Διαδικτυακή επανάσταση εναντίον της παρακμής και της βλακείας!

Δευτέρα 24 Αυγούστου 2009

Να τελειώνει το παραμύθι με τα "έκτροπα" των τουριστών στα ελληνικά νησιά.

http://politikiprotasi.blogspot.com/

Διαβάζω κάθε μέρα ότι οι κάτοικοι σε πολλά ελληνικά νησιά "διαμαρτύρονται" για τα έκτροπα που κάνουν οι ξένοι τουρίστες, ότι το πράγμα έχει φτάσει στο απροχώρητο και διάφορα άλλα τέτοια γραφικά.

Τα πράγματα είναι πολύ απλά!
...

Εάν οι κάτοικοι στο Λαγανά, στα Μάλια στο Φαληράκι ή όπου αλλού συμβαίνουν τα έκτροπα δεν ήθελαν να έχουν τέτοια φαινόμενα ΔΕ ΘΑ ΕΙΧΑΝ.

Εγώ νοικιάζω τα δωμάτια στους τουριστικούς πράκτορες που... φέρνουν τα συγκεκριμένα group τουριστών;

Εγώ τους βάζω στα club με συμφωνία για να πιουν όσο θέλουν τις βόμβες που τους σερβίρουν;

Εγώ κάνω διαφήμιση ότι οι συγκεκριμένες περιοχές ενδείκνυνται για όργια;

Εγώ κονομάω από όλη αυτήν την κατάσταση;

Εγώ τα την έχω αποδεχθεί και δε ζητάω ως οργανωμένη κοινωνία να εφαρμοστεί ο νόμος;

Επειδή λοιπόν όλα αυτά δεν τα κάνω εγώ αλλά οι φίλοι νησιώτες, καλά θα κάνουν να μας αφήσουν ήσυχους και να αντιμετωπίσουν μόνοι τους το μπουρδέλο που έχουν μετατρέψει τις περιοχές τους.

Όταν θα δούμε ότι πραγματικά το εννοούν και ενεργούν συγκροτημένα τότε θα είμαστε στο πλάι τους. Μέχρι τότε εγώ προσωπικά θα είμαι απέναντί τους, γιατί δε δέχομαι κάποιοι "έξυπνοι" στο βωμό του κέρδους να μετατρέπουν περιοχές της χώρας σε απέραντα κωλοχανεία.
Επιτρέπεται η αντιγραφή και ιεραποστολική αξιοποίηση των κειμένων πού θα βρείτε εδώ, είτε ημετέρων ή αντεγραμμένων από άλλους ιστοχώρους, ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ από ορθόδοξα ή φιλορθόδοξα ιστολόγια με υποχρέωση την αναφορά πηγής και συγγραφέως του κειμένου και την μη περικοπή αυτού για οποιονδήποτε λόγο.Τα ανυπόγραφα άρθρα και όσα δεν αναφέρουν πηγή ανήκουν στο υποφαινόμενο ιστολόγιο.
Συνήθως οι εικόνες πού χρησιμοποιούμε, παρέχονται από την αναζήτηση google.Αν νομίζετε ότι η ανάρτηση τους θίγει δικαιώματα σας, ειδοποιήστε να τις κατεβάσουμε.

Ευχαριστούμε