Εδώ στην Πρέβεζα είμαστε φυλακισμένοι σε ένα περιβάλλον τραγικά απομονωμένο από την υπόλοιπη εκκλησία της Ελλάδος χωρίς να υπολογίζουν τίποτα. Πνιγόμαστε .
Με έκπληξη διαβάσαμε το σχόλιο των υπερμαχων της μεταφρασης "Η απόφαση της ...Δ.Ι.Σ. δεν λέει τίποτε, δεν απαγορεύει καμιά μετάφραση, απλώς λέει νεφελωδώς ότι "εμμένει στο γλωσσικό ιδίωμα" Είναι απαγόρευση αυτό; Επιτέλους πια!! Η Σύνοδος δεν απαγόρευσε τίποτε, γιατί απλούστατα δεν μπορεί. Απλώς εξέφρασε μια άποψη."
ΑΚΟΥΣΟΝ ΑΚΟΥΣΟΝ!
(Σχόλιο απο το "Ο.Π" : Θα μπορούσαμε να αναφερθούμε εκτενώς στην σχετική συνοδική απόφαση ωστόσο θα θυμήσουμε στο αναγνωστικό κοινό τι είχε πεί απαντώντας σε σχετική ερώτηση δημοσιογράφου ο Μακαριώτατος Αρχιεπίσκοπος Αθηνών τον περασμένο Απρίλιο:
"...η Σύνοδος δεν θα ήθελε με κανέναν τρόπον ο κάθε ένας από μας να αποφασίζει και να κάνη αυτό που εκείνος νομίζει. Διότι σήμερα έχουμε το θέμα της γλώσσας, της ερμηνείας, αύριον έχουμε άλλα θέματα, δεν μπορεί κάθε ένας μέσα στον χώρο της Εκκλησίας Ιεράρχης να δίνη την δική του την λύση. Έτσι, λοιπόν, αυτή η προσπάθεια πρέπει αυτήν την στιγμή να ανασταλή, τουλάχιστον έως ότου ληφθή μια πιο καλή, ουσιαστική απόφαση" ( www.romfea.gr))
Μας διηγείται γεροντας Ιερεας σχετικά με το θέμα, πως στις αρχές που ο Μελέτιος ήταν σε επιτροπές της συνόδου, κάποιοι καθηγητές είχαν φέρει προς έγκριση στη σύνοδο μια μετάφραση δικής τους, η οποια βεβαια οπως μας διηγείται ο Ιερέας αυτός είχε λάθη η παρερμηνεις σε πολλα σημεια και αποριφθηκε.
Οι καθηγητές αυτοι λοιπον ζήτησαν από τον Μελέτιο τότε μελος της επιτροπης της συνοδου να τους πει γιατι απεριψαν τη μεταφραση τους.
Απάντηση: "Οι λόγοι είναι πολλοί αλλά ο κυριώτερος είναι πως δεν την ενεκρινε η σύνοδος"!!! Βλέπεται κάποτε υπολόγιζε τη σύνοδο, κάποτε οι αποφάσεις της είχαν αξία.
Τώρα με τον περιγυρό του Μαρτζουχο Θεοδοσιο, Καμβυση Αγαθαγγελο, Αβελ Κωνσταντινιδη, Κωστα Μπεη, Δανιηλ Αερακη, Σαββα Δημητρέα, Βαρναβα Λαμπρόπουλο κ.α. επικρατεί η κατάσταση "Έλα μωρε, τι έγινε..σιγά. Μη κολλάμε"!
Μέχρι και ένα μαρμαρινο βυναντινό δικέφαλο ξηλωσανε με την ευκαιρία των εργασιών βαψίματος από τον τοίχο του επισκοπείου για τους γνωστους ιδεολογικους λόγους.
Ο π.Θεοδοσιος Μαρτζούχος είδατε με τι ύφος απαντάει στην επιστολή του και σας κατακρίνει ακόμα και για την κάρτα του πολίτη και τον ΑΜΚΑ! Τα θεωρει γελοια όλα αυτά βλέπετε.
Σύντομα θα σας στείλουμε και κείμενα που δώσανε στους Ιερείς στην Πρέβεζα να τους πείσουν πως κάνουν το σωστό, με αφορμή τα άρθρα των πατέρων των Αθηνων.
Ευχαριστουμε
Ομάδα 22 Κληρικών και λαϊκών της Πρέβεζας
Μεταφρασμενη Ευχη του Λυχνικου στη θεση της Ευχης της Κεφαλοκλισιας σε εσπερινό στην Πρέβεζα από τον π.ΑγαθάγγελοΚαμβυση
(στο πανηγυρι του Ι.Ν.Αγιου Ιωαννη Πρεβεζης - Ενορια του πρωτοσυγγελου π.Θεοδoσιου Μαρτζουχου)
Μετά το επικοινωνιακό τρικ στη σελίδα «Ορθόδοξο Παρατηρητήριο» του π.Θεοδοσίου Μαρτζούχου «εμφανίζομαι – διαψεύδω τα πάντα – εξαφανίζομαι», συνεχιζονται με προκλητικό ύφος και χαρακτήρα οι αλλαγές στο τυπικό της Εκκλησίας στην Πρέβεζα.
Με αγωνία περιμέναμε την απάντηση του π.Θεοδοσίου ο οποίος ως συνήθως, θα αρνιόνταν τα πάντα και θα έβγαζε αναξιόπιστα τα δημοσιεύματα αλλά και θα φαντάζονταν ακόμη και πόσοι είναι οι καταγγέλλοντες (2 ή 3 που γίνονται και 5) σύμφωνα με το γνωστό του πλέον «διορατικό χάρισμα» . Αφορμή για μια ακόμη φορά ήταν η εορτή του Αγ.Ιωαννου – 13η Νοεμβρίου, στην ενορία του, ώπου τελέστηκε εσπερινός με «μεγαλοπρεπή» ανάγνωση του Προοιμιακού στη δημοτική. Σαν να μην έφτανε αυτό ο γνωστός και μη εξαιρετέος π.Αγαθάγγελος Καμβύσης διάβασε μια ευχή του Λυχνικού στην θέση της ευχής της Κεφαλοκλισίας! Είναι γνωστός για τη διάδοση της δημοτικής στα ΤΕΙ Άρτας, μετά από δημοσίευση καταγγελιας που προσφατα αναρτήθηκε απο πολλά sites.
Προφανώς ο π.Αγαθάγγελος Καμβύσης, μαζί με τον π.Θεοδόσιο Μαρτζούχο, και τον π.Άβελ Κωνσταντινίδη, θέλανε να ακουστούν συγκεκριμένα λόγια την ώρα της κεφαλοκλισίας – πάντα εκφώνως και μεταφρασμένα για τους δικούς τους οραματικούς και ποιμαντικούς δήθεν σκοπούς, αδιαφορώντας για το τυπικό της Εκκλησίας, τους πιστούς και την οργή των Ιερέων που είναι αναγκασμένοι να μην δίνουν σημεία αντίδρασης σε αυτές και άλλες τραγελαφικές αλλαγές - διασκευές των Ιερών ακολουθιών.
Αξέχαστο θα μείνει το γεγονός ώπου ο π.Θεοδόσιος Μαρτζούχος μάζεψε από την Αγία τράπεζα, σε συλλείτουργο στον ταλαιπωρημένο Ι.Ν.Αγ.Κων/νου Πρεβέζης, τα βιβλία των Ιερέων και έβαλε μπροστά στα έκπληκτα τους μάτια φυλλάδια με την Θ. Λειτουργία στη δημοτική χωρίς φυσικά ποτέ να τους ρωτήσει. Ένα μόνο μικρό παράδειγμα της φασιστικής επιβολής των μεταφράσεων πράγμα που φυσικά αρνείται!
Κατά τα άλλα;
Σοβαροφάνεια, κοινώς τυπολατρία.
Ακόμη πολλές ευχές που πρέπει να διαβάζονται κατά τον εξάψαλμο μπήκαν αυθαίρετα σε σημείο του όρθρου που τους αρέσει καλύτερα!
Ας τις καταργήσουν εν τέλει, και να διαβάζουν στη θέση τους ακόμα και δικά τους κείμενα – σοφιστών, προτεσταντών με περισσότερα νοήματα - αν και σε αυτού του είδους την καινοτομία τους έχει προλάβει ο π.Κώστας Μπέης .
Ευτυχώς για το καλό του κόσμου και κυρίως αυτών που ευτυχώς ακόμα δεν γνωρίζουν ,τα περισσότερα είναι αδιάψευστα όση ρητορεία λόγου και αν χρησιμοποιήσουν για να τα διαψεύσουν.
Πρέπει οι συνοδικοί καθώς και ο Αρχιερέας που θα εκλεγεί και θα έρθει στην ταλαιπωρημένη Πρέβεζα μετά την "Μελέτιο" εποχή, να γνωρίζει ήδη την κατάσταση που θα βρει στην Πρέβεζα
Παραθέτουμε αποσπάσματα από τον Προοιμιακό όπως αυτός ακούστηκε κατά τον πανηγυρικό κατά τα άλλα εσπερινό στον Αγ.Ιωάννη προκαλώντας τα σχόλια των πιστών:
Ο στίχος
«Ἐκεῖ πλοῖα διαπορεύονται, δράκων οὗτος, ὃν ἔπλασας ἐμπαίζειν αὐτῇ» :
«Εκεί καράβια ταξιδεύουνε και τούτος ο Λεβιάθαν* που τον έφτιαξες παίζει με τούτην….!! »
*(=μυθικό τέρας , από την Εβραϊκή Μετάφραση της Π.Διαθήκης!)
Ο στίχος
«Σκύμνοι ὠρυόμενοι τοῦ ἁρπάσαι, καὶ ζητῆσαι παρὰ τῷ Θεῷ βρῶσιν αὐτοῖς» :
" Βρυχιούνται λιονταρόπουλα να βρουν τροφή από σένα κάτι για να αρπάξουνε γυρεύουν..!!".
Τα σχόλια δικά σας.
Ομάδα 22 Κληρικών και λαϊκών της Πρέβεζας
πηγή:orthodox-watch.blogspot.com