Διαδικτυακή επανάσταση εναντίον της παρακμής και της βλακείας!

Δευτέρα, 2 Απριλίου 2012

Παρουσίαση των νέων (καθώς και παλαιότερων) κρασιών των οινοποιείων της Σαντορίνης

Γράφει η Δέσποινα

Τα εμφιαλωμένα ολοκαίνουργια κρασιά του 2011 παρουσίασαν τα οινοποιεία της Σαντορίνης
σε εκδήλωση που διοργανώθηκε με στόχο την γνωριμία τους με το κοινό και τους επαγγελματίες του χώρου της εστίασης. Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο εστιατόριο “σελήνη” στον Πύργο την Κυριακή 1η Απριλίου (η είδηση όμως αποτελεί αλήθεια!) και η ανταπόκριση του κόσμου κατά την διάρκεια της παρουσίασης ήταν ικανοποιητική.
Στην εκδήλωση συμμετείχαν τα οινοποιεία Αργυρού, Γαβαλά, Γαία, Κουτσογιαννόπουλου, Μπουτάρη, Santo Wines, Σιγάλα και Χατζηδάκη, οι υπεύθυνοι ή, ιδιοκτήτες των οποίων με καμάρι και παρέχοντάς μας πολλές πολλές πληροφορίες για τα
..αποτελέσματα της δουλειάς τους, τα κρασιά τους, μας κάλεσαν να τα δοκιμάσουμε και να πούμε την γνώμη μας! Η αλήθεια πάντως είναι πως, τα κρασιά του νησιού είναι εξαιρετικά στην γεύση και αγαπιόνται τόσο από τον «απλό» καταναλωτή που δεν γνωρίζει και πολλές λεπτομέρειες σχετικά με τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά τους, όσο και από τους ειδικούς του χώρου που μπορούν σε αυτά να ξεχωρίσουν σπάνια χαρακτηριστικά και ιδιότητες. Τα κρασιά της Σαντορίνης άλλωστε, είναι ιδιαίτερα δημοφιλή σε ένα ευρύ και διεθνές κοινό, με σημαντική ζήτηση στην τοπική αλλά και την εγχώρια αγορά.

Με το τέλος της έκθεσης πραγματοποιήθηκε εκδήλωση – συζήτηση με θέμα «κρασί και τοπικά προϊόντα, το άλλο μισό του τουρισμού» στην οποία μίλησαν η διευθύντρια σύνταξης του περιοδικού «Οινοχόος» της Κυριακάτικης έκδοσης της εφημερίδας «Καθημερινή», Μερόπη Παπαδοπούλου, η οποία, μεταξύ άλλων και πέραν της υπενθύμισης σε άπαντες τους παρευρισκόμενους ότι τα κρασιά της Σαντορίνης είναι πολύ καλής ποιότητας, αναφέρθηκε σε «πράγματα» που μπορούν να γίνουν στον χώρο του marketing από μεγάλες κυρίως εταιρίες για την ακόμη καλύτερη προβολή των τοπικών κρασιών, όπως για παράδειγμα η διάθεσή τους, με την ανάλογη πληροφόρηση, στους επιβάτες των αεροπλάνων ή και των πλοίων της «γραμμής».
Ο Γιώργος Πίττας, συντονιστής της πρωτοβουλίας για την καθιέρωση του «Ελληνικού Πρωινού στα ξενοδοχεία» επικαιροποιόντας ακόμη περισσότερο την κουβέντα, αναφέρθηκε στο «επιβεβλημένο» της προώθησης των τοπικών προϊόντων αυτήν την περίοδο της κρίσης που διανύουμε, επισημαίνοντας ότι κάτι τέτοιο καταφέρνει να διαφοροποιήσει τους τουριστικούς προορισμούς μεταξύ τους, αναδεικνύοντας τα διαφορετικά χαρακτηριστικά του καθενός.

Κατά την διάρκεια της συζήτησης για ακόμη μια φορά επισημάνθηκε η ανάγκη για ακόμη καλύτερη προώθηση και προβολή των τοπικών κρασιών στον τόπο τους, με την υποστήριξή τους τόσο από τους ιδιώτες όσο και από τις επιχειρήσεις του χώρου της εστίασης, οι οποίες, δίνουν κι αυτές τον δικόν τους αγώνα υποστήριξης του προϊόντος τους και εν τέλει επιβίωσης. Παρόντες στο πάνελ ο Κώστας Κωνσταντινίδης της «Ηλιότοπος», ο Γιώργος Χατζηγιαννάκης ιδιοκτήτης του εστιατορίου «Σελήνη» καθώς και ο Δήμαρχος της Σαντορίνης Νίκος Ζώρζος ο οποίος κατά την διάρκεια της συζήτησης που ακολούθησε και με αφορμή τις ερωτήσεις που εκφράστηκαν σχετικά με τα χαρακτηριστικά, το παρόν και το μέλλον του τοπικού αμπελώνα, αναφέρθηκε μεταξύ άλλων και σε χρήσιμες «γραφειοκρατικού τύπου» πληροφορίες σχετικά με τον υφιστάμενο (αλλά κι ότι προβλέπουν ολοένα και νεότεροι σχεδιασμοί…) χωροταξικό σχεδιασμό του νησιού.



Επιτρέπεται η αντιγραφή και ιεραποστολική αξιοποίηση των κειμένων πού θα βρείτε εδώ, είτε ημετέρων ή αντεγραμμένων από άλλους ιστοχώρους, ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ από ορθόδοξα ή φιλορθόδοξα ιστολόγια με υποχρέωση την αναφορά πηγής και συγγραφέως του κειμένου και την μη περικοπή αυτού για οποιονδήποτε λόγο.Τα ανυπόγραφα άρθρα και όσα δεν αναφέρουν πηγή ανήκουν στο υποφαινόμενο ιστολόγιο.
Συνήθως οι εικόνες πού χρησιμοποιούμε, παρέχονται από την αναζήτηση google.Αν νομίζετε ότι η ανάρτηση τους θίγει δικαιώματα σας, ειδοποιήστε να τις κατεβάσουμε.

Ευχαριστούμε