«Δυστυχώς,η φετινή διαφημιστική καμπάνια υπολείπεται σημαντικά σε κονδύλια σε σχέση με το παρελθόν, λόγω της οικονομικής κρίσης και των δημοσιονομικών περιορισμών. Ωστόσο, πιστεύουμε ότι εάν είναι κατάλληλα στοχευμένη και οι λίγοι αυτοί πόροι θα «πιάσουν τόπο» και θα έχουν αυξημένη αποτελεσματικότητα. Ειδικότερα φέτος επιβάλλεται να δοθεί έμφαση στο e-promotion, με ουσιαστική αξιοποίηση των δυνατοτήτων προβολής μέσω του Διαδικτύου.
Με κατάλληλες ενέργειες στους παραπάνω τομείς, θα έχουμε αποτέλεσμα, χωρίς αντίστοιχα μεγάλες δαπάνες.Παράλληλα, το ΞΕΕ, μαζί με τους άλλους φορείς του κλάδου, έχουν επανειλημμένα προτείνει την είσοδο της ιδιωτικής πρωτοβουλίας στην υλοποίηση της διαφήμισης, ώστε να αξιοποιηθούν στο έπακρο οι υφιστάμενοι πόροι, μεγιστοποιώντας το θετικό αποτέλεσμα για τη χώρα».
Λόγια του Γιωργου Τσακίρη , προεδρου του Ξενοδοχειακου Επιμελητηρίου Ελλάδος ο οποιος εξηγει τους λόγους που εχουν βγει στο σφυρι πολλά ξενοδοχεία, φαινόμενο που ειναι εντονο και στο νομό Κυκλάδων.«Ο ξενοδοχειακός κλάδος έχει δαπανήσει τα τελευταία χρόνια σημαντικά ποσά για εκσυγχρονισμούς υφισταμένων μονάδων και δημιουργία νέων, είτε λόγω των Ολυμπιακών είτε μετά από αυτούς και μάλιστα, όπως επανειλημμένα έχουμε πει, με ελάχιστες επιδοτήσεις και ενισχύσεις από το κράτος.
Ωστόσο, ο κλάδος έχει απόλυτη ανάγκη από την αναπτυξιακή στήριξη του κράτους, με δεδομένο ότι λειτουργεί σε ένα εξαιρετικά ανταγωνιστικό και παγκοσμιοποιημένο περιβάλλον. Επιβαρύνσεις, αντικίνητρα και εν γένει εμπόδια από την πλευρά της Πολιτείας εξασθενούν τη δυναμική του τουριστικού τομέα και τον οδηγούν σε σταδιακή απώλεια της ανταγωνιστικότητας του. Η πολιτική αυτή σε συνδυασμό με την παρούσα οικονομική κρίση είχε ως πρώτο ορατό αποτέλεσμα την αύξηση των πωλητηρίων σε ξενοδοχειακές μονάδες».
«Αναμφισβήτητα ο αριθμός των προς πώληση ξενοδοχειακών μονάδων είναι πιο αυξημένος από αυτούς που έχουμε συνηθίσει, ωστόσο σε καμία περίπτωση δεν θα χαρακτήριζα των αριθμό των προς πώληση ξενοδοχείων ως ανησυχητικό. Πρόκειται για ένα μικρό ποσοστό του συνόλου του ξενοδοχειακού δυναμικού της Ελλάδας». -Ποιές εξελίξεις δρομολογεί η κριση στον τουρισμό; -Πως θα αλλαξει το δυσμενές κλίμα; -Ο τουρισμός μπορεί να βοηθήσει τη χώρα να βγει από την κρίση; -Η φετινή τουριστική χρονιά θα κινηθεί στα επίπεδα του 2009 ή καλύτερα; |
Δευτέρα 26 Απριλίου 2010
Ο τουρισμός θα μας βγάλει απο την κρίση
Επιτρέπεται η αντιγραφή και ιεραποστολική αξιοποίηση των κειμένων πού θα βρείτε εδώ, είτε ημετέρων ή αντεγραμμένων από άλλους ιστοχώρους, ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ από ορθόδοξα ή φιλορθόδοξα ιστολόγια με υποχρέωση την αναφορά πηγής και συγγραφέως του κειμένου και την μη περικοπή αυτού για οποιονδήποτε λόγο.Τα ανυπόγραφα άρθρα και όσα δεν αναφέρουν πηγή ανήκουν στο υποφαινόμενο ιστολόγιο.
Συνήθως οι εικόνες πού χρησιμοποιούμε, παρέχονται από την αναζήτηση google.Αν νομίζετε ότι η ανάρτηση τους θίγει δικαιώματα σας, ειδοποιήστε να τις κατεβάσουμε.
Ευχαριστούμε
Συνήθως οι εικόνες πού χρησιμοποιούμε, παρέχονται από την αναζήτηση google.Αν νομίζετε ότι η ανάρτηση τους θίγει δικαιώματα σας, ειδοποιήστε να τις κατεβάσουμε.
Ευχαριστούμε