συντηρηθούν.
Αυτά και άλλα πολλά οι διευθύνοντες τα ΜΜΕ, επειδή αρκετοί εξ αυτών έχουν άλλους στόχους και σκοπούς εις βάρος της πίστεώς μας, τα αποκρύπτουν από τον λαό μας και του καλλιεργούν ένα αρνητικό πνεύμα εις βάρος του κλήρου, του Μοναχισμού και της Εκκλησίας μας. Το αστείο της υποθέσεως είναι ότι ενώ οι ίδιοι, με όσα λέγουν εις βάρος του Μοναχισμού και της Εκκλησίας, ξεσηκώνουν το λαό εναντίον της θρησκείας μας, των Μοναστηριών και της Εκκλησίας μας, μας λέγουν κάθε φορά ότι ο λαός είναι ανάστατος με όσα γίνονται από τους “παπάδες”.
Δεν μας λέγουν όμως, ποιοί καλλιεργούν αυτό το φρόνημα στο λαό εις βάρος της Εκκλησίας μας. Μήπως ξέχασαν ότι οι ίδιοι διαμορφώνουν την κοινή γνώμη και το κατάλληλο κλίμα υπέρ η κατά ενός θέματος μέσα στην κοινωνία, είτε αυτά είναι εθνικά, είτε πολιτικά, είτε θρησκευτικά, είτε κοινωνικά;
…Ετοιμάζουν τον χωρισμό Κράτους και Εκκλησίας.
Όπως αναφέρουμε και στον υπότιτλο, αφορμή βρήκαν οι πολεμούντες την Εκκλησία, την Ιερά Μονή Βατοπαιδίου. Εξάλλου εάν η Ελλάδα έχει 1000 Ιερές Μονές και οι είκοσι η οι τριάντα εξ αυτών είναι πλούσιες, θέλουν και ξεχνούν ότι τα άλλα 970 μοναστήρια αγωνίζονται με τις φτωχικές τους δυνάμεις, να χτίσουν και να συντηρήσουν το έργο τους; Όπως εάν υπάρχουν πέντε – δέκα πλούσιες Ιερές Μητροπόλεις, ξεχνούν ότι οι άλλες εβδομήντα υπόλοιπες Μητροπόλεις, αγωνίζονται με εράνους, με κόπους και πόνους να πραγματοποιήσουν το εκκλησιαστικό, κοινωνικό, φιλανθρωπικό και ιεραποστολικό τους έργο;
Το ότι υπάρχουν είκοσι η τριάντα μεγαλοεπιχειρηματίες η εφοπλιστές μέσα στην Ελλάδα, σημαίνει ότι όλοι οι υπόλοιποι Έλληνες ζουν πλουσιοπάροχα και δεν έχουν καθημερινές ανάγκες;
Όμως, βλέπουμε ότι τα περισσότερα ΜΜΕ δημιουργούν δυστυχώς ένα γενικό και ισοπεδωτικό κλίμα με τον τρόπο τους, κατά της πίστεώς μας και της Εκκλησίας. Αυτό το κάνουν, διότι έχουν, όπως προαναφέραμε, άλλους στόχους και άλλους σκοπούς. Θέλουν τον χωρισμό Κράτους και Εκκλησίας.
Πως θα το επιτύχουν όμως αυτό, χωρίς ο λαός να τους αντισταθεί; Έτσι έθεσαν σε εφαρμογή τα σκοτεινά σχέδιά τους. Καλλιεργούν μέσω των ΜΜΕ στο λαό εδώ και χρόνια, ένα αρνητικό κλίμα κατά της Εκκλησίας, ούτως ώστε όταν έλθει η ώρα του χωρισμού να μην αντιδράσει ο λαός στα σχέδιά τους.
Πολιτικός Καποδίστριας…
Για να καταλάβετε τα σχέδιά τους, θα πρέπει ν᾽ αναφερθούμε αναγκαστικά στον πολιτικό Καποδίστρια που το Κράτος ετοιμάζει βάσει των ευρωπαϊκών προδιαγραφών και εντολών. Εμείς εδώ στην ευρύτερη περιοχή της Ναυπακτίας που ζούμε (Τρίκορφο Φωκίδος), ακούμε ότι την επόμενη δεκαετία η πόλη της Ναυπάκτου, η οποία σήμερα απαριθμεί 10 με 15 χιλιάδες πληθυσμό, θα φθάσει τις 40 χιλιάδες μέσα στα επόμενα χρόνια. Πως όμως μπορεί να γίνει αυτό;
Παρακαλούμε για να γίνουμε κατανοητοί, να παρακολουθήσετε το σκεπτικό μας.
1ον. Πρέπει να λάβουμε υπ᾽ όψη μας ότι στην Ευρώπη δεν υπάρχουν χωριά των 50 η των 1.000 κατοίκων. Υπάρχουν χωριά των 30 η 40 χιλιάδων κατοίκων.
2ον. Η Ενωμένη Ευρώπη γίνεται όλο και περισσότερο ένα κράτος. Τα έθνη συγχωνεύονται, οι δε λαοί τους αναμειγνύονται με άλλες φυλές δημιουργώντας έτσι μη ομογενείς κοινωνίες αλλά πολυεθνικές. Σε λίγο η Ενωμένη Ευρώπη θα έχει ένα Σύνταγμα, μία Κυβέρνηση, έναν Πρόεδρο, τα δε Έθνη της θα μετονομαστούν σε Νομούς. Έτσι θα έχουμε το Νομό Γαλλίας, το Νομό Γερμανίας, το Νομό Ελλάδας. Ο εκάστοτε Κυβερνήτης, θα έχει καθήκοντα Νομάρχη. Τον κάθε Νομό της η Ενωμένη Ευρώπη δεν τον θέλει να έχει πολλούς Δήμους. Έτσι δημιούργησε τον Καποδίστρια. Το μοντέλο όμως αυτό ήδη το ζει η Αμερική εδώ και πολλά χρόνια.
3ον. Οι Δήμοι σύμφωνα με τους κανονισμούς τους, έχουν τη δυνατότητα να θέτουν στους πολίτες τους φόρους. Το αυτό συμβαίνει και στην Αμερική. Οι κρατικές επιχορηγήσεις προς τους Δήμους με την πάροδο του χρόνου θα διακοπούν. Οι Δήμοι τότε δια να παράγουν έργο, θα θέσουν σε εφαρμογή την δημοτική φορολογία.
Οι Δήμοι, σύμφωνα με τη νέα νοοτροπία, πρέπει να είναι ισχυροί και δυνατοί, διότι γίνονται πλέον Δημοτικές Επιχειρήσεις. Η κεντρική Επιχείρηση θα ευρίσκεται στην έδρα του Δήμου, τα δε υποκαταστήματα της επιχείρησης θα είναι τα διάφορα χωριά. Όμως μία επιχείρηση κρατείται όρθια και προοδεύει, μόνον όταν τα έσοδά της είναι περισσότερα από τα έξοδά της.
Με αυτό το σκεπτικό λοιπόν, ήδη ξεκίνησε το κλείσιμο πολλών υποκαταστημάτων “χωριών”, αρχής γενομένης εκ των σχολείων ενός χωριού. Σκέφτηκαν οι αρμόδιοι: Πόσο μας κοστίζει ένα σχολείο στο άλφα η στο βήτα χωριό; Υπολόγισαν τα ετήσια έξοδα των δασκάλων, υπολόγισαν τη συντήρηση του κτιρίου, υπολόγισαν την θέρμανση, υπολόγισαν τα αναλώσιμα καθημερινά έξοδα και έβγαλαν ένα συγκεκριμένο ποσό εξόδων.
Μετά είπαν: “Αξίζει για πέντε – δέκα παιδάκια, που έχει το χωριό να κάνουμε τόσα έξοδα και να κρατούμε ανοιχτό αυτό το σχολείο, το οποίον οικονομικά είναι πολυέξοδο;”.
Διαπίστωσαν ότι οικονομικά τους συμφέρει να μεταφέρουν με ταξί τα παιδιά, σ᾽ ένα άλλο σχολείο. Έτσι μείωσαν τα κρατικά έξοδα κατά πολύ. Εάν π.χ. ήταν τα κρατικά έξοδα 100.000 χιλιάδες ευρώ το χρόνο για το άλφα σχολείο ενός χωριού, τώρα δίδοντας 3.000 ευρώ το χρόνο σε έναν ταξιτζή κάνουν τεράστια οικονομία στα έξοδα του κράτους. Έτσι έκλεισαν τα περισσότερα σχολεία των ελληνικών χωριών μας. Αφήρεσαν τον δάσκαλο, έκλεισε το σχολείο. Τελευταίως αφήρεσαν και τον πρόεδρο του χωριού, που τον μετέτρεψαν μόνον σε διακοσμητικό σύμβουλο.
Τι σημαίνει αυτό; Αφαιρώ το δάσκαλο κλείνω το σχολείο. Αφαιρώ τον Πρόεδρο κλείνω το χωριό. Διατί; Διότι οικονομικά δεν συμφέρει τον κρατικό μηχανισμό και την κρατική οικονομία.
Εφ᾽ όσον ο Δήμος είναι πλέον μία δημοτική επιχείρηση και τα χωριά είναι τα υποκαταστήματά της, θα συμβεί το εξής λογικό. Εάν ένα υποκατάστημα του Δήμου δηλαδή ένα χωριό οικονομικά τα έξοδά του είναι περισσότερα από τα έσοδα που προσφέρει στη δημοτική επιχείρηση είναι ζημιογόνο, άρα ως επιχείρηση δεν με συμφέρει να το κρατώ ανοικτό.
Τι έσοδα μπορούν να φέρουν στη δημοτική επιχείρηση 40, 50 η 200 κάτοικοι ενός χωριού; Μηδαμινά. Τα έξοδά τους είναι μάλλον πολύ πολύ περισσότερα. Όπως είναι η κατασκευή και η συντήρηση δρόμων, αποχετευτικά έργα, υδροδότηση και η συντήρηση του δικτύου, ΔΕΗ κτλ. Είναι δυνατόν ο Δήμος να διαθέτει χιλιάδες ευρώ για 40, 50 κατοίκους; Φυσικά και όχι.
Άρα μεταφέρετε αυτούς τους κατοίκους σε μια άλλη πόλη. Να πως η Ναύπακτος θα φτάσει από 10 χιλιάδες να γίνει 40. Το ίδιο σκεπτικό που επικράτησε για τους μαθητές των σχολείων και τα σχολεία των χωριών, το ίδιο σκεπτικό επικρατεί και τώρα για τους ολιγοστούς κατοίκους των ελληνικών χωριών
Η μεταφορά τους θα είναι εύκολη. Από τη στιγμή που ο Δήμος η το Κράτος δεν θα διαθέτει κονδύλια για τη συντήρηση η κατασκευή δρόμων, για τη ΔΕΗ, για το νερό, και για ο,τι άλλο χρειάζεται ένα χωριό, οι κάτοικοι από μόνοι τους θα αναγκαστούν να μεταφερθούν στις μεγάλες πόλεις. Όπως πολλές οικογένειες κλείνοντας τα σχολεία των χωριών μεταφέρθηκαν στις πόλεις για να είναι τα παιδιά τους κοντά στα σχολεία.
Σε εφαρμογή ο Εκκλησιαστικός Καποδίστριας.
Με το χωρισμό Κράτους και Εκκλησίας που επιδιώκουν, όσοι τον επιδιώκουν θα δημιουργηθούν πολλά θέματα και θα έλθουν πολλά δεινά, ένα τεράστιο θέμα που θα δημιουργηθεί θα είναι της μισθοδοσίας των κληρικών της Ελλάδος, οι οποίοι αυτή τη στιγμή ανέρχονται σε 7 με 8 χιλιάδες σε ολόκληρη τη χώρα.
Το Κράτος, ως γνωστόν, έχει δεσμευθεί με συμβάσεις που έχει υπογράψει μετά της Εκκλησίας ότι, η μεν Εκκλησία προσφέρει τα 3/4 της περιουσίας της προς την Πολιτεία, με αντάλλαγμα το Κράτος να αναλάβει εσαεί τη μισθοδοσία των κληρικών της.
Τι θα γίνει όμως στην περίπτωση του χωρισμού; Δύσκολη η διακοπή της μισθοδοσίας του ιερού κλήρου, αφού υπάρχουν οι ανωτέρω συμβάσεις. Αλλά και αν παραβεί το Κράτος τις συμβάσεις, τι πιθανότητες έχει η Εκκλησία να δικαιωθεί από τα Δικαστήρια, σε μία διαμάχη της με την Πολιτεία; Ελάχιστες έως μηδαμινές οι πιθανότητες δικαίωσής της.
Αλλά είναι δύσκολο το Κράτος σε πρώτο βαθμό, να διακόψει παντελώς σήμερα την μισθοδοσία του ιερού Κλήρου, είναι όμως πολύ εύκολος ένας εκκλησιαστικός Καποδίστριας. Δηλαδή, αφού το Κράτος καταργεί σιγά σιγά τα χωριά της πατρίδος μας, δημιουργώντας μεγάλες πόλεις, λογικό είναι να καταργήσει ταυτόχρονα και όλες τις οργανικές θέσεις των κληρικών που υπάρχουν σε αυτά τα χωριά και να αφήσει προς το παρόν, μόνον για κάθε μεγάλη πόλη, μία η δύο το πολύ οργανικές θέσεις. Δι᾽ αυτού του τρόπου το Κράτος δεν παραβιάζει και τη συμφωνία, που έχει υπογράψει μετά της Εκκλησίας.
Με ένα λοιπόν εκκλησιαστικό Καποδίστρια, απαλλάσσεται αμέσως η Πολιτεία από ένα μεγάλο κρατικό έξοδο, όπως είναι η μισθοδοσία των κληρικών.
Θα πρυτανεύσει κι εδώ πάλι, το ίδιο σκεπτικό που πρυτάνευσε και για τα ελληνικά σχολεία των χωριών μας. Τι θέλουν έναν παπά, πενήντα-εκατό κάτοικοι ενός χωριού, εκ των οποίων εκκλησιάζονται μόνον πέντε-δέκα άνθρωποι; Σήμερα όλοι έχουν αυτοκίνητα, υπάρχουν και οι συγκοινωνίες, ας μεταβούν δια τον εκκλησιασμό τους στην πλησιέστερη πόλη.
Δεν είναι της φαντασίας μας όλα αυτά που αναφέρουμε. Κάτι γνωρίζουμε, κάτι έχουμε ακούσει, κάτι έχουμε πληροφορηθεί. Μετά το 2010 και μέσα στα επόμενα το πολύ 4-5 χρόνια θα δούμε τέρατα και σημεία.
Μετά δε, το χωρισμό Κράτους και Εκκλησίας, όσοι νέοι χειροτονούνται ιερείς, το Κράτος να είστε βέβαιοι ότι δεν θα αναλαμβάνει τη μισθοδοσία τους. Εάν η Εκκλησία θέλει να έχει περισσότερους κληρικούς δια το ποίμνιό της, ας φροντίσει η ιδία για τη συντήρησή τους, όπως κάνουν οι διάφορες ορθόδοξες εκκλησίες και στο εξωτερικό.
Ας μην επαναπαυόμαστε, ο διωγμός της πίστεώς μας και της Εκκλησίας, ήδη έχει ξεκινήσει. Έρχονται δύσκολες ημέρες, οι έχοντες και κατέχοντες την Διοίκηση της Εκκλησίας μας εάν δεν προλάβουν τα γεγονότα, τότε τα γεγονότα θα προλάβουν εμάς με πολύ λυπηρά αποτελέσματα για το Έθνος και την Ορθοδοξία μας.
πηγή:Μ.Βατοπαιδίου