Διαδικτυακή επανάσταση εναντίον της παρακμής και της βλακείας!

Κυριακή 4 Αυγούστου 2013

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΜΗΤΕΡΑΣ: ΜΕ ΕΔΙΩΞΑΝ ΑΠΟ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ ΤΗΣ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗΣ ΓΙΑΤΙ ΘΗΛΑΖΑ ΤΟ ΜΩΡΟ ΜΟΥ

dimosios-thilasmos
Μια καταγγελία για επεισόδιο εις βάρος της έξω απο εστιατόριο στα Φηρά της Σαντορίνης καταθέτει η Ε.Δ. μητέρα που θήλαζε το βρέφος της και την έδιωξαν κακήν-κακώς οι ιδιοκτήτες και το προσωπικό του μαγαζιού!
Διαβάστε το περιεχόμενο της καταγγελίας:
"Δεν πίστευα ποτέ οτι θα ζούσα τέτοιο πράγμα στο πιο κοσμοπολίτικο νησι της Ελλάδας!!! Ντροπή κ αίσχος!!
Πήγα στα Φηρά βόλτα κ καθώς έφευγα το κοριτσάκι μου ήθελε να θηλάσει! Ήμασταν σε ενα στενάκι που είχε ένα εστιατ\όριο κ απεξω είχε παγκάκια (του μαγαζιού) κ έκατσα να θηλάσω! Έρχεται ένας σερβιτόρος κ μου λέει οτι εδώ είναι εστιατόριο κ πρέπει να φύγω γιατί αυτό δεν είναι θέαμα για τους πελάτες!!! Σοκ εγω!! Του λέω οτι κ το μωρό μου τρώει που είναι το περίεργο κ μου λέει οτι πρέπει να φύγω! Του λέω αν θέλεις φώναξε την αστυνομία κ ο σερβιτόρος φεύγει κ ρίχνει σύρμα στην αφεντικίνα μάλλον του μαγαζιού η οποία ήρθε κ άρχισε να φωνάζει οτι πρέπει να φύγω κ οτι δεν είμαι μάνα που κάνω τέτοια πράγματα κ οτι είναι ιδιωτικός χώρος κ θα έπρεπε να ντρέπομαι κ διάφορα τέτοια ωραία που απο τη σύγχιση μου δεν τα θυμάμαι!!! Μου είπε οτι θα φωνάξει κ την αστυνομία κ φυσικά της είπα να την φωνάξει!!! Τέλος πάντων ταράχτηκα πάρα πολύ κ έφυγα γιατί κ το μωρό κατάλαβε οτι κάτι γίνεται κ δεν ήθελα να την ταράξω κι αυτή!!
Το ειρωνικό της υπόθεσης είναι οτι το εστιατόριο διαφημίζεται οτι "αγαπάει τα μωρά"!! Το όνομα ειναι mama's house!! Ποια μάνα άραγε θα έδιωχνε μια άλλη μάνα που κάθεται στο παγκάκι να θηλάσει το μωρό της;;; Θα έπρεπε να μου προσφέρουν ενα ποτήρι νερό ή έστω ένα χαμόγελο!! Αντί αυτού διώχτηκα σαν να έκανα κάτι ανάρμοστο!!! Τραγικό!!!"
Δεν εχω αλλα λογια! Θα πραξω με οποιον τροπο μπορω να καταλαβουν οτι ο θηλασμος ειναι οτι πιο φυσιολογικο μπορει να κανει μια μανα για το παιδι της!!!
Περιμενω συμπαρασταση απο ολους θηλαζουσες κ μη, μανες, πατεραδες κ οποιον μπορει να καταλαβει την αξια του θηλασμου!!! 

 Ένα σχόλιο το οποίο αναφέρεται στο δημοσιεύμα, κυρίως στο
διαδίκτυο, για την απαράδεκτη συμπεριφορά υπαλλήλων εστιατορίου στα Φηρά κατά μητέρας που θήλαζε το παιδί της, μας έστειλε η γνωστή παιδίατρος και Πρόεδρος του Συλλόγου Μεσσαγωνιατών Θήρας κυρία Καλιόπη  Καραμολέγκου. Στο σχόλιό της αναφέρει τα παρακάτω:
Στη Σαντορίνη τα ποσοστά των μητέρων, που θηλάζουν, είναι πολύ υψηλά. Η προάσπιση του δικαιώματος του βρέφους να θηλάσει και η εκπαίδευση της μητέρας  είναι η καθημερινή πράξη της κας Μίχου  Μαίας του Κέντρου Υγείας Θήρας. Συμπεριφορές σαν αυτές, που αναφέρει το δημοσίευμα, είναι καταδικαστέες και μακρυά από την άποψη του Σαντορινιού. Ο μητρικός θηλασμός είναι το μέλλον του ανθρώπου και η αποκλειστική διαδρομή για την εξασφάλιση της σωματικής, ψυχικής και πνευματικής υγείας.

Σύλλογος Μεσαγωνιατών "Παναγία Επισκοπή"
Καλλιόπη Καραμολέγκου
Επιτρέπεται η αντιγραφή και ιεραποστολική αξιοποίηση των κειμένων πού θα βρείτε εδώ, είτε ημετέρων ή αντεγραμμένων από άλλους ιστοχώρους, ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ από ορθόδοξα ή φιλορθόδοξα ιστολόγια με υποχρέωση την αναφορά πηγής και συγγραφέως του κειμένου και την μη περικοπή αυτού για οποιονδήποτε λόγο.Τα ανυπόγραφα άρθρα και όσα δεν αναφέρουν πηγή ανήκουν στο υποφαινόμενο ιστολόγιο.
Συνήθως οι εικόνες πού χρησιμοποιούμε, παρέχονται από την αναζήτηση google.Αν νομίζετε ότι η ανάρτηση τους θίγει δικαιώματα σας, ειδοποιήστε να τις κατεβάσουμε.

Ευχαριστούμε