Διαδικτυακή επανάσταση εναντίον της παρακμής και της βλακείας!

Παρασκευή 1 Μαΐου 2009

Ο Μάης με τα τριαντάφυλλα κι ο Απρίλης με τα ρόδα.



Γεώργιος Βιζυηνός

Μάη μου , Μάη δροσερέ ,
κι Απρίλη λουλουδάτε,Απρίλη ροδοφόρετε ,

Μάη μου κανακάρη,
π΄ όλον τον κόσμο γιόμισες μ΄ άνθη
και με λουλούδιακι εμένα με

περίπλεξες στης κόρης τις αγκάλες .

Για μήνυσέ μου ,
λυγερή,
για μήνυσέ μου ,
κόρη,
να δώσω το χαιρετισμό
ν΄όσο π΄ ανθούν οι κάμποι,
στέφανα να μας πλέξουνε με τ΄ ανθισμένο κλήμα,
να στρώσουμε
την κλήνη μας με της μυρτιάς τα άνθη,
να πέφτουν τ΄ άνθη απάνω σου ,
τα ρόδα στην ποδιά σου
και τρία χρυσά γαρίφαλα
τριγ΄τρω στο λαιμό σου
Επιτρέπεται η αντιγραφή και ιεραποστολική αξιοποίηση των κειμένων πού θα βρείτε εδώ, είτε ημετέρων ή αντεγραμμένων από άλλους ιστοχώρους, ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ από ορθόδοξα ή φιλορθόδοξα ιστολόγια με υποχρέωση την αναφορά πηγής και συγγραφέως του κειμένου και την μη περικοπή αυτού για οποιονδήποτε λόγο.Τα ανυπόγραφα άρθρα και όσα δεν αναφέρουν πηγή ανήκουν στο υποφαινόμενο ιστολόγιο.
Συνήθως οι εικόνες πού χρησιμοποιούμε, παρέχονται από την αναζήτηση google.Αν νομίζετε ότι η ανάρτηση τους θίγει δικαιώματα σας, ειδοποιήστε να τις κατεβάσουμε.

Ευχαριστούμε