Γράφει η Δέσποινα
Τα εμφιαλωμένα ολοκαίνουργια κρασιά του 2011 παρουσίασαν τα οινοποιεία της Σαντορίνης σε εκδήλωση που διοργανώθηκε με στόχο την γνωριμία τους με το κοινό και τους επαγγελματίες του χώρου της εστίασης. Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο εστιατόριο “σελήνη” στον Πύργο την Κυριακή 1η Απριλίου (η είδηση όμως αποτελεί αλήθεια!) και η ανταπόκριση του κόσμου κατά την διάρκεια της παρουσίασης ήταν ικανοποιητική.
Στην εκδήλωση συμμετείχαν τα οινοποιεία Αργυρού, Γαβαλά, Γαία, Κουτσογιαννόπουλου, Μπουτάρη, Santo Wines, Σιγάλα και Χατζηδάκη, οι υπεύθυνοι ή, ιδιοκτήτες των οποίων με καμάρι και παρέχοντάς μας πολλές πολλές πληροφορίες για τα
..αποτελέσματα της δουλειάς τους, τα κρασιά τους, μας κάλεσαν να τα δοκιμάσουμε και να πούμε την γνώμη μας! Η αλήθεια πάντως είναι πως, τα κρασιά του νησιού είναι εξαιρετικά στην γεύση και αγαπιόνται τόσο από τον «απλό» καταναλωτή που δεν γνωρίζει και πολλές λεπτομέρειες σχετικά με τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά τους, όσο και από τους ειδικούς του χώρου που μπορούν σε αυτά να ξεχωρίσουν σπάνια χαρακτηριστικά και ιδιότητες. Τα κρασιά της Σαντορίνης άλλωστε, είναι ιδιαίτερα δημοφιλή σε ένα ευρύ και διεθνές κοινό, με σημαντική ζήτηση στην τοπική αλλά και την εγχώρια αγορά.
Με το τέλος της έκθεσης πραγματοποιήθηκε εκδήλωση – συζήτηση με θέμα «κρασί και τοπικά προϊόντα, το άλλο μισό του τουρισμού» στην οποία μίλησαν η διευθύντρια σύνταξης του περιοδικού «Οινοχόος» της Κυριακάτικης έκδοσης της εφημερίδας «Καθημερινή», Μερόπη Παπαδοπούλου, η οποία, μεταξύ άλλων και πέραν της υπενθύμισης σε άπαντες τους παρευρισκόμενους ότι τα κρασιά της Σαντορίνης είναι πολύ καλής ποιότητας, αναφέρθηκε σε «πράγματα» που μπορούν να γίνουν στον χώρο του marketing από μεγάλες κυρίως εταιρίες για την ακόμη καλύτερη προβολή των τοπικών κρασιών, όπως για παράδειγμα η διάθεσή τους, με την ανάλογη πληροφόρηση, στους επιβάτες των αεροπλάνων ή και των πλοίων της «γραμμής».
Ο Γιώργος Πίττας, συντονιστής της πρωτοβουλίας για την καθιέρωση του «Ελληνικού Πρωινού στα ξενοδοχεία» επικαιροποιόντας ακόμη περισσότερο την κουβέντα, αναφέρθηκε στο «επιβεβλημένο» της προώθησης των τοπικών προϊόντων αυτήν την περίοδο της κρίσης που διανύουμε, επισημαίνοντας ότι κάτι τέτοιο καταφέρνει να διαφοροποιήσει τους τουριστικούς προορισμούς μεταξύ τους, αναδεικνύοντας τα διαφορετικά χαρακτηριστικά του καθενός.