Διαδικτυακή επανάσταση εναντίον της παρακμής και της βλακείας!

Τετάρτη 29 Δεκεμβρίου 2010

ο Γολγοθάς της νέας Δημοτικής Αρχής

dimosphoto.jpgΚαθώς συνεχίζεται η ενημέρωση της νέας Δημοτικής αρχής και λίγα 24ωρα έμειναν για να αναλάβει και επίσημα την διοίκηση του νησιού πολλά είναι τα προβλήματα που εμφανίζονται και που καθιστούν όλο και δυσχερέστερη την αντιμετώπισή τους. Πλην του οικονομικού προβλήματος, το οποίο όπως υποστηρίζει ο νέος Δήμαρχος θα αποτελέσει τροχοπέδη στην υλοποίηση του προγράμματος της Θηραϊκής Πολιτείας, υπάρχουν και μια σειρά από ζητήματα που δεν έχουν ακόμα γίνει γνωστά στους Δημότες. Να δούμε ποια είναι αυτά.
  1. Ένας τεράστιος αριθμός Διοικητικών Υπαλλήλων, που στην κυριολεξία δεν θα έχουν καρέκλες να καθίσουν θα απορροφά κάθε μήνα ένα τεράστιο ποσόν για μισθοδοσία από τον προϋπολογισμό του Δήμου. Οι υπάλληλοι αυτοί πλην ελαχίστων περιπτώσεων μπήκαν στο Δήμο μετά από την μετατροπή κάποιας σύμβασης από ορισμένου σε αορίστου χρόνου και αποτελούν πλέον μόνιμο προσωπικό. Πολλοί δε από αυτούς είναι χωρίς αντικείμενο.
  2. Οι διοικητικοί υπάλληλοι που θα μεταταγούν στον Δήμο έρχονται να προστεθούν στην μισθοδοσία και να την κάνουν ακόμα μεγαλύτερη.
  3. Αντίθετα με τους εκατοντάδες διοικητικούς μετρημένοι στα δάχτυλα του ενός χεριού είναι οι εργάτες καθαριότητας αλλά και γενικά οι εργαζόμενοι σε συνεργεία (ηλεκτρολόγοι, οδηγοί, υδραυλικοί, μαραγκοί κ.λ.π)
  4. Σε όλη αυτή την κατάσταση έρχονται να προστεθούν 50-60 υπάλληλοι από την πρώην Κοινότητα Οίας ευτυχώς σωστά κατανεμημένοι σε ότι αφορά τις ειδικότητές τους.
  5. Το ποσόν που θα απαιτείται για μισθοδοσία όλων των παραπάνω θα φαντάζει τεράστιο για τα δεδομένα ενός Δήμου με πληθυσμό 10.000 κατοίκων και κανείς ακόμα δεν μπορεί να γνωρίζει πως θα πληρώνονται όλοι αυτοί οι υπάλληλοι που στο τέλος τέλος πρέπει να ξεπερνούν το 15% συνολικά των εργαζομένων στο νησί.
  6. Ο Δήμος καλείται να προσθέσει τα έξοδά του εκτός των μεγάλων ενοικίων που πληρώνει στην ¨Ένωση για να στεγάζεται το Δημαρχείο και οι υπηρεσίες του : ενοίκιο σε ιδιώτη για ορισμένες από τις πρώην υπηρεσίες του Επαρχείου, ενοίκιο για ενοικίαση χώρου που στεγάζονται σχολεία κ.λ.π.
  7. Αντίθετα με την κατάσταση που περιγράφουμε σε ότι αφορά τους εργαζόμενους ο Δήμος στα Νομικά του πρόσωπα μέχρι τώρα δεν είχε μόνιμους υπαλλήλους με αποτέλεσμα να έχουν δαπανηθεί, παρατύπως, με τον τρόπο που όλοι γνωρίζουμε (το γνωστό μπλοκάκι) εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ. Σημειώνουμε ότι στο Λιμενικό Ταμείο υπηρετεί ένας μόνιμος Υπάλληλος, στο ΔΑΟΣ κανένας, στην ΔΕΠΟΤΑΘ κανένας, στην ΔΗΚΕΘ κανένας , ενώ η κατάσταση φαίνεται να είναι διαφορετική μόνο στην ΔΕΥΑΚ που εκεί τα πράγματα είναι πιο οργανωμένα.
  8. Πέρα των ανωτέρω ο Δήμος θα πρέπει να προσλάβει τώρα οδοκαθαριστές (30 το Χειμώνα και 70 το καλοκαίρι) με συνέπεια να ανέβει ακόμα περισσότερο το ποσόν για την μισθοδοσία.
Μιλάμε για δεκάδες εκατομμύρια σε μισθοδοσίες που θα πρέπει να πληρώσει ο Δήμος μέσα σε αυτή την κουτσουρεμένη τετραετία.Απέναντι σε αυτή την κατάσταση αν κάποιος υπολογίσει τα έσοδα του Δήμου τόσο από κρατικές επιχορηγήσεις όσο και από τα τέλη παρεπιδημούνταν κ.λ.π θα κλάψει πικρά.Η κατάσταση στο Δήμο είναι τραγική.Το έχουμε πει και το έχουμε γράψει εδώ και αρκετό καιρό.Ο νέος Δήμαρχος έχει την υποχρέωση, κατά την γνώμη μας, να ενημερώσει τους Δημότες για το χάος που παραλαμβάνει.Οι Πολίτες πρέπει να γνωρίζουν που πάει το κάθε ευρώ που βγαίνει από τις τσέπες τους.Οι πολίτες περιμένουν από την νέα δημοτική Αρχή να νοικοκυρέψει, αυτή την κατάσταση που ανεχθήκαμε για πολλά χρόνια.

πηγή:Νέα Σαντορίνης
Επιτρέπεται η αντιγραφή και ιεραποστολική αξιοποίηση των κειμένων πού θα βρείτε εδώ, είτε ημετέρων ή αντεγραμμένων από άλλους ιστοχώρους, ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ από ορθόδοξα ή φιλορθόδοξα ιστολόγια με υποχρέωση την αναφορά πηγής και συγγραφέως του κειμένου και την μη περικοπή αυτού για οποιονδήποτε λόγο.Τα ανυπόγραφα άρθρα και όσα δεν αναφέρουν πηγή ανήκουν στο υποφαινόμενο ιστολόγιο.
Συνήθως οι εικόνες πού χρησιμοποιούμε, παρέχονται από την αναζήτηση google.Αν νομίζετε ότι η ανάρτηση τους θίγει δικαιώματα σας, ειδοποιήστε να τις κατεβάσουμε.

Ευχαριστούμε