Διαδικτυακή επανάσταση εναντίον της παρακμής και της βλακείας!

Τετάρτη 25 Αυγούστου 2010

Προς την κυρία Διαμαντοπούλου...


Καλημέρα σας κυρία Διαμαντοπούλου
Ζήτησα από τον μπαμπά μου να με βοηθήσει για να σας γράψω αυτό το γράμμα μιας και πάω Δευτέρα δημοτικού και δεν τα καταφέρνω ακόμα καλά στο γράψιμο.
Σας ευχαριστώ που φέτος κάνατε πράξη της υπόσχεσή σας, στο ότι θα υπάρξουν αξιοκρατικά κριτήρια στις αποσπάσεις τον εκπαιδευτών.
Σας ευχαριστώ που χωρίσατε την οικογένεια μου και στείλατε την μαμά μου μακριά από τον μπαμπά μου, εμένα και τον αδελφό μου. Ο μπαμπάς μου δουλεύει στην ΔΕΗ και έτσι μένει υποχρεωτικά στην Κοζάνη. Εγώ πηγαίνω στην δευτέρα δημοτικού και ο αδελφός μου είναι 2 χρονών και δεν πάει ακόμα σχολείο. Έτσι, θα μείνουμε εγώ και ο αδελφός μου, με τον μπαμπά μου ο οποίος είναι υποχρεωμένος λόγω τις αξιοκρατία σας να πάρει όλο το βάρος πάνω του και να κάνει ταυτοχρόνως και τον μπαμπά και την μαμά. Ακούω τον μπαμπά μου να λέει ότι πρέπει να κάνουμε πολύ οικονομία γιατί πλέον πρέπει να συντηρούμε δύο σπίτια. Επίσης πρέπει να δώσουμε και πολλά λεφτά στην κυρία που θα έρχεται κάθε πρωί για να στέλνει εμένα σχολείο και να προσέχει τον αδελφό μου. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν θέλετε οι οικογένεια μου να είναι ευτυχισμένη. Πως θα νιώθατε αν βρισκόσασταν στην θέση μου. Εκεί που είχα την μαμά μου και τον μπαμπά μου και ήμασταν μια χαρούμενη οικογένεια, έρχεστε εσείς και μου παίρνετε την μαμά μου μακριά. Τώρα ήμαστε υποχρεωμένοι να περιμένουμε με αγωνία πότε θα έρθουν τα Χριστούγεννα για να δούμε την μαμά μας.
Σας ευχαριστούμε να την ευαισθησία που δείχνετε στις οικογένεια των εκπαιδευτικών με κοινωνικά κριτήρια

πηγη:press-gr
Επιτρέπεται η αντιγραφή και ιεραποστολική αξιοποίηση των κειμένων πού θα βρείτε εδώ, είτε ημετέρων ή αντεγραμμένων από άλλους ιστοχώρους, ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ από ορθόδοξα ή φιλορθόδοξα ιστολόγια με υποχρέωση την αναφορά πηγής και συγγραφέως του κειμένου και την μη περικοπή αυτού για οποιονδήποτε λόγο.Τα ανυπόγραφα άρθρα και όσα δεν αναφέρουν πηγή ανήκουν στο υποφαινόμενο ιστολόγιο.
Συνήθως οι εικόνες πού χρησιμοποιούμε, παρέχονται από την αναζήτηση google.Αν νομίζετε ότι η ανάρτηση τους θίγει δικαιώματα σας, ειδοποιήστε να τις κατεβάσουμε.

Ευχαριστούμε