Ολόκληρο το κείμενο εδώ:
Τυχαίο ή μη, η ειδική γραμ-
ματέας του υπουργείου
Παιδείας βρέθηκε στη Θρά-
κη, όπου ανακοίνωσε τη λει-
τουργία δίγλωσσων νηπιαγω-
γείων και την εισαγωγή της
τουρκικής γλώσσας στα δη-
μόσια σχολεία της περιοχής,
ικανοποιώντας ένα πάγιο αί-
τημα των σκληροπυρηνικών
της μειονότητας, επιτέθηκε
εκ νέου κατά της ηρωι κής δα-
σκάλας κυρίας Χαράς Νικο-
πούλου, ενώ «ξέχασε» να πα-
ραβρεθεί στην επίσημη δο-
ξολογία για την εθνεγερσία
του 1821, προφανώς επειδή
πιστεύει πως Ελληνες δεν
υπήρχαν πριν από τον 19ο αι-
ώνα, όπως αναφέρει στο βι-
βλίο της «Τι είναι η πατρίδα
μας».
Αγνωστο πώς, η κυρία Δρα-
γώνα επιλέχθηκε να εκπρο-
σωπήσει τον πρωθυπουργό
κ. Γιώργο Παπανδρέου στον
εορτασμό της εθνικής επε-
τείου της Επανάστασης του
1821 στην Ξάνθη. Η ειδική
γραμματέας του υπουργείου
Παιδείας παρακολούθησε
την παρέλαση των μαθητι-
κών και στρατιωτικών τμη-
μάτων, ενώ δεν παραβρέθη-
κε στην επίσημη δοξολογία
που τελέστηκε νωρίτερα στον
μητροπολιτικό ναό για την
εθνική παλιγγενεσία, προκα-
λώντας ποικίλες αντιδράσεις
και την οργή του μητροπολί-
τη Ξάνθης κ. Παντελεήμο-
να, ο οποίος ζήτησε από την
κυβέρνηση να μην ξαναστεί-
λει ως εκπρόσωπό της στην
ακριτική περιοχή την κυρία
Δραγώνα.
«Ηταν μια απρέπεια. Από
τη στιγμή που ήταν εκπρόσω-
πος της κυβέρνησης στους
εορτασμούς θα έπρεπε να πα-
ραβρεθεί στην επίσημη δο-
ξολογία για την Επανάσταση
του 1821 κατά
του τουρκικού
ζυγού», δήλω-
σε στο «ΘΕ-
ΜΑ» ο μητρο-
πολίτης Ξάν-
θης. Να σημει-
ωθεί πως στην
εξέδρα των
επισήμων, στη
δεύτερη θέση
πίσω από την κυρία Δραγώ-
να, κάθισε ο γραμματέας του
ΠΑΣΟΚ κ. Σωκράτης Ξυνί-
δης, ο οποίος είχε κατ’ ιδίαν
συζήτηση με την ειδική γραμ-
ματέα του υπουργείου Παι-
δείας.
Από τη Θράκη, όπου βρέ-
θηκε δύο φορές τον περασμέ-
νο Μάρτιο, η ειδική γραμμα-
τέας του υπουργείου Παι δείας
ανακοίνωσε τη λειτουργία δί-
γλωσσων νηπια-
γωγείων, πάγιο αί-
τημα των «τουρ-
κοφρόνων» της
μειονότητας, αλ-
λά και την εισαγω-
γή της τουρκικής
γλώσσας ως προ-
αιρετικού μαθή-
ματος στα δημό-
σια δημοτικά σχο-
λεία της περιοχής, δηλαδή και
εκτός μειονοτικών σχολείων.
«Οι γονείς θέλουν να καλ-
λιεργήσουν στα παιδιά τους
την τουρκική γλώσσα και, όπως
παντού στον κόσμο, θέλουν
να διατηρήσουν τα ιδιαίτερα
στοιχεία της ταυτότητάς τους.
Είναι καθήκον μας να το εξα-
σφαλίσουμε αυτό στα παιδιά
της μειονότητας και στο δη-
μόσιο σχολείο», δήλωσε η ίδια
σε συνέντευξή της στην το-
πική εφημερίδα «Παρατηρη-
τής», όπου για τις θέσεις της
εισέπραξε τα εύσημα της
«Συμβουλευτικής Επιτροπής
Τουρκικής Μειονότητας της
Δυτικής Θράκης» σε σχετική
ανακοίνωση.
Τα όσα δήλωσε η ειδική
γραμματέας του υπουργείου
Παιδείας από τη Θράκη προ-
κάλεσαν τις αντιδράσεις Πο-
μάκων της περιοχής, που αρ-
νούνται να υποκύψουν στις
πιέσεις των εγκάθετων του
τουρκικού προξενείου της Κο-
μοτηνής και επανειλημμένα
έχουν ζητήσει τη λειτουργία
δημόσιων ελληνόφωνων σχο-
λείων στα Πομακοχώρια. Με
ερώτησή του προς τους υπουρ-
γούς Εξωτερικών και Παιδεί-
ας, ο βουλευτής Σερρών της
Ν.Δ. κ. Αναστάσιος Καρυπί-
δης έκανε λόγο για «μορφω-
τική, γλωσσική και πολιτισμι-
κή γενοκτονία» των Πομάκων,
ζητώντας να πληροφορηθεί
για ποιον λόγο υποχρεώνο-
νται να μαθαίνουν τουρκικά,
από τη στιγμή που οι ίδιοι δεν
το επιθυμούν. Οι απαντήσεις
των δύο υπουργών σίγουρα
θα έχουν ενδιαφέρον.
Αμετανόητη κατά
της ηρωικής δασκάλας
Η κυρία Δραγώνα εμφανίστη-
κε αμετανόητη για τη συμπε-
ριφορά της απέναντι στην εκ-
παιδευτικό κυρία Νικοπού-
λου, την οποία, όπως αποκά-
λυψε το «ΘΕΜΑ», επέπληξε
δημόσια επειδή υποστηρίζει
πως στο Μεγάλο Δέρειο Εβρου
όπου διδάσκει, όπως και στην
υπόλοιπη Θράκη, υπάρχουν
μαθητές Πομάκοι, οι οποίοι
είναι και αισθάνονται Ελλη-
νες και όχι Τούρκοι.
«Ως υπουργείο θα θέλαμε
η κυρία Νικοπούλου να περι-
οριστεί στα εκπαιδευτικά της
καθήκοντα», δήλωσε στην
εφημερίδα «Παρατηρητής»,
κατηγορώντας την εκπαιδευ-
τικό πως επιχειρεί να «πολι-
τικοποιήσει» τους μαθητές
της, προφανώς επειδή τους
διδάσκει την ελληνική ιστο-
ρία και όχι την τουρκική…
Παράλληλα τάχθηκε κατά
των μηνύσεων που κατέθεσε
η κυρία Νικοπούλου κατά των
εκδοτών τριών τουρκόφωνων
εφημερίδων της Θράκης επει-
δή αναπαρήγαγαν την ψευ-
δή είδηση πως ζήτησε από
τους μαθητές της να ζωγρα-
φίσουν τον Αλλάχ. Μια είδη-
ση στημένη, που επεδίωκε
να στοχοποιήσει στον μου-
σουλμανικό κόσμο την κυρία
Νικοπούλου, η οποία τελικά
προσέφυγε στη Δικαιοσύνη.
http://olympia.gr/