Διαδικτυακή επανάσταση εναντίον της παρακμής και της βλακείας!

Τρίτη 14 Δεκεμβρίου 2010

ΥΠΕΓΡΑΦΗ Η ΚΟΙΝΗ ΥΠΟΥΡΓΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑ

Κοινή υπουργική απόφαση, βάσει της οποίας καθορίζεται το περιεχόμενο της σύμβασης για την εκτέλεση κρουαζιέρας με αφετηρία τα ελληνικά λιμάνια, υπέγραψαν ο υπουργός Θαλασσίων Υποθέσεων, Γιάννης Διαμαντίδης, και ο υπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού Παύλος Γερουλάνος...


Ο κ. Διαμαντίδης είπε ότι η σύμβαση διασφαλίζει απολύτως τα συμφέροντα του δημοσίου χωρίς να περιορίζει τη δραστηριοποίηση των εταιρειών με περιττές γραφειοκρατικές διαδικασίες, σημειώνοντας παράλληλα ότι «θα προσφέρει κίνητρα για την προσέλκυση της κρουαζιέρας στην Ελλάδα στοχεύοντας στη μεγιστοποίηση των αναμενόμενων ωφελειών».

Όπως προβλέπει η υπουργική απόφαση, η εισφορά ανά επιβάτη και ανά κυκλικό περιηγητικό ταξίδι για πλοία με μη κοινοτική σημαία ορίζεται στο ποσό των 3 ευρώ και 95 λεπτών.

Επίσης, το ποσό της εισφοράς μειώνεται κατά 20% υπό τη ρητή προϋπόθεση η εταιρεία να απασχολεί Έλληνες ναυτικούς σε αριθμό που αντιστοιχεί τουλάχιστον στο 1% του συνολικού αριθμού των μελών του πληρώματος.

Το ποσό της εισφοράς επίσης μειώνεται κατά 7% για κάθε επιπλέον ελληνικό λιμάνι που προσεγγίζει το πλοίο, σύμφωνα με το δηλούμενο πρόγραμμα ταξιδιών της εταιρείας.

Σύμφωνα με στοιχεία του ευρωπαϊκού συμβουλίου κρουαζιέρας, το 2008 περίπου 4,3 εκατ. επιβάτες ταξίδεψαν στην Ελλάδα καταλαμβάνοντας τη δεύτερη θέση σε επισκεψιμότητα μετά την Ιταλία.

Όπως ανέφερε ο κ. Διαμαντίδης, από την άρση του καμποτάζ αναμένεται να αυξηθούν θεαματικά οι επιβάτες που θα ξεκινούν την κρουαζιέρα τους από κάποιο ελληνικό λιμάνι, θα ενισχυθούν οι αεροπορικές μεταφορές και ο ξενοδοχειακός κλάδος, ενώ αναμένεται σημαντική αύξηση της επισκεψιμότητας σε μουσεία και αρχαιολογικούς χώρους.

Επίσης θα τονωθεί η εγχώρια ζήτηση και θα προωθηθούν παραδοσιακά ελληνικά προϊόντα ενώ θα υπάρχει διαρκής προβολή της χώρας μας σαν τουριστικού προορισμού.

Ο υπουργός υπογράμμισε επίσης «ότι το λιμάνι του Πειραιά εξακολουθεί να παραμένει, κατά 40% μέσο όρο, το φθηνότερο λιμάνι από όλα τα ευρωπαϊκά λιμάνια της Μεσογείου».

Από την πλευρά του ο κ. Γερουλάνος τόνισε ότι «η πρωτοβουλία αυτή είναι εξαιρετικά σημαντική για τον τουρισμό» και πρόσθεσε ότι «η άρση του καμποτάζ ήταν ένα αίτημα του κλάδου εδώ και πολλά χρόνια και ήταν μία από τις πρώτες δεσμεύσεις της κυβέρνησης».

Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΠ, Γ.Ανωμερίτης σημείωσε ότι «η κρουαζιέρα είναι τουρισμός και εν μέρη ναυτιλία», ενώ επεσήμανε ότι «ο ΟΛΠ δεν επιβάλει τέλη αλλά κοστολογεί υπηρεσίες συγκεκριμένες».

Οι αντιδράσεις της ΝΔ

Η άρση του καμποτάζ στην κρουαζιέρα αποτελεί μια μεγάλη αναπτυξιακή ευκαιρία για τη χώρα μας, ιδιαίτερα σε αυτές τις δύσκολες ώρες. Πρέπει, όμως, να γίνει με ορθό τρόπο και να μην εκφυλίζεται σε μια μορφή αδειοδότησης αμφίβολης αποτελεσματικότητας, όπως συμβαίνει σήμερα, και μάλιστα με απίστευτη γραφειοκρατία, τονίζουν σε ανακοίνωσή τους ο υπεύθυνος του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Εμπορικής Ναυτιλίας της ΝΔ Γιάννης Πλακιωτάκης και η υπεύθυνη του τομέα πολιτικής ευθύνης Τουριστικής Ανάπτυξης Όλγα Κεφαλογιάννη.
Επιτρέπεται η αντιγραφή και ιεραποστολική αξιοποίηση των κειμένων πού θα βρείτε εδώ, είτε ημετέρων ή αντεγραμμένων από άλλους ιστοχώρους, ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ από ορθόδοξα ή φιλορθόδοξα ιστολόγια με υποχρέωση την αναφορά πηγής και συγγραφέως του κειμένου και την μη περικοπή αυτού για οποιονδήποτε λόγο.Τα ανυπόγραφα άρθρα και όσα δεν αναφέρουν πηγή ανήκουν στο υποφαινόμενο ιστολόγιο.
Συνήθως οι εικόνες πού χρησιμοποιούμε, παρέχονται από την αναζήτηση google.Αν νομίζετε ότι η ανάρτηση τους θίγει δικαιώματα σας, ειδοποιήστε να τις κατεβάσουμε.

Ευχαριστούμε