Διαδικτυακή επανάσταση εναντίον της παρακμής και της βλακείας!

Δευτέρα 14 Μαρτίου 2011

Η τελευταία πράξη ενός προσχεδιασμένου θανάτου :Το κλείσιμο του ιστορικού δημοτικού σχολείου Ημεροβιγλίου

Γράφει ο Στουδίτης
Από την πρώτη Σεπτεμβρίου θα ισχύσουν οι συγχωνεύσεις και οι καταργήσεις σχολικών μονάδων

Η πιο φασιστικοί νόμοι επιβάλλονται πάντα για το …καλό μας(!), για την καλύτερη εκπαίδευση των παιδιών μας άλλα τέτοια παραμύθια για μωρούς१

Και στο «γύψο» μάς βάζουν για το καλό μας οι δολοφόνοι μας…

Και τα συμβόλαια θανάτου της ελληνικής κοινωνίας και του λαού της, τα οποία εκτελεί η κατοχική κυβέρνηση των ανδρεικέλων της Νέας Τάξης και αυτά για το …καλό μας!!!

Τώρα τα κυβερνητικά ανδρείκελα αποφάσισαν να καταργήσουν ιστορικά σχολεία , με δικτατορικές διαταγές φασιστικής αυθάδειας, για το καλό των παιδιών μας

Και ο πλέον ηλίθιος μπορεί να αντιληφθεί την πολυεδρική διάσταση αυτής της κυβερνητικής φασιστικής μοχθηρίας. Πολυεδρική, γιατί στοχεύει σε πολλά επίπεδα.


Ο στόχος είναι η κατασκευή του ιδεολογικού γύψου και ο εθισμός στην υποταγή των φασιστικών διαταγμάτων του «αποφασίζουμε και διατάζουμε».

Αυτός ο στόχος είναι το στρατηγικό σχέδιο της Νέας Τάξης: Η κατασκευή ανθρώπων πειθήνιων οι οποίοι να δέχονται κάθε διαταγή, να υπακούουν τυφλά στα όργανα της εξουσίας, να κάνουν ό,τι απαιτούν από αυτούς οι δήμιοί τους, να εφαρμόζουν καλά στη νεοταξική μηχανή, χωρίς τριβές, ανθρώπους εξαθλιωμένους και αποκτηνωμένους που να κινούνται χωρίς σκοπό…

Τα νεοταξικά ανδρείκελα της κατοχικής κυβέρνησης θέλουν να μας κατασκευάσουν κατά εικόνα και ομοίωσή τους. Οδηγούν την ελληνική κοινωνία στα έσχατα όρια της καταστροφής, της πτώχευσης και της εξαθλίωσης και ταυτόχρονα σφυρηλατούν τις ανάλογες ιδεολογικές αλυσίδες: Τη ραγιάδικη υποταγή του ελληνικού λαού…

Η ΕΤΣΙΘΕΛΙΚΉ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΠΑΡΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΘΕΤΗ ΓΝΩΜΗ ΤΩΝ ΤΟΠΙΚΏΝ ΚΟΙΝΩΝΙΩΝ «δοκιμάζει», στην πράξη, αυτό το ιδεολογικό στρατήγημα του νέου πλανητικού φασισμού: Την κατασκευή ανθρώπων που να υπακούουν, σαν αυτόματα, στις διαταγές…



Η καταργηση στοχεύει και σε ένα ακόμα πολιτικό επίπεδο.

Οι μικροί θυλάκες γνώσεις των μικρών σχολικών μονάδων αποτελούσαν για τα μικρά χωριά τόπους έμπνευσης , καλλιέργεια μνήμης ,τόνωσης του υγιούς πατριωτικού φρονήματος απλωμένα, σαν ιστός της αράχνης σε όλη την Ελλάδα, αποτελούσαν εστίες μαζικών συναθροίσεων και κυρίως της μέσης ηλικίας .



Η εικόνα του δασκάλου που δεν συμβιβάζετε με τους νεοταξικούς σχεδιασμούς ή παρουσία του παπά της ενορίας σαν συνδετικός κρίκος τρέλαινε τους σχεδιαστές αυτού του εγκλήματος …


Κάθε τι που νοιώθουν ότι δεν μπορούν να ελέγχουν , σε συνθήκες γενικής χρεοκοπίας, σήψης και κατάρρευσης, αποτελεί εμπόδιο στη χειραγώγηση και τον έλεγχο, αποτελεί έναν αστάθμητο και ανεξέλεγκτο πολιτικό παράγοντα.

Βεβαία ευθύνη δεν έχουν μονό οι εκτελεστές τέτοιων τερατουργημάτων



Ευθύνη έχουν και όσοι δάσκαλοι πέρασαν από το δημοτικό σχολείο του Ημεροβιγλιου ΠΟΥ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ με κάθε τρόπο υποδαύλιζαν ξεδιάντροπα άλλοτε εμφανώς άλλοτε αφανώς στο να κλείσει το σχολείο!



Ευθύνη έχουν και όσοι γονείς παρασυρμένοι από τα δήθεν προτερήματα ενός σχολικού συγκροτήματος μεγάλου με 32 παιδιά ανά τάξη πίστεψαν στην αναβάθμιση της παρεχομενης παιδείας .ΤΡΟΜΑΡΑ ΤΟΥΣ


Ντροπή σε όλους !


Αλλά βλέπετε, έχουμε να κάνουμε με χοντρό κεφάλαιο των διεθνών και εγχώριων μαφιών…



Υσ. 1) Είστε υπερήφανος με την εξέλιξη κ.Μητροπία;


2)Δείτε εδώ την εξαιρετική ιστοσελίδα του σχολείου


)Κατεβάστε τις λίστες των σχολείων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με ποια σχολεία καταργούνται ή συγχωνεύονται:

Επιτρέπεται η αντιγραφή και ιεραποστολική αξιοποίηση των κειμένων πού θα βρείτε εδώ, είτε ημετέρων ή αντεγραμμένων από άλλους ιστοχώρους, ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ από ορθόδοξα ή φιλορθόδοξα ιστολόγια με υποχρέωση την αναφορά πηγής και συγγραφέως του κειμένου και την μη περικοπή αυτού για οποιονδήποτε λόγο.Τα ανυπόγραφα άρθρα και όσα δεν αναφέρουν πηγή ανήκουν στο υποφαινόμενο ιστολόγιο.
Συνήθως οι εικόνες πού χρησιμοποιούμε, παρέχονται από την αναζήτηση google.Αν νομίζετε ότι η ανάρτηση τους θίγει δικαιώματα σας, ειδοποιήστε να τις κατεβάσουμε.

Ευχαριστούμε