Διαδικτυακή επανάσταση εναντίον της παρακμής και της βλακείας!

Σάββατο 27 Μαρτίου 2010

Ποιός θα τους σταματήσει;

Αφορμή στάθηκε να ασχοληθούμε με το σοβαρότατο θέμα των λεγομένων «λειτουργικών μεταφράσεων» η παρουσία στο Νησί μας του π. Δανιήλ Αεράκη υπέρμαχου υποστηρικτή των πεπλανημένων – Αιρετικών πρακτικών του Μητροπολίτη Πρεβέζης!

Διαβάστε με προσοχή να δείτε τι σύγχυση ,τι αγωνία ,και τι μπέρδεμα γίνεται όταν κάποιοι από καθέδρας ,παρουσιαζόμενοι ως διαφωτιστές, αγνοώντας επιδεκτικά την παράδοση και τους ιερούς κανόνες, βιάζουν το σώμα της Εκκλησίας.


Ειπώθηκε πως πρέπει να οργανωθεί κίνημα αντίστασης και αποδοκιμασίας εναντίον των Νεοβαλααμιτών.Με καταγγελίες, υπομνήματα στη Σύνοδο και αποδοκιμασίες των νεωτεριστών από τους πιστούς.Να βρεθούν λαικοί να μπουν μπροστά και να οργανώσουν τον κόσμο για να αποδοκιμάζει τους ασχημονούντες.
Χωρίς να διαφωνούμε και με δυναμικές αντιδράσεις -γιατί μόνο αυτή την γλώσσα καταλαβαίνουν δυστυχώς -τους ενοχλεί πολύ το να μην τσαλακωθεί η ευσεβιστική τους εικόνα..!!!
Εμείς αν και μικροί είναι φανερό ότι δεν μπορούμε να σταματήσουμε αυτή την κατηφόρα ,νοιώθουμε υποχρέωση όμως να ενημερώσουμε τους Χριστιανούς του Νησιού μας για το τι «μυαλό κουβαλάνε» οι επισκεπτόμενοι κατά καιρούς φωστήρες και σωτήρες του !;;;;

Ωσαν να μην υπάρχει εδω ζωντανή Εκκλησία...!


O παπα Τύχων και οι «αναγεννητές» της λατρείας


Στους πατέρες από την Πρέβεζα που τους έφαγε το μαράζι για να κάνουν λειτουργιές κι εσπερινούς με μεταγλωττισμένα στη νεοελληνική κείμενα, ήθελα να μεταφέρω δυο τρείς χαζές σκόρπιες σκέψεις, από τις πολλές που περνάνε κατά καιρούς στο «ακατοίκητο» μου, που λεγε η συχωρεμένη η Μαλβίνα:
1.Όσο και να προσπαθήσετε να φέρετε στα γλωσσικά μας μέτρα τα λειτουργικά κείμενα , δεν θα έχετε κανέναν αποτέλεσμα αν δεν καταφέρετε να μάς βοηθήσετε να αρθούμε στο βιωματικό τους ύψος και βάθος.
Αλλιώς, είτε ακούσουμε στα νέα ελληνικά είτε στα αρχαία το «σιγησάτω πάσα σαρξ βροτεία ...ο γαρ Κυριος προσέρχεται σφαγιασθήναι ...» θα το περιγελάσουμε εξάπαντος σαν παράλογο, και αυτό και τον εκφωνητή του, αμέτοχοι όντες του βιώματος που μεταφέρει. Αν και να πώ την αλήθεια μου, μού φαίνεται πως όταν ακούμε μιά ψαλμωδία στα αρχαία, τη σεβόμαστε λίγο περισσότερο .Και το κείμενοτης και το μουσικό περιτύλιγμα της και την αναφερόμενη λειτουργική πράξη. Έστω ως κειμήλιο αρχαιολογικού μουσείου, αλλά τέλος πάντως, διατηρούμε μια κάποια απόσταση ευλάβειας έναντι τού κειμένου.
2.Αφήστε μια φορά στο τόσο, τον εαυτό σας να κατανυγεί σε μιαν ακολουθία και δείτε τι θ ακολουθήσει στις αντιδράσεις του εκκλησιάσματος. Το να προσπαθείτε να κάνετε συμμετόχους τους πιστούς στη δική σας λειτουργική εμπειρία (εφόσον βεβαίως αυτή υπάρχει και δεν τελείτε τα μυστήρια «επαγγελματικώς»,ήγουν σαν να παρουσιάζετε κάποια χιλιοπαιγμένη και συνεπώς βαρετή θεατρική παράσταση) μέσω της μεταφράσεως των κειμένων, είναι σχήμα πρωθύστερο. Πρώτα ανοίγει ο Θεός την καρδιά μας, γλυκαινόμαστε απ¨την αγάπη Του και μετά ψαχνόμαστε για το κάτι παραπάνω, την ερμηνευτική στην υμνογραφία, την εικονογραφία, τη σπουδή της εκκλησιαστικής μουσικής κλπ κλπ
Άμα δε σε τραβήξει ο Χριστός να μείνεις στην ακολουθία, θα βρείς κάτι πιο ενδιαφέρον να κάνεις , όσα κοσμικά τερτίπια προσέλκυσης πιστών κι αν σκαρφιστεί ο εκάστοτε λειτουργός
3.Τα νέα παιδιά μαθαίνουν 3 και 4 ξένες γλώσσες σήμερα και μαζί διάφορες γλώσσες προγραμματισμού υπολογιστών . Δεν έχουν κανένα απολύτως πρόβλημα να κατανοήσουν τα λειτουργικά κείμενα στο πρωτότυπο, εφόσον βεβαίως εννοήσουν ότι κάτι τέτοιο αξίζει τον κόπο και δεν είναι χαμένος χρόνος.
Το πρόβλημα δεν είναι στη γλώσσα των λειτουργικών κειμένων. Είναι πως στους περισσότερους από εμάς τους χριστιανούς αλλά και εσάς τους κληρικούς βλέπουν «νεκρή φύση», όνομα ευσεβείας αλλά άρνηση της δυνάμεως της. Ε, και είναι λογικό να μη πάς να αγοράσεις καρπούζια, όσο κι όπως και αν φωνάζει ο ντελάλης, όταν αντί για πραγματικά φρούτα πουλάει κακότεχνες φωτογραφίες τους.
Έλεγε ένας παλιός αγιορείτης πως ο παπα Τύχωνας, ο ρώσος πνευματικός και γέροντας τού π.Παϊσίου, δεν γνώριζε καλά ελληνικά.Όταν όμως συμβούλευε στην εξομολόγηση, οι εξομολογούμενοι άκουγαν τις συμβουλές του -με τη Χάρη της Πεντηκοστής- όχι στα σπαστά ελληνικά που ο γέροντας μιλούσε αλλά στη γλώσσα του αγ.Ιωάννου του Χρυσοστόμου.
Γίνετε, σεβαστοί πατέρες , λειτουργοί της ποιότητος τού παπα Τύχωνα κι εμείς θα σας κατανοούμε καρδιακώς ακόμα κι αν είστε βραδύγλωσσοι ως ο Ααρών ή λειτουργείτε στην νοηματική.
Προσωπικά δεν μπορώ να εκκλησιαστώ σε ναό όπου ακούγονται μεταφρασμένα τα λατρευτικά κείμενα, όπως δε μπορώ να προσευχηθώ σε ναό με αρμόνια και κύμβαλα. Νοιώθω ότι διαταράσσεται , ότι σπάει η αλυσίδα της παράδοσης και δε θέλω να είμαι συμμέτοχος αυτής της αλλοίωσης και αδικίας προς τις νέες γενιές
.Νομίζω ότι όπως νοιώθω εγώ αισθάνονται και άλλοι πολλοί.Αν εσείς θεωρείτε ότι «μάς παίρνει» να δημιουργήσουμε ακόμα ένα σχίσμα μετά από το ημερολογιακό , με γειά σας με χαρά σας. Φροντίστε όμως πρώτα να μάθετε την ιστορία των ρώσων παλαιοπίστων ....
Εύχεσθε και σχωρνάτε με για το θράσος και τις τυχόν άστοχες κρίσεις.



Μια επιστολή από την Πρέβεζα


"Σεβαστέ π. Ιωάννη.Την ευχή σας και χρόνια πολλά.
Είμαι απο την … κληρικός.Τηρώ την ανωνυμία για ευνόητους λόγους.Θα ήθελα να αναφέρω τα παρακάτω.
Στην ιερατική σύναξη του μηνός Δεκεμβρίου δόθηκε απο τον πρωτοσύγκελο … λευκό χαρτί όπου ζητήθηκε να υπογράψουμε οι ιερείς.
Υπέγραψα κι εγώ αναγκαστικά για να μην μπω στο στόχαστρο αυτού του ανθρώπου.
Τα περί ελευθερίας των ιερέων που αναφέρει στην σελίδα του ενοριακού κέντρου είναι όλα ψευδή.Σας αναφέρω χαρακτηριστικά.
Παραμονή Χριστουγέννων, πριν τον εσπερινό στον Μητροπολιτικό ναό,ο πρωτοσύγκελος με αυταρχικό ύφος δίνει στον ψάλτη του ναού φυλλάδα με μεταφρασμένα κείμενα της εορτής να διαβάσει.
Δεύτερη μέρα των Χριστουγέννων κατά την διάρκεια συλλείτουργου σε κεντρικό ναό της πόλης όλοι οι Ιερείς ήταν αναγκασμένοι να διαβάζουν τις ευχές απο μετάφραση.
Αλήθεια που είναι η ελευθερία του κάθε παπά να μπορεί να αρνηθεί να τελέσει τη Θ.Λειτουργία χωρίς μετάφραση!
Αν το κάνει μαύρο σκοτάδι τον έφαγε!!!Θα περάσει απο το γραφείο του Επισκόπου...!!!
Δυστυχώς με αυτά τα τερτίπια το μόνο που καταφέραμε είναι να διχάσουμε τον κόσμο και να τον διώξουμε απο την Εκκλησία.
Αλλά όπως φαίνεται αυτό δεν μας προβληματίζει.
Αυτό που προέχει είναι η προσωπική μας ΦΙΛΟΔΟΞΙΑ και ο ΕΓΩΙΣΜΟΣ μας.

Ευχαριστώ για την φιλοξενία σας και παρακαλώ ΒΟΗΘΗΣΤΕ ΜΑΣ


Τί απαράδεκτα πράγματα είναι αυτά;! Ο κύριος Μελέτιος άγιος Πρεβέζης είναι εξόχως πνευματικός άνθρωπος και με την εκκλησιαστική και κοσμική έννοια του όρου. Τώρα τί μεσολάβησε; Προφανώς παρασύρθηκε από ιερείς "προοδευτικότερους" και πλέον "ανοικτόμυαλους" από μας τους "τυπολάτρες καθηστερημένους".Από καιρό παρακολουθώ αυτή την νεοβααρλαμίτικη μούρλα που έπιασε ορισμένους συν-αδέλφους αδελφούς στην εν λόγω μητρόπολη και η ελαχιστότητα μου εξεγείρεται. Γουστάρουμε λοιπόν μοντέρνα εκκλησία και μοντέρνο λόγο για να τσιμπήσουν οι νέοι; Συγγνώμη για το "γουστάρουμε" αλλα προσπαθώ να φανώ και εγώ μοντέρνος και "αγαπητικά προσεγγίσιμος" με τις ..."μάζες" και μάλιστα σε γλώσσα κατανοητή από τον λαό(σοκ ε;!).

Ε,λοιπόν με το θάρρος του τριαντάρη που πριν να περάσει από την Εκκλησία, πέρασε και από άλλα ακραία νεολαίικα στέκια( οι ...νεωτεριστές προοδευτικοί αδερφοί δεν θα το αντέξουν,γι'αυτό δεν επεκτείνομαι), έχω να δηλώσω πώς οι νέοι δεν γουστάρουν(πάλι γουστάρουν-τί άταχτος που είμαι) τους παπάδες και την εκκλησία με προσωπίδες ευμενίδων και τάχα πατρικα ευπροσηγόρων. Οι νέοι ελκύονται από την αυθεντικότητα, την αυθεντικότητα που λείπει από τα πάντα και από όλους. Γι'αυτό θέλουν την Εκκλησία,Εκκλησία... τον παπά παπά... τους ψαλμούς ψαλμούς... και την σκάφη σκάφη.

Στην Εκκλησία δεν πάμε για να καταλάβουμε, πάμε για να λειτουργηθούμε και για να το πώ πιο ορθά να συλ-λειτουργήσουμε. Λυπάμαι, οι μεταφράσεις των λειτουργικών κειμένων είναι για κλάματα. Τις διάβασα σε φιλικό ιστολόγιο και έφριξα. Το πνεύμα και το γράμμα της μετάφρασης μου θυμίζουν αυτούς που αντί για "γαμήσας" λένε "νυμφεύσας" και αντί για "κλάσας", ..."κόψας". Λυπάμαι, αλλά δεν υπάρχει αναγκαιότητα μετάφρασης.Σε μια σχετική συζήτηση κάποιος μου είπε πώς επιμένοντας στη μη μετάφραση των λειτουργικών κειμένων, θέλουμε τον απόστολο Παύλο(ανάγνωσμα αποστόλου) κομπάρσο. Ε, λοιπόν όχι. Εσείς θέλετε και τον Παύλο και τον Χριστό και τον Χρυσόστομο και τον Ρωμανό το Μελωδό κομπάρσους στο επιδεικτικό θέατρο του ύποπτου διανοουμενισμού σας.

Η Εκκλησία δεν είναι μαγαζί στην εθνική για να μετέρχεται διαφημιστικών τρυκ προκειμένου να προσελκύσει πελάτες. Καλύτερα τρεις χριστιανοί και πεντακόσια άδεια καθίσματα, παρά πεντακόσιοι "ψαρεμένοι οπαδοί" και μια λειτουργία μασκαράτα. Δεν είμαστε προτεστάντες χτεσινοί που ζητάν θηράματα. Στους ανθρώπους δείχνουμε τα χέρια μας ανάπηρα ή γερά και κρίνουμε για να κριθούμε, για να μνημονεύσω τον ποιητή. Την φτώχεια μας την δείχνουμε. Για τον πλούτο μας (που στο κάτω δεν είναι δικός μας αλλα είναι παρακαταθήκη προς παράδοση), θα ντραπούμε ή θα απολογηθούμε; Θα νιώσουμε μειονεκτικά μπροστά σ'αυτόν που διψά γιατί έχουμε το νερό και θα στερήσουμε τον μαργαρίτη από τον πένητα για να μην τον θαμπώσουμε;Αυτά είναι παράλογα πράγματα.

Επιβιώσαμε 2000 χρόνια. Και δεδομένου ότι μαρτυρούντες και ομολογούντες επιβιώνουμε και όχι αλλιώς σας ευχαριστούμε που μας ξυπνάτε το μυαλό και την καρδιά και μας γεννάτε την διαρκή ανάγκη να γυρίζουμε στην πίστη.


Πάτερ αδερφέ, εσύ που έστειλες την επιστολή τί να πώ;! Μερικοί ξεχνούν πώς τα αξιώματα στην Εκκλησία είναι ευκαιρίες διακονίας όχι των υφισταμένων, αλλά των παρισταμένων στην σύναξη και επιδεικνύουν αυταρχικές συμπεριφορές. Δεν θα επιμείνω σ'αυτό, ότι ου γινώσκω τον άνθρωπο και μπορεί να τον αδικώ. Πάντως οφείλω να πώ πώς είμαι κατά της ανώνυμης καταγγελίας, όποιες και νά' ναι οι συνέπειες. Δεν έχεις να φοβηθείς τίποτε, δεδομένου πώς οι απειλές συνήθως παραμένουν στα λόγια.

Δείξτε θάρρος και κάνετε αυτό που υπαγορεύει η καρδιά σας και σε καλό θα βγεί γιατί στο κάτω κάτω επιμένω και δεν πάψω να το λέω, όπως και νά'χει: ο προϊστάμενος σας είναι εξόχως πνευματικός άνθρωπος, κάθε συνειδητός ορθόδοξος και τίμιος άνθρωπος οφείλει να το αναγνωρίσει.





Η ανυπακοή στους Ιερούς κανόνες συνεχίζεται στην Πρέβεζα.

Οι λειτουργικές παραφράσεις, όχι μόνο κόσμο δεν φέρνουν στις εκκλησίες αλλά προκαλούν το γέλιο και τον σαρκασμό σε όσους πάνε να προσευχηθούν.
Αυτή η αυθαιρεσία και η γελοιοποίηση των Ιερών και των Οσίων πότε επιτέλους θα σταματήσει;

Η ...παρέα της Πρέβεζας μπορεί να είναι αρεστή σε όλους τους αντιεκκλησιαστικούς κύκλους αλλά έχει προκαλέσει την οργή και την αηδία στους καλοπροαίρετους πιστούς της πόλης.



Ενημερώνουμε τους "δημοκράτες" της ...παρέας της Πρέβεζας ότι διαθέτουμε πλήθος και επωνύμων καταγγελιών.Αν επιμείνουν στην δικτατορική επιβολή αυτής της κενόδοξης και αντικανονικής ποιμαντικής αντίληψης, τότε θα αναγκαστούμε να τις δημοσιεύσουμε και να τις κοινοποιήσουμε στους καθ΄ύλην αρμόδιους.



Ο ΠΙΣΤΟΣ ΛΑΟΣ ΑΝΤΙΔΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΓΕΛΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΥΘΑΙΡΕΣΙΑ.

ΕΥΧΟΜΕΘΑ Η ΙΕΡΑ ΣΥΝΟΔΟΣ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΙ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ ΤΗΝ ΦΩΝΗ ΤΟΥ ΠΟΙΜΝΙΟΥ ΤΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΣΕΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΝΕΟΕΠΟΧΙΤΙΚΕΣ ΚΑΚΟΔΟΞΙΕΣ.
Ο φίλος αναγνώστης Γιώργος κάτοικος Πρεβέζης μας έστειλε το ακόλουθο κατατοπιστικό σχόλιο.
Ο/Η ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΛΙΟΥΡΑΣ άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή σας "ΜΕ ΨΕΥΔΩΝΥΜΑ ΚΑΙ ΑΠΡΕΠΩΣ Η ...ΠΑΡΕΑ ΤΩΝ ΜΕΤΑΡΡΥ...":

ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΤΟΥ Ο.Π.ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ.ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ ΝΑ ΣΑΣ ΜΕΤΑΦΕΡΩ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΖΗΣΑ ΑΝΗΜΕΡΑ ΤΩΝ ΘΕΟΦΑΝΕΙΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΕΒΕΖΑ.

ΠΗΓΑ ΝΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΩ ΣΤΟΝ ΝΑΟ ΤΗΣ ΚΟΙΜ.ΘΕΟΤΟΚΟΥ.
ΟΛΗ Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ.ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΜΟΥ ΠΑΙΔΙΑ ΗΛΙΚΙΑΣ 14 ΚΑΙ 17 ΔΥΣΑΝΑΣΧΕΤΗΣΑΝ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΣ ΕΝΑ ΤΑΛΑΙΠΩΡΟ ΠΑΠΑ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ ΧΩΡΙΣ ΤΟΝΟ ,ΧΡΩΜΑ ΗΤΑΝ ΕΝΑ ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΟ ΜΟΥΡΜΟΥΡΗΤΟ ΠΟΥ ΣΕ ΕΚΑΝΕ ΝΑ ΦΥΓΕΙΣ ΟΣΟ ΤΟ ΔΥΝΑΤΟΝ ΓΡΗΓΟΡΟΤΕΡΑ.ΦΤΑΝΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΑΓΙΑΣΜΟ.ΕΚΕΙ ΗΤΑΝ ΤΟ ΑΠΟΚΟΡΥΦΩΜΑ."ΣΚΥΨΕ ΚΥΡΙΕ ΤΟ ΑΥΤΙ ΣΟΥ" ΑΚΟΥΣΑ ΤΟΝ ΙΕΡΕΑ ΝΑ ΛΕΕΙ ΚΑΙ ΑΘΕΛΑ ΜΟΥ ΑΡΧΙΣΑ ΝΑ ΓΕΛΩ.ΜΟΥ ΦΑΝΗΚΕ ΤΟΣΟ ΑΣΤΕΙΟ ΝΑ ΑΚΟΥΩ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ.ΕΡΩΤΩ ΤΟΥΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥΣ

.ΑΥΤΟ ΟΝΟΜΑΖΟΥΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΗ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ;ΜΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΤΕΡΑΤΟΥΡΓΗΜΑΤΑ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΝΕΟΤΕΡΟΥΣ ΝΑ ΠΛΗΣΙΑΣΟΥΝ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΟΤΑΝ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΔΗΜΟΤΙΚΗ Ο ΙΕΡΕΑΣ ΣΕ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΓΕΛΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΣΑΡΔΑΜ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ;

ΑΣ ΦΡΟΝΤΙΣΟΥΝ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΣΤΟΥΣ ΙΕΡΕΙΣ ΤΟΥΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ!!ΘΑ ΤΕΛΕΙΩΣΩ ΜΕ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΗΣΕ ΑΡΚΕΤΑ.ΤΕΛΕΙΩΝΩΝΤΑΣ Ο ΑΓΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΠΡΙ ΑΠΟ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΒΓΑΙΝΕΙ Ο ΙΕΡΕΑΣ ΚΑΙ ΜΕ ΕΝΤΟΝΟ ΥΦΟΣ ΑΠΕΥΘΥΝΘΗΚΕ ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΠΩΣ ΣΗΜΕΡΑ ΜΟΝΟ ΓΕΜΙΣΕ Ο ΝΑΟΣ ΚΟΣΜΟ ΕΝΩ ΤΙΣ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ ΚΥΡΙΑΚΕΣ ΤΙΠΟΤΕ.ΜΕ ΕΝΟΧΛΗΣΕ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΠΟΥ ΤΟ ΕΙΠΕ ΘΕΩΡΩΝΤΑΣ ΕΜΑΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΜΑΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥΣ ΒΓΑΖΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ ΕΞΩ.Ο ΠΑΠΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΤΗΣ ΕΝΟΡΙΑΣ;


ΑΥΤΟΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΘΕΙ ΝΑ ΜΑΖΕΨΕΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ;ΜΗΠΩΣ ΤΕΛΙΚΑ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΜΝΗΜΟΣΥΝΑ ΚΑΙ ΤΑ ΤΡΙΣΑΓΙΑ;ΚΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΗΣΥΧΟΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟ ΕΝΑ ΠΡΟΒΑΤΟ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΜΑΝΤΡΙ ΚΑΙ ΤΑ 99 ΑΣ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΑΠ' ΕΞΩ;;;


Διαβάστε επισης για το σοβαρό θέμα εδώ:http://amethystosbooks.blogspot.com/2009/12/blog-post_31.html

ΚΑΙ ΕΔΩ :http://imeroviglio.blogspot.com/2010/03/blog-post_2831.html



Επιτρέπεται η αντιγραφή και ιεραποστολική αξιοποίηση των κειμένων πού θα βρείτε εδώ, είτε ημετέρων ή αντεγραμμένων από άλλους ιστοχώρους, ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ από ορθόδοξα ή φιλορθόδοξα ιστολόγια με υποχρέωση την αναφορά πηγής και συγγραφέως του κειμένου και την μη περικοπή αυτού για οποιονδήποτε λόγο.Τα ανυπόγραφα άρθρα και όσα δεν αναφέρουν πηγή ανήκουν στο υποφαινόμενο ιστολόγιο.
Συνήθως οι εικόνες πού χρησιμοποιούμε, παρέχονται από την αναζήτηση google.Αν νομίζετε ότι η ανάρτηση τους θίγει δικαιώματα σας, ειδοποιήστε να τις κατεβάσουμε.

Ευχαριστούμε