Τετάρτη 11 Νοεμβρίου 2009
Η «Παιδεία» του Σόρος επελαύνει…
http://www.resaltomag.gr/forum/viewtopic.php?t=3864
Το έχουμε γράψει πολλές φορές: Αυτή η κυβέρνηση «εκτελεί συμβόλαια».
Και πρέπει να το ομολογήσουμε: Κτυπά με αποφασιστικότητα και άμεσα, απανωτά και δίχως καμία συστολή και αναστολή. Μοιάζει με «εκτελεστικά όργανα», τόσο πωρωμένα που ηδονίζονται να πελεκίζουν…
Από την πρώτη ημέρα μπήκε στο στόχαστρο και η Παιδεία. Και μόνο η επιλογή της Διαμαντοπούλου σηματοδοτούσε την επερχόμενη επέλαση της «παιδείας» του «ευαίσθητου» χρηματοδότη Σόρος.
Ο άνθρωπος που «κατασκευάζει» «πολιτισμό», «παιδεία», αλλά και «πολιτική» με το δολάριο!!!
Και στήνει σε όλο τον κόσμο και τα ανάλογα «ριζοσπαστικά» δίκτυα και ποικίλες επιδοτούμενες «εστίες».
Η Ελλάδα τον έχει συγκινήσει ιδιαίτερα αυτόν τον εραστή των νέων φιλοσοφιών και της «επανεγγραφής" της ιστορίας και του πολιτισμού των ιστορικών κοινωνιών…
Η νέα κυβέρνηση επανδρώνεται ταχέως με τους «σορικούς μύστες»…
Ο «Κλασσικοπερίπτωση» συνέλεξε πολλά στοιχεία και μας παρουσιάζει ένα ολοκληρωμένο φάκελο πάνω σε όλα αυτά.
ΕΔΩ:
http://klassikoperiptosi.blogspot.com/2009/11/blog-post_11.html
Πριν τον παρουσιάσουμε θα τον προλογίσουμε με λόγια του Στάθη:
«Εγραψε χθες το «Εθνος»: «Ιδιαιτέρως εμπνευσμένη η επιλογή της κυρίας Θάλειας Δραγώνα για τη θέση του γενικού γραμματέα στο υπουργείο Παιδείας. Με την ίδια λογική θα μπορούσε να αναλάβει υφυπουργός και η κυρία Ρεπούση...»!
Το βρίσκω διαβολικά λογικό. Αν μάλιστα μετακληθεί και ο κ. Σόρος για να μας συγγράψει την αληθινή ιστορία της ασυνέχειας στην καλλιέργεια της πατάτας ανάμεσα στα έθνη, θα 'χουμε αγγίξει το τέλειο στα ελληνικά γράμματα για τα αεί κούτσουρα και τους διά βίου ραγιάδες.
Πάντως το δίδυμο μίσες Diamantopoulos και κυρίας Δραγώνα με τη «μία να κόβει και την άλλη να ράβει» (καθώς έλεγαν οι γιαγιάδες στη Σμύρνη πριν τη νίλα του Δράμαλη στο Καζίνο Λουτρακίου) προοιωνίζεται νέες λαμπρές στιγμές του Διαφωτισμού made in Greece...»
http://www.enet.gr/?i=issue.el.home&date=11/11/2009&s=naytilos
Παραθέτουμε το φάκελο:
http://klassikoperiptosi.blogspot.com/2009/11/blog-post_11.html
Ο ΕΘΝΟΜΗΔΕΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΤΑ "ΡΕΠΟΥΣΕΙΑ ΑΛΓΗ" ΔΟΜΙΚΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ...ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΠΛΥΣΗΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ
Ο διορισμός της Θάλειας Δραγώνα στη θέση της γενικού γραμματέως στο υπουργείο παιδείας, έβαλε την αναμενόμενη τελεία στις προσδοκίες που είχαν κάποιοι εθελοτυφλούντες ρομαντικοί Έλληνες ψηφοφόροι.
Αν επι ΝΔ και επι υπουργείας της κ. Γιαννάκου έγιναν θεσμός οι εθνομηδενιστικές και αποδομητικές των ελληνικών διαχρονικών αξιών "ντιρεκτίβες" της "Νέας Εποχής" και επι Σπηλιωτόπουλου έγινε εμφατική η παρουσία της ...σεξουαλικότητας στην "εκπαιδευτική μεταρρύθμιση",σήμερα με υπουργό την κ. Διαμαντοπούλου -η οποία είναι και μια εκ των τιμωμένων προσώπων της διαβόητης "λέσχης Bilderberg"- όλα δείχνουν ότι ο δρόμος που ήδη έχει χαραχτεί θα μετατραπεί σε σταθερή σιδηροτροχιά.
Δεν μας αφήνει πολλά περιθώρια για άλλες σκέψεις η τοποθέτηση της κ. Θάλειας Δραγώνα της οποίας το παρελθόν αποτελεί "εγγύηση" μεν για το διευθυντήριο της νέας τάξης πραγμάτων και βάσιμο λόγο ανησυχίας στους Έλληνες πολίτες που δεν θέλουν να απεμπολήσουν το αξιακό σύστημα της δημοκρατίας και της εθνικής συνείδησης.
Πιο κάτω θα διαβάσετε μερικά αποσπάσματα απο δημοσιεύσεις και αναρτήσεις που αφορούν την κ. Δραγώνα ώστε να κατανοήσετε γιατί πριν ακόμα δούμε την "δράση" της εκφράζουμε τους φόβους και τις ανησυχίες μας.
Mπανάνες
http://2mnka.wordpress.com/2007/12/02/bananes/
02 Δεκεμβρίου 2007
Μπορείτε να γίνετε καθηγητές πανεπιστημίου, χωρίς να έχετε πτυχίο πανεπιστημίου !!;;;;…
Η κυρία Θάλεια Δραγώνα το μόνο που διαθέτει είναι κάποιο πτυχίο του Κολεγίου Deree, το οποίο δεν αναγνωρίζεται από το ΔΙΚΑΤΣΑ, καθώς τα πτυχία κολεγίων δεν αναγνωρίζονται ως τώρα στην Ελλάδα.
Κατόπιν η κυρία Δραγώνα πήρε διδακτορικό δίπλωμα στην Κοινωνική Ψυχολογία, από το Aston University ( στο Birmingham.
Πώς κατάφερε να της αναγνωρισθεί από το ΔΙΚΑΤΣΑ το διδακτορικό, χωρίς αναγνωρισμένο βασικό τίτλο σπουδών ;;;;
Στην Τριμελή Επιτροπή του ΔΙΚΑΤΣΑ που αναγνώρισε το μεταπτυχιακό της κυρία Δραγώνα, πρόεδρος ήταν ο κ. Λάμπρος Χουσιάδης, καθηγητής στη Σχολή Παιδαγωγικής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.
Η βεβαίωση έγκρισης του διδακτορικού της από το ΔΙΚΑΤΣΑ, με ημερομηνία 24/1/1986, έχει την υποσημείωση….
«Η ενδιαφερόμενη στερείται βασικού τίτλου σπουδών».
Εξελέγη Ειδική Επιστήμων και Επίκουρη Καθηγήτρια στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων.
Το 1990 εξελέγη Αναπληρώτρια Καθηγήτρια στο Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Το 1994 εξελέγη Καθηγήτρια στο Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Iνστιτούτου Yγείας του Παιδιού (1989-1995).
Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Iδρύματος Aνάπτυξης Kοινωνικής Eργασίας (1986-1994).
Μέλος της Διοικούσας του Πανεπιστημίου του Aιγαίου (1992-1993).
Μέλος της Διοικούσας του Eλληνικού Aνοικτού Πανεπιστημίου (1995 –2004).
Μέλος της Διοικούσας του Kέντρου Eκπαιδευτικής Έρευνας (2000 – 2004).
Εμπειρογνώμων του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας, στο Γραφείο Ευρώπης (1985-1991).
Τον Φεβρουάριο του 1997 κυκλοφόρησε από τις εκδόσεις «Αλεξάνδρεια» το βιβλίο της κυρίας Θάλειας Δραγώνα με τίτλο «Τι είν΄ η Πατρίδα μας;» και υπότιτλο «Ο Εθνοκεντρισμός στην Εκπαίδευση».
Το βιβλίο απευθύνεται στους Έλληνες εκπαιδευτικούς στοιχειώδους και μέσης εκπαίδευσης και υποστηρίζει ότι ο Εθνοκεντρισμός στην παιδεία ισοδυναμεί με Ρατσισμό!
(Το Σύνταγμα προβλέπει ότι σκοπός της εκπαίδευσης είναι ΚΑΙ η ανάπτυξη εθνικής συνείδησης.)
Η κυβέρνηση Σημίτη μετά την νίκη της στις Εκλογές του 2000 παρήγγειλε στην ΕΡΤ σειρά ντοκιμαντέρ με τίτλο «Τι είν΄ η Πατρίδα μας;», βασισμένη στο βιβλίο της κυρίας Δραγώνα.
Η σειρά αυτών των ντοκιμαντέρ άρχισε να προβάλλεται από την ΕΤ-1 μετά την άνοδο της κυβερνήσεως Καραμανλή τον Μάρτιο του 2004.
Σ΄αυτή τη σειρά, η κυρία Δραγώνα παρουσίασε και την γνωστή κυρία Ρεπούση, καθώς και το περιβόητο βιβλίο ιστορίας της 6ης Δημοτικού.
Πρώτος σύζυγος της κυρίας Δραγώνα υπήρξε ο εκδότης Γιώργος Δραγώνας, συμμαθητής του Γ. Παπανδρέου στο Κολέγιο.
Τωρινός σύζυγός της είναι ο συνταξιούχος ομότιμος καθηγητής του London School of Economics, Νίκος Μουζέλης, στενός φίλος του Κώστα Σημίτη και πρόεδρος της ΜΚΟ “Ενωση πολιτών για την παρέμβαση”.
Ο κύριος Νίκος Μουζέλης έχει υπερασπισθεί το βιβλίο της κ.Ρεπούση στο “Βήμα”, κάνοντας λόγο για ”απομυθοποίηση (!) των εθνικών μας ηρώων.”
Η κυρία Δραγώνα στις εκλογές του 2007 κατέλαβε την τέταρτη θέση στο ψηφοδέλτιο Επικρατείας του ΠΑΣΟΚ, εκτοπίζοντας τον Κ. Λαλιώτη και την Βούλα Πατουλίδου.
Στο Δελτίο Τύπου που εξέδωσε το ΠΑΣΟΚ, αμέσως μετά την ανακοίνωση του ψηφοδελτίου Επικρατείας, επισημαίνεται ότι η κ. Δραγώνα «ειδικεύεται σε θέματα Εθνοκεντρισμού, Ρατσισμού και ένταξης των Μειονοτήτων.»
Σήμερα η κυρία Θάλεια Δραγώνα είναι μέλος της Βουλής των Ελλήνων.
(Δεν είναι εθνοκεντρικό και ρατσιστικό να λέγεται Βουλή των Ελλήνων ;!;; )
Συμμετέχει στην Διαρκή Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής,
στην Επιτροπή Βιβλιοθήκης της Βουλής και
στην Ειδική μόνιμη επιτροπή ισότητας και δικαιωμάτων του ανθρώπου.
Είδες το Deree ;;;
Θάλεια Δραγώνα: χωρίς έθνος, χωρίς πατρίδα ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΠΤΥΧΙΟ
http://theamapati.wordpress.com/2007/09/25/250907/
Αντιγράφω ασύστολα δημοσίευμα της εφημερίδας Το Παρόν [16-9-2007] (οι υπογραμμίσεις -πλην υπότιτλων- δικές μου):
Παράνομα έκαναν καθηγήτρια την κυρία Θάλεια Δραγώνα
» Που ο Γιώργος Παπανδρέου έβαλε σε εκλόγιμη θέση του Επικρατείας
» Με… διασταλτική ερμηνεία το ΔΙΚΑΤΣΑ αναγνώρισε το διδακτορικό της!
...Σύμφωνα με πληροφορίες, για να ξεπερασθεί η έλλειψη βασικού τίτλου σπουδών, τι σκαρφίσθηκαν λέτε; Τη… διασταλτική ερμηνεία! Και με τον τρόπο αυτό η κυρία Θάλεια κατάφερε να πάρει αναγνώριση του διδακτορικού της. Άραγε, πριν από την κυρία Θάλεια, για ποιον άλλον ή άλλη η Τριμελής Επιτροπή κατέφυγε σε… διασταλτική ερμηνεία για να ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙ το διδακτορικό τους δίπλωμα, από τη στιγμή που στερείται βασικού τίτλου σπουδών;
Η ίδια κομπίνα στο πανεπιστήμιο
Κατά τις ίδιες πληροφορίες, η μεθόδευση της… διασταλτικής ερμηνείας χρησιμοποιήθηκε προκειμένου να εκλεγεί καθηγήτρια και στο Πανεπιστήμιο Αθηνών, μια και δεν διαθέτει βασικό τίτλο σπουδών!
Ήξερε ο Γιώργος!
Φαίνεται όμως ότι όλα αυτά τα… γραφειοκρατικά εμπόδια που έφραζαν τον δρόμο στην κυρία Θάλεια Δραγώνα τα ήξερε ο σημερινός πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ Γιώργος Παπανδρέου, ο οποίος ως γνωστόν έχει θητεύσει στο υπουργείο Παιδείας. Αποκαλυπτικό είναι σχετικό «παραπολιτικό» που είχε το ένθετο τηλεοπτικό περιοδικό του «Βήματος», το «TV GUIDE», στη στήλη «THE BOX», και στο οποίο γράφονταν τα εξής στο τεύχος της περασμένης Κυριακής:
«Ο Γ. Παπανδρέου διατηρεί και τις στενές σχέσεις με παλαιούς συμμαθητές του στο Κολέγιο (ήταν μέλος της περίφημης “τάξης του ‘71″, αν και ο ίδιος δεν αποφοίτησε λόγω δικτατορίας, εξορίας κ.λπ.). Ένας από αυτούς είναι ο εκδότης Γιώργος Δραγώνας, πρόεδρος εδώ και λίγες ημέρες του Εθνικού Κέντρου Θεάτρου και Χορού. Η τ. σύζυγός του, Θάλεια Δραγώνα, τοποθετήθηκε σε εκλόγιμη θέση στο Επικρατείας του ΠΑΣΟΚ. Ο πρόεδρος είχε ανέκαθεν σε μεγάλη εκτίμηση τη Θάλεια. Στο υπουργείο Παιδείας θυμούνται ακόμη πως ξεπεράστηκαν κάποια γραφειοκρατικά εμπόδια για να ανοίξει ο δρόμος της προς μια λαμπρή ακαδημαϊκή καριέρα. Και πολιτική, υποθέτω, χωρίς νομικά κωλύματα που αντιμετώπισαν άλλες».
Ποια ήταν τα εμπόδια;
Αυτόματα το ερώτημα που προβάλλει και ζητάει απάντηση είναι ποια ήταν τα γραφειοκρατικά εμπόδια που αντιμετώπιζε η κυρία Θάλεια και πώς ξεπεράστηκαν.
Κι ένα δεύτερο ερώτημα; Τι θυμούνται στο υπουργείο Παιδείας;
Και τι θυμάται ο ίδιος ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ Γιώργος Παπανδρέου, που έχει σε τόση βαθιά εκτίμηση την κυρία Θάλεια, με την οποία συμπίπτει στα περί πολυπολιτισμικής χώρας, ανεξάρτητα από τους κινδύνους που διατρέχει το σπίτι μας…
Ευρωεκλογές και Βιβλίο ΣΤ΄ Δημοτικού
http://paideia-gr.blogspot.com/2009/05/blog-post_6927.html
Ευριπίδης Μπίλλης
τ. επίκουρος καθηγητής ΕΜΠ
Όλοι συμπονούμε τους συνανθρώπους μας όταν πάσχουν. Το ίδιο συνέβη και με την κυρία Μαριέττα Γιαννάκου κατά τη διάρκεια της περιπέτειας με την υγιεία της, νύν επικεφαλής του ευρωψηφοδελτίου της Νέας Δημοκρατίας (προσωπική επιλογή του Πρωθυπουργού), τέως μέλος του Ευρωκοινοβουλίου και τέως Υπουργός Παιδείας,
Αυτό όμως δεν αναιρεί το ότι υπήρξε φανατική υπέρ του σχεδίου ΑΝΑΝ τουρκοποίησης της Κύπρου και κατευθυντήριος νους, ως υπουργός παιδείας, του βιβλίου της 6ης δημοτικού, των Σόρος, Ρεπούσηδων, Κουλούρηδων (θηλυκού γένους), Γιαννοπουλαίων, κτλ....Και για να μην αδικούμε την κυρία Γιαννάκου, αναφέροντας αυτήν μόνον για το βιβλίο της 6ης Δημοτικού, δείτε το κατωτέρω απόσπασμα από το τρίτο (πολυ ενδιαφέρον) συνημμένο για την κυρία Μαρινέλα Κοππά υψοψήφια ευρωβουλευτή του ΠΑΣΟΚ:
<< Επί παραδείγματι η επίκουρη καθηγήτρια του Παντείου Πανεπιστημίου, Ευρωβουλευτής και μέλος του Εθνικού Συμβουλίου του ΠΑΣΟΚ κ. Μαριλένα Κοππά, κατά την παρουσίαση των τεσσάρων βιβλίων... εξήρε την υποστήριξή της στην όλη προσπάθεια, η οποία αποσκοπεί «στην επανεξέταση των συμβόλων και των στερεοτύπων» και «στην επανανάγνωση της Ιστορίας», κατά τους επόμενους μήνες, με άρθρο της στην Ημερησία (31/03/2007) υποστήριξε ότι «Η θλιβερή κατάσταση που ζούμε τους τελευταίους μήνες με το βιβλίο της Ιστορίας της Στ Δημοτικού και τις άναρθρες κραυγές εναντίον του, είναι μια ακόμη έκφραση της παθογένειας του δημόσιου λόγου στη χώρα μας.». Ανάλογη έντονη υποστήριξη προσέφεραν αργότερα προς την κ. Ρεπούση (βλ. σχετική αναφορά στη συνέχεια) η διευθύντρια της συγκεκριμένης έκδοσης και καθηγήτρια Ιστορίας του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου κ. Χριστίνα Κουλούρη, οι συμμετέχουσες σε επιτροπές της έκδοσης κ.κ. Άννα Φραγκουδάκη και Θάλεια Δραγώνα και οι παρόντες στην παρουσίαση κ. Αντώνης Λιάκος, καθηγητής της Ιστορίας του Πανεπιστημίου Αθηνών, κ. Νίκος Γεωργιάδης επτανήσιος βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας, ο κ. Θ. Βερέμης, Πρόεδρος του Εθνικού Συμβουλίου Παιδείας, ο οποίος εισηγήθηκε στο Εκπαιδευτικό Ινστιτούτο και έγινε δεκτό, να προωθηθεί η χρήση του τετράτομου έργου ως βοηθήματος των καθηγητών της Ιστορίας στα σχολεία.>>
...Μπροστά της η Μαρία Ρεπούση φαντάζει σαν σκληρή εθνικίστρια
http://www.konstandaras.gr/corpsite/display/dsp_Entity.asp?EN_ID=1576
...Τον Φεβρουάριο του 1997 κυκλοφόρησε από τις προοδευτικές εκδόσεις «Αλεξάνδρεια» το βιβλίο της Θάλειας Δραγώνα (σε συνεργασία με άλλους γνωστούς αριστερούς) που έχει τίτλο «Τι είν΄ η Πατρίδα μας;» και υπότιτλο «Ο Εθνοκεντρισμός στην Εκπαίδευση».
Πρόκειται για ένα κακογραμμένο σύγγραμμα 540 σελίδων, το οποίο αμέσως προδίδει τον σκοπό για τον οποίο γράφτηκε: Θέλει να πείσει τους Έλληνες εκπαιδευτικούς που διδάσκουν στην στοιχειώδη και στην μέση εκπαίδευση ότι ο Εθνοκεντρισμός (το να επιμένουμε δηλαδή πως είμαστε Έλληνες και να υπερηφανευόμαστε γι΄ αυτό) ισοδυναμεί με Ρατσισμό!
Πριν δούμε μερικά απ΄ όσα γράφει σ΄ αυτό το αντιρατσιστικό βιβλίο η κ. Δραγώνα και οι σύντροφοί της, πρέπει να πούμε ότι το «Τι είν΄ η Πατρίδα μας;»
Έγινε γρήγορα το ευαγγέλιο των αποδομητών της Εθνικής μας Συνείδησης, από την εξωκοινοβουλευτική Αριστερά και τον Συνασπισμό μέχρι το εκσυγχρονιστικό ΠΑΣΟΚ και τους νεοφιλελεύθερους της Νέας Δημοκρατίας. Μάλιστα, η κυβέρνηση Σημίτη μετά την νίκη της στις Εκλογές του 2000 παρήγγειλε στην ΕΡΤ σειρά ντοκιμαντέρ με τίτλο «Τι είν΄ η Πατρίδα μας;»
που είχαν έναν και μοναδικό στόχο: Να πάψουν οι Έλληνες να αισθάνονται Έλληνες!
Η σειρά αυτών των αποδομητικών της Εθνικής μας Συνείδησης ντοκιμαντέρ άρχισε να προβάλλεται από την ΕΤ-1 μετά την άνοδο της κυβερνήσεως Καραμανλή τον Μάρτιο του 2004. Έγινε δηλαδή κι εδώ ό,τι ακριβώς με την Ιστορία της Ρεπούση: Παραγγέλθηκε επί ΠΑΣΟΚ και μπήκε στα σχολεία επί Νέας Δημοκρατίας. Εκτός από την ίδια την Θάλεια Δραγώνα, στα ντοκιμαντέρ «Τι είν΄ η Πατρίδα μας;» συμμετείχαν ή έκαναν το ντεμπούτο τους όλοι οι αστέρες της Ομάδος Λιάκου - Γιαννοπούλου - Ρεπούση - Κουλούρη και δεν συμμαζεύεται.
Ας δούμε τώρα μερικά απ΄ όσα γράφει στο κακογραμμένο βιβλίο της «Τι είν΄ η Πατρίδα μας;» η νέα βουλευτίνα Επικρατείας του ΠΑΣΟΚ κ. Θάλεια Δραγώνα:
1) Η Ελληνική Εθνική Ταυτότητα δεν υπήρχε πριν από τον 19ο αιώνα. Δημιουργήθηκε έξωθεν σε μια εποχή έντονου εθνικισμού, αποικιοκρατίας και επεκτατικού ιμπεριαλισμού (σελ. 16). Κοντολογίς, κάποιοι από το εξωτερικό μας είπαν τον 19ο αιώνα ότι είμαστε Έλληνες κι εμείς το δεχτήκαμε για να τα κονομήσουμε, πουλώντας το παραμύθι ότι είμαστε απόγονοι των Αρχαίων Ελλήνων.
2) Όποιος αξιολογεί τους Πολιτισμούς σε κατωτέρους και ανωτέρους είναι ρατσιστής και δεν το ξέρει! (σελ. 16). Το ίδιο ακριβώς συμβαίνει με όποιον θεωρεί ανεπιθύμητους τους μετανάστες και τους πρόσφυγες (σελ. 20).
3) Εξίσου ρατσιστής είναι και όποιος αποσιωπά την σημασία, την τεράστια δύναμη, την έκταση και το κύρος της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας! Επίσης, όποιος αρνείται τις τουρκικές επιρροές στον Νεοελληνικό μας Πολιτισμό (σελ. 81), κι όποιος ισχυρίζεται ότι ο τουρκικός πολιτισμός έχει επιδράσει αρνητικά στους Έλληνες!... (σελ. 82).
4) Ένδειξη ρατσισμού και στείρου εθνοκεντρισμού είναι και ο ισχυρισμός ότι οι Έλληνες ήσαν πάντα οι αδικημένοι της Ιστορίας (σελ. 84) κι ότι για τις ήττες και τις καταστροφές που υποστήκαμε, φταίνε πάντα οι Μεγάλες Δυνάμεις.
5) Κλασική ένδειξη ρατσισμού είναι και η γνωστή ρήση «Όταν εμείς φτιάχναμε Παρθενώνες, αυτοί τρώγανε βελανίδια!» (σελ. 85). Ψιλορατσιμός είναι επίσης το να ισχυρίζεσαι πως είμαστε οι συνεχιστές του Αρχαίου Ελληνικού Πολιτισμού.
6) Κατά την κ. Θάλεια Δραγώνα, εθνικιστικές τάσεις κρύβει και η επιθυμία να διδάσκεται στην μέση εκπαίδευση η αρχαία Ελληνική Γλώσσα (σελ. 86), ενώ το να μιλάμε για απόλυτη ομοιογένεια του πληθυσμού της Ελλάδος και να αποσιωπούμε την ύπαρξη χιλιάδων Εβραίων στην Θεσσαλονίκη και σε άλλες πόλεις επί 450 χρόνια είναι καθαρός ρατσισμός! (σελ. 95).
7) Ρατσιστικό είναι και το να ανησυχούμε για την ύπαρξη πολλών ξένων μεταναστών στην χώρα μας, ή το να λέμε ότι «σε λίγο θα ψάχνουμε να βρούμε Έλληνα στην Ελλάδα», ή ότι «πρέπει να κρατήσουμε την εθνική μας ομοιογένεια και να μην διαβρωθούμε εθνολογικά»! (σελ. 96).
Εξίσου ρατσιστικό είναι το να λέμε ότι το κέντρο της Αθήνας αλβανοκρατείται ή ότι «οι Έλληνες δεν είναι ρατσιστές»! (σελ. 9. Το ίδιο συμβαίνει κατά την κ. Δραγώνα, αν τολμήσουμε να πούμε πως με την είσοδο των Ξένων Μεταναστών στην Ελλάδα αυξάνεται η εγκληματικότητα και η ανεργία των Ελλήνων! (σελ. 100). Στην σελίδα 105, η αυριανή βουλευτίνα του ΠΑΣΟΚ μας προειδοποιεί ότι ο εθνικισμός εύκολα μπορεί να γλιστρήσει στην ξενοφοβία, στον ρατσισμό και στην μισαλλοδοξία.
ΜΕΡΙΚΕΣ "ΕΠΕΡΩΤΗΣΕΙΣ" ΤΗΣ ΒΟΥΛΕΥΤΟΥ Κ.ΘΑΛΕΙΑΣ ΔΡΑΓΩΝΑ
Σε τέλμα η κατασκευή μουσουλμανικού τεμένους και νεκροταφείου στην Αττική
http://www.pasok.gr/portal/resource/contentObject/id/3ea7fcbf-c1b4-47a7-9d4a-0c7a9fd75a92
Ημ. Δημοσίευσης : 08/05/2009 10:34
8/5/2009
Ερώτηση
08/05/2009
Προς τους κκ. Υπουργούς Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων
Εσωτερικών
Περιβάλλοντος, Χωροταξίας και Δημοσίων Έργων
Αν και από τα μέσα του 2006 η τότε Υπουργός Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοίνωσε την απόφαση της Κυβέρνησης για τη δημιουργία μουσουλμανικού τεμένους στην περιοχή του Ελαιώνα, τρία χρόνια μετά δεν έχουν ξεκινήσει καν οι προκαταρκτικές εργασίες ανέγερσης του τζαμιού. (...)
Ερωτώνται οι αρμόδιοι Υπουργοί:
1) Σε ποιο στάδιο βρίσκεται η διαδικασία για την κατασκευή του μουσουλμανικού τεμένους και ποιοι οι λόγοι για την καθυστέρηση υλοποίησης του έργου;
2) Σε ποιες ενέργειες έχει προβεί το ΥΠ.Ε.Π.Θ μετά την παραλαβή του ανωτέρω αναφερόμενου εγγράφου του ΥΠ.ΕΘ.Α.; Γνωστοποίησε στο ΥΠ.ΕΘ.Α. τη θέση του για τα ακριβή όρια της έκτασης για την ανέγερση του τζαμιού, και ποια είναι αυτή;
3) Προτίθεται το ΥΠ.Ε.Π.Θ. να προβεί σε χρηματοδότηση της μετεγκατάστασης των υπηρεσιών του Πολεμικού Ναυτικού που λειτουργούν στην περιοχή από τον προϋπολογισμό του έργου, όπως εμμένει το ΥΠ.ΕΘ.Α., και με ποιες ενέργειες προτίθεται να εξασφαλίσει ότι θα αποδοθεί άμεσα ελεύθερη η παραχωρούμενη έκταση;
4) Όσον αφορά το μουσουλμανικό νεκροταφείο, σε τι αποτελέσματα κατέληξαν το Υ.ΠΕ.ΧΩ.ΔΕ. και το ΥΠ.ΕΣ. μετά την επανεξέταση του ζητήματος, ποια είναι τα μέτρα που θα ληφθούν και πότε για να υλοποιηθεί η απόφαση για τη δημιουργία μουσουλμανικού νεκροταφείου στην Αττική;
Η Βουλευτής
Θάλεια Δραγώνα
Συνέντευξη Τύπου Α. Διαμαντοπούλου, Θ. Δραγώνα, Σ. Ράπτη και Α. Μητσού για την παρουσίαση του ΦΟΡΟΥΜ "ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ"
http://www.pasok.gr/portal/resource/contentObject/id/9f6a29b4-39cd-4f9e-86f9-022d1f48ac71
Ημ. Δημοσίευσης : 01/04/2009 15:58
H πολιτική εκπρόσωπος του ΠΑΣΟΚ για θέματα Παιδείας, Άννα Διαμαντοπούλου, το μέλος του Πολιτικού Συμβουλίου του Κινήματος, Συλβάνα Ράπτη, η Γραμματέας του Τομέα, Θάλεια Δραγώνα και ο Αχιλλέας Μητσός, Πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής του Φόρουμ «Μιλάμε για Παιδεία», το οποίο διοργανώνει το ΠΑΣΟΚ και θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 5 Απριλίου, έδωσαν σήμερα, συνέντευξη Τύπου για την παρουσίαση αυτής της πρωτοβουλίας του Κινήματος.
(...)Θ. ΔΡΑΓΩΝΑ: Όπως ακούσατε και από την κα Ράπτη και από την κα Διαμαντοπούλου, αυτή είναι η εκδήλωση η οποία κορυφώνει τη δουλειά που κάνουμε τόσο καιρό στον Τομέα Παιδείας. Κάνουμε μια πολύ εντατική δουλειά στο εσωτερικό του Τομέα της Παιδείας και μετά ανοίγουμε μια δημόσια συζήτηση μετά την ολοκλήρωση κάθε ενός θέματος....
Η μία αφορά την «Ανοιχτή εκπαίδευση» και με αυτό εννοούμε ένα νέο εκπαιδευτικό σύστημα, νέους θεσμούς, νέα εργαλεία στην εκπαίδευση. Η δεύτερη θεματική ονομάζεται «Πολεμώντας τις ανισότητες» και με αυτό εννοούμε όλες τις ανισότητες, δηλαδή κοινωνικές ανισότητες, τις ζώνες εκπαιδευτικής προτεραιότητας, τις πολιτισμικές και θρησκευτικές διακρίσεις που γίνονται στην εκπαίδευση, τις διακρίσεις που υφίστανται τα παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και αναπηρίες. Δίνουμε πολύ μεγάλη σημασία σε αυτή τη δεύτερη ενότητα γιατί θεωρούμε ότι είναι πραγματικά χαρακτηριστικό ενός Κόμματος σαν το δικό μας η έννοια του σχολείου που δεν αποκλείει, του σχολείου που εντάσσει. Είναι μια πολιτική που για μας έχει μεγάλη σημασία και σκοπεύουμε να της δώσουμε και πολύ μεγάλη προτεραιότητα.
Επιτρέπεται η αντιγραφή και ιεραποστολική αξιοποίηση των κειμένων πού θα βρείτε εδώ, είτε ημετέρων ή αντεγραμμένων από άλλους ιστοχώρους, ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ από ορθόδοξα ή φιλορθόδοξα ιστολόγια με υποχρέωση την αναφορά πηγής και συγγραφέως του κειμένου και την μη περικοπή αυτού για οποιονδήποτε λόγο.Τα ανυπόγραφα άρθρα και όσα δεν αναφέρουν πηγή ανήκουν στο υποφαινόμενο ιστολόγιο.
Συνήθως οι εικόνες πού χρησιμοποιούμε, παρέχονται από την αναζήτηση google.Αν νομίζετε ότι η ανάρτηση τους θίγει δικαιώματα σας, ειδοποιήστε να τις κατεβάσουμε.
Ευχαριστούμε
Συνήθως οι εικόνες πού χρησιμοποιούμε, παρέχονται από την αναζήτηση google.Αν νομίζετε ότι η ανάρτηση τους θίγει δικαιώματα σας, ειδοποιήστε να τις κατεβάσουμε.
Ευχαριστούμε