Είναι τουλάχιστον αστείο οι κατασκευαστές της «κοινής γνώμης» και οι «μήτρες» (ΜΜΕ) της «δημοκρατίας της βολιδοσκόπησης» (που καταλύει κάθε έννοια δημοκρατίας) να παραδίδουν μαθήματα στα ιστολόγια για πρωτοβουλίες διαδικτυακών δημοψηφισμάτων.
Είναι, βεβαίως, αστείο η θεωρητική και κοινωνική άγνοια ποικίλων δημοσιογραφικών «πορνών», να εμφανίζεται σαν «εγκυρότητα»: οι άμοιροι αγνοούν και το τι σημαίνει «δημοκρατία της βολιδοσκόπησης» και τι «εγκυρότητα» των μεθόδων της: Δημοσκοπήσεις εταιρειών…
Τα «αστεία» όμως των δημοσιογραφικών «πορνών» δεν είναι αθώα: Ανησυχούν πάρα πολύ για την αυθόρμητη έκφραση των φιμωμένων στομάτων, τα οποία, μέσω των ιστολογίων ανοίγουν.
Ανησυχούν τα αφεντικά τους, ανησυχούν και οι ίδιες οι «πόρνες» μήπως χάσουν το καλοπληρωμένο επάγγελμα της «πορνείας» τους. Μήπως σε λίγο δεν θα τους έχει κανένας ανάγκη…
ΚΑΤΑΝΟΗΤΟΤΑΤΕΣ, συνεπώς, οι παρακάτω «ανησυχίες» που αναλύει το ΚΛΑΣΣΙΚΟΠΕΡΙΠΤΩΣΗ
http://klassikoperiptosi.blogspot.com/2010/08/blog-post_18.html
Φαίνεται κάποιοι ανησύχησαν. Ολοσέλιδο ...αφιέρωμα της "Ελευθεροτυπίας" στη απαξίωση των διαδικτυακών δημοψηφισμάτων και πρωτοβουλιών συλλογής υπογραφών.
Στην «Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία» της 14ης-15ης Αυγούστου 2010 διαβάσαμε ένα ολοσέλιδο ...αφιέρωμα της Αγγελικής Μπουμπούκα στα «δημοψηφίσματα του ίντερνετ» (σελ9) και στο οποίο περιγράφεται με απαξιωτικό τρόπο η δυνατότητα που παρέχει το ίντερνετ στους ελεύθερους πολίτες να εκφράσουν και να καταγράψουν την άποψή τους για διάφορα θέματα.
Αφού λοιπόν η κ. Μπουμπούκα περιγράφει τον τρόπο με τον οποίο αναρτάται και διαδίδεται μια δημόσια διαδικτυακή ψηφοφορία, θεωρεί χαρακτηριστική την περίπτωση "κάποιων «πατριωτικών» (τα εισαγωγικά τα έβαλε η αρθρογράφος) μπλογκ που φιλοξενούν κάθε τόσο δημοσκοπήσεις υπέρ της Ελληνικότητας της Μακεδονίας και λοιπών παρεμφερών θεμάτων…".
Σε αυτό το σημείο είναι προφανής η διάθεση της αρθρογράφου όχι μόνο να χλευάσει τη διαδικτυακή πρωτοβουλία "..κάποιων «πατριωτικών» μπλογκ…", αλλά και αυτήν ακόμα την αιτία της που εν προκειμένω είναι η Ελληνικότητα της Μακεδονίας και τα «…λοιπά παρεμφερή θέματα».
Δεν είναι τυχαία εξ΄άλλου η επιλογή από το διαδίκτυο των διαφόρων δημοσκοπήσεων, δημοψηφισμάτων ή πρωτοβουλιών συλλογής υπογραφών, τις οποίες παρουσιάζει σε πίνακα πάνω από το κύριο άρθρο.
Η κ. Μπουμπούκα όντως έψαξε αρκετά ώστε να βρεί και να παραθέσει μεταξύ των σοβαροφανών θεματολογικά διαδικτυακών πρωτοβουλιών και αρκετές ήσσονος σημασίας πρωτοβουλίες τις οποίες και έβαλε ως σφήνες σε αυτό το «ξεκάρφωτο» εκ πρώτης όψεως ρεπορτάζ.
Έτσι λοιπόν ανάμεσα στην διαμαρτυρία για την «σύμβαση της ντροπής» (μνημόνιο) με 55 συλλεχθείσες υπογραφές, έβαλε την «διαμαρτυρία για τους θανάτους ζώων μέσα στο ΚΤΕΛ» (662 υπογραφές) , την «πρόσκληση θαυμαστών στους πρωταγωνιστές της ταινίας Λυκόφως να επισκεφτούν την Ελλάδα» (319 υπογραφές) ή το «αίτημα προς την ΕΡΤ η μετάδοση των αγώνων του Μουντιάλ να γίνεται σε format 16:9 αντι 4:3» (4 υπογραφές).
Το άρθρο της κ. Μπουμπούκας προφανώς απευθύνεται σε αναγνώστες που ή δεν έχουν σχέση με το διαδίκτυο ή επισκέπτονται μόνο σκανδαλοθηρικές ιστοσελίδες και κίτς υποκατάστατα εφημερίδων.
Οι περισσότεροι όμως γνωρίζουν πολύ καλά ότι στο διαδίκτυο και ειδικά στον χώρο των ιστολογίων έχουν δημοσιευθεί κατά καιρούς αξιολογότατες πρωτοβουλίες οι οποίες και σοβαρότητα είχαν ως προς την θεματολογία και προκάλεσαν πολιτικές αποφάσεις με την τεράστια συλλογή υπογραφών που πέτυχαν.
Είναι δυνατόν η κ. Μπουμπούκα να μην γνώριζε π.χ ότι πριν λίγο καιρό η πρωτοβουλία του «Αντίβαρου» με αίτημα την απόσυρση του κατάπτυστου βιβλίου της κ. Ρεπούση προκάλεσε πολιτικό σεισμό όταν εκτοντάδες χιλιάδες επωνύμων και ανωνύμων έσπευσαν να στηρίξουν με την υπογραφή τους αυτή την προσπάθεια;
Αφού έκανε τόσο «κόπο» και βρήκε μέχρι και δημοσκοπήσεις με 2, 4 ή 35 υποστηρικτές, πως και δεν έπεσε στην δημοσιογραφική της αντίληψη η «Πρωτοβουλία των Αντιρρησιών Ορθόδοξης Συνείδησης» που σε λιγότερες από 30 ημέρες, εν μέσω μάλιστα των θερινών διακοπών, κατάφερε να προσελκύσει περίπου 2.200 υπογραφές, με το μείζονος σημασίας - για την ελευθερία του πολίτη- αίτημα να μην επιβληθεί η χρήση της νέας υπερταυτότητας με την ονομασία «Κάρτα του Πολίτη» και την δήλωση ότι σε αντίθετη περίπτωση θα αρνηθούμε να την παραλάβουμε;
Γνωρίζοντας την επικαιρότητα και το πλήθος των θεμάτων που κάνουν σήμερα τους αρχισυντάκτες των εφημερίδων να κάνουν διπλή αξιολόγηση – ιεράρχηση των ειδήσεων, μας κάνει εντύπωση που η «Ελευθεροτυπία» έκανε ολοσέλιδο απαξιωτικό αφιέρωμα στις διαδικτυακές δημοσκοπήσεις.
Μήπως το μέχρι στιγμής αποτέλεσμα της «Πρωτοβουλίας Αντιρρησιών Ορθόδοξης Συνείδησης» και η διαφαινόμενη δυναμική της όλης κινητοποίησης έχει «ενοχλήσει» μερικούς και εμμέσως πλην σαφώς προσπαθούν να απαξιώσουν αυτό που παράγεται εξ αυτής;
Όπως και να έχει, εμείς με την βοήθεια του Θεού και την ενθάρρυνση χιλιάδων Ιερομονάχων, Καθηγουμένων Ι.Μ ,Ιερέων, Μοναχών και λαϊκών που τίθενται αναφανδόν υπέρ αυτής της πρωτοβουλίας, θα συνεχίσουμε έτσι ώστε όταν θα φτάσουμε σε λίγο να κινηθούμε και νομικά εναντίον της δικτατορικής επιβολής της «Κάρτας του Πολίτη» ή της «κάρτας συναλλαγών» (barcode) να έχουμε στο πλάι μας όσο το δυνατόν περισσότερους συμπολίτες και αδελφούς μας.
Αν οι Βρετανοί αγωνίσθηκαν εναντίον των νέων «έξυπνων» ταυτοτήτων, που ήδη είχαν αρχίσει να διανέμονται, αρνούμενοι να σφραγιστούν σαν τα ζώα (βλ. σχετικές αναρτήσεις μας) και πέτυχαν την υπαναχώρηση της κυβέρνησης η οποία ψήφισε την απόσυρση των «καρτών του πολίτη» και την καταστροφή των βάσεων δεδομένων που είχαν αρχίσει να γεμίζουν στην «υπηρεσία ταυτοτήτων», εμείς ως Έλληνες και Ορθόδοξοι θα μείνουμε προσηλωμένοι στην νεοεποχήτικη ρητορική του πρωθυπουργού περί της αναγκαιότητας μιας «ψηφιακής διακυβέρνησης»;Θα δεχτούμε να γίνουμε δηλαδή τα πειραματόζωα και οι σκλάβοι μιας παγκόσμιας κυβέρνησης ,την οποία επίσης θεωρεί ως αναγκαία ο σημερινός πρωθυπουργός ;
Αν σήμερα ανταλλάξουμε τα Θεόσδοτα δώρα της ελευθερίας και του αυτεξούσιου με τις ψευτοεξυπηρετήσεις μιας θνησιγενούς αντεθνικής κατοχικής κυβέρνησης ,τι θα μας έχει μείνει αύριο;
Πώς θα ζητήσουμε αύριο από τον Θεό να μας βοηθήσει και να δείξει το έλεός Του όταν θα έχουμε πετάξει στα σκουπίδια τα δώρα Του;
Πως δηλαδή είναι δυνατόν να τιμάς τον Δωρητή όταν λίγο πρίν έχεις αξιολογήσει ως άχρηστα και για πέταμα τα δώρα Του;
Μα και κοσμικά να το δεί κάποιος, είναι δυνατόν αυτός που με τη θέλησή του μπήκε σε ένα στρατόπεδο συγκέντρωσης να διαμαρτύρεται μετά για τις συνθήκες κράτησης και μετά τον οικειοθελή εγκλεισμό του να απαιτεί την έξωθεν βοήθεια για απελευθέρωση;
Ξέρουμε ότι από εδώ και πέρα και με δεδομένο ότι η πρωτοβουλία της συλλογής υπογραφών των αντιρρησιών Ορθόδοξης συνείδησης βρίσκει όλο και περισσότερους υποστηρικτές, θα δεχτούμε πολλές επιθέσεις χλευασμούς και θα δούμε αρκετές υποβολιμιαίες παραπλανητικές δημοσιεύσεις.
Είμαστε έτοιμοι να τις αντιμετωπίσουμε και με την βοήθεια του Κυρίου μας Ιησού Χριστού να διέλθουμε από τις όποιες «συμπληγάδες» και να αναδείξουμε με κάθε νόμιμο τρόπο την αντίρρησή μας σε αυτή την ψυχοκτόνο και εθνοκτόνο νεοεποχήτικη απειλή.
πηγή:Ρεσάλτο