Διαδικτυακή επανάσταση εναντίον της παρακμής και της βλακείας!

Πέμπτη 20 Μαΐου 2010

Είμαι (κι εγω) στάρ! είμαι (κι εγω) στάρ! στο νησί των στάρ...

Γράφει η Δέσποινα Αλεφραγκή

Οι φωτογραφίες μου κοσμούν τα μπλόγκς όλου του κόσμου!

Είμαι μια διάσημη δημοσιογράφος (νοικοκυρά)!

Τουλάχιστο σε 100 μπορώ πολύ πρόχειρα να υπολογίσω τις φωτογραφίες που με εχουν (ρωτήσει πρώτα οφείλω να ομολογήσω) βγάλει αλλοδαποί τουρίστες επάνω στον ενθουσιασμό τους να φωτογραφήσουν το νησί. Μαζί με το νησί με ρωτάνε «να φωτογραφήσουμε κι εσάς» «why not» απαντώ εγω ευγενέστατα. Take your time, εδω είμαι δεν πάω πουθενά, μονο μια πόζα να πάρω». Σήμερα μάλιστα που περάσανε κάτι καναδοί και μου ζητήσανε να φωτογραφήσουνε την κόρη μου με φόντο κάτι γκρεμισμένα και τους είπα ευχαρίστως, μου δώανε μετά μια κονκάρδα με μια polar bear, που είναι πολύ όμορφη μες την άσπρη γούνα της... δροσιστική. . Εγω πάντως, τους ευχαρίστησα. Δεν έδωσα και τίποτα, μια φωτογραφία μονο. Άμα γίνω όμως διάσημη σκέφτηκα οτι θα μπορώ να πουλάω αυτές τις πόζες...

Πολλά πόρταλ σήμερα αναρωτιόνται εαν
Jolie-Pitt: θα αγοράσουν σπίτι στη Σαντορίνη; (κάντε εδω πάνω κλίκ να το διαβάσετε)

(εδω που τα λέμε, πιο πιθανό ακούγεται απο το να αγοράσουν σπίτι στα Καμμένα Βούρλα.., εκτός κι αν καίγονται να γειτονέψουν με τον Κούγια)

Σύμφωνα με πηγές, (συνεχίζουν τα πόρταλ) το ζευγάρι προσανατολίζεται στην Οία!
Πριν από λίγες ημέρες οι δυο τους, μαζί με τα παιδιά τους, ήρθαν στην Ελλάδα και συγκεκριμένα στην αγαπημένη τους Σαντορίνη για ένα σύντομο διάλειμμα από τις επαγγελματικές τους υποχρεώσεις. Σύμφωνα με ντόπιους που τους είδαν
(ο Κυρ Μήτσος πάντως μου το πιστοποίησε, οτι αμα δεν ήταν τα πιτσιρίκια και οι νταντάδες, ούτε που θα τους έπιανε το μάτι σου, κι αυτή η τζολί τσολί πως τη λένε, μικροσκοπική, μια σταλιά άνθρωπος είναι...)
το διάσημο ζευγάρι, φαίνεται να έχει ήδη βάλει μπρος τις διαδικασίες για αγορά σπιτιού στην Οία, το πιο ρομαντικό σημείο του νησιού. (εδω που τα λέμε, η παρέα εχει σημασία, γιατί και στο δικό μου που είναι υπόσκαφο, μια χαρά ρομαντζάρεις αμα θες)

Βέβαια προς το παρόν, ψάχνουν κάτι που να πληρεί τις προϋποθέσεις που θέτει μια πολύτεκνη οικογένεια, όπως για παράδειγμα να έχει τουλάχιστον 6 δωμάτια και 4 μπάνια! Η Angelina Jolie, είναι πολύ αυστηρή με το θέμα του χώρου και θέλει οπωσδήποτε ένα μεγάλο σπίτι για να μπορεί η οικογένεια να περνά άνετες διακοπές. (εμείς ευχόμαστε στην κυρία Αντζελίνα να βρεί το σπίτι που θέλει, αλλά να εχει το νού της γιτί αυτην την εποχή εκτός απο την ίδια είναι αυστηρή και η εφορία)

Μακάρι πάντως το ζευγάρι να αγοράσει σπίτι στην Οία, να κατεβαίνουνε να τρώνε σουβλάκια στου Φανούρη, να στέλνουνε τα παιδιά τους στο ίδιο σχολείο με το δικό μου παιδί, να μας τραβάνε όλους μαζί φωτογραφίες στις σχολικές εκδηλώσεις, να πηγαίνουμε για ψάρεμα κι όλα αυτά βέβαια την ώρα που θα μας κυνηγάνε οι παπαράτσι , κι εμείς θα κάνουμε οτι δεν θα θέλουμε και θα πιανόμαστε χεράκι χεράκι και θα τρέχουμε στα στενά σοκάκια του νησιού τυλιγμένες τις εσάρπες μας...

Απο την άλλη, σκέπτομαι, τέτοια οικειότητα και αγάπη στο νησί;
Μήπως η κυρία Τσολί μας έχει μπερδέψει με το Μαλάουι; Σε λίγο θα φευγουνε οι διάσημοι και θα μετράμε τα παιδιά μας (Καλλιόπη μέσα γρήγορα!) μη μας βουτήξουνε κανένα και φύγουνε και πούνε μετά οτι το βρήκανε εγκαταλειμένο σε κανα χωματόδρομο Μ’ αυτούς τους ξένους ποτέ δεν ξέρεις... ώρα είναι να γίνουμε πρώτο θέμα στο CNN. «Angelina Jolie accused for kidnapping child from Greek island …»

Μη χειρότερα....



Εδω εχουνε τρελαθεί τα ρολόγια... εμείς θα γλιτώναμε. Την ώρα της γής βαράει το ρολόι στο χωριό μου...
Επιτρέπεται η αντιγραφή και ιεραποστολική αξιοποίηση των κειμένων πού θα βρείτε εδώ, είτε ημετέρων ή αντεγραμμένων από άλλους ιστοχώρους, ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ από ορθόδοξα ή φιλορθόδοξα ιστολόγια με υποχρέωση την αναφορά πηγής και συγγραφέως του κειμένου και την μη περικοπή αυτού για οποιονδήποτε λόγο.Τα ανυπόγραφα άρθρα και όσα δεν αναφέρουν πηγή ανήκουν στο υποφαινόμενο ιστολόγιο.
Συνήθως οι εικόνες πού χρησιμοποιούμε, παρέχονται από την αναζήτηση google.Αν νομίζετε ότι η ανάρτηση τους θίγει δικαιώματα σας, ειδοποιήστε να τις κατεβάσουμε.

Ευχαριστούμε