Γράφει ο Βασίλης Καραμολέγκος
Έχουμε και λέμε….
Λόγω επαγγελματικών υποχρεώσεων αναγκάστηκα να χρησιμοποιήσω αεροπλάνο για να μεταβώ στην Αθήνα.
Για καλή μου τύχη αν και έκλεισα το εισιτήριο τελευταία στιγμή αυτό κόστιζε 98,00€.
Πάω στο αεροδρόμιο μία ώρα πριν όπως μου συνέστησε ευγενικά ο τουριστικός πράκτορας. Για καλή μου τύχη αναφερόμενος σε προηγούμενο δημοσίευμά σας με μετέφερε ένας φίλος και δεν χρειάστηκε να περιμένω επί ματαίω το ανύπαρκτο ΚΤΕΛ δηλαδή το πολυτελές ταξί…
Στο αεροδρόμιο λοιπόν σας παραθέτω τις ακόλουθες παρατηρήσεις μου:
Μετά τον ελλιπή σωματικό έλεγχο με οδήγησαν στην γνωστή αίθουσα αναμονής.. Ο αριθμός των επιβατών της πτήσης μου ήταν σαφώς μεγαλύτερος από τα ελάχιστα καθίσματα που υπήρχαν οπότε μη έχοντας που να καθίσω περιφερόμουν. Προχώρησα προς τα duty free τρομάρα τους όπου εκεί επικρατούσε μία τρομερά απεχθής όσμή εκ των σύνεγγυς αποχωρητηρίων τα οποία παρεμπιπτόντως είχαν ορθάνοιχτα τις πόρτες τους ώστε να διαχέεται το άρωμά τους σε όλον τον χώρο αναμονής.
Λέω τυχαίο θα είναι…
Κλείνοντας την μύτη μου και αναπνέοντας μόνο ως προς το απαραίτητο της συντήρησης κοιτώ το εισιτήριο μου. Πτήση 3– (δεν ενθυμούμαι τον αριθμό της). Κοιτώ την προπολεμική τηλεόραση που είχε να ξεσκονιστεί από την τοποθέτησή της άλλος αριθμός πτήσεως. Τα κινεζάκια δίπλα μου έψαχναν την πτήση τους στις «πύλες εξόδου». Εντάξει λέω από μέσα μου, δεν έχει άλλη πτήση η συγκεκριμένη εταιρία οπότε δεν θα χάσω το αεροπλάνο μου..
Έρχεται η στιγμή της επιβίβασης. Οι ευγενικές κυρίες της αεροπορικής εταιρίας μας τσέκαραν τα εισιτήρια και μας επιβίβασαν στα λεωφορεία. Η μηχανή του λεωφορείου όση ώρα επιβιβάζονταν ο κόσμος παραδόξως ήτο σβηστή και τα καυσαέρια δεν έμπαιναν μέσα στο λεωφορείο ως συνήθως.. (Η οικονομική κρίση έχει και τα καλά της….) Μέσα στο λεωφορείο παρατηρώ ότι τα τζάμια δεν είχαν τα πλαστικά χερούλια αλλά κορδόνια κατάλληλα δεμένα.. Ε η κατάσταση προχωράει λέω.. Το λεωφορείο μας πάει έξω από το αεροπλάνο όπου μας περίμενε μία σκάλα – λεωφορείο, δεν γνωρίζω πως τα λένε. Μέσα στο όλο χάος παρατήρησα ότι η σκουριά ήταν μέρος της διακόσμησης αυτού…
Δεν γνωρίζω ποιος είναι υπεύθυνος για την κατάντια αυτή. Δεν γνωρίζω καν αν υπάρχει κάποιος φορέας στη Σαντορίνη όπως το Λιμενικό Ταμείο για τα λιμάνια για να απευθυνθώ.. Νομίζω ότι αυτά που σας περιέγραψα δεν θέλουν χρήματα πολλά για να διορθωθούν. Η δεύτερη πύλη εισόδου του νησιού μας όμως σίγουρα πρέπει να διορθωθεί άμεσα. Όχι ότι τα λιμάνια μας είναι καλύτερα.. Σε μία τόσο δύσκολη χρονιά για όλους μας θα πρέπει να γίνει σύντομα κάτι, ΧΘΕΣ κιόλας! Κύριοι αρμόδιοι – αναρμόδιοι κάντε κάτι επιτέλους, δεν είναι τριτοκοσμική χώρα… είναι στις πρώτες θέσεις στο παγκόσμιο τουριστικό στερέωμα… Αλήθεια για όλες αυτές τις υπηρεσίες πληρώνουμε τους φόρους αεροδρομίου;;;
Ευχαριστώ πολύ
πηγή:santoriniosgatos.