ΑΦΟΡΜΗ ΤΟ ΛΟΓΟΤΥΠΟ ΤΟΥ ΕΟΤ
Αρνητικές
κριτικές εισέπραξε από το CNN Travel το λογότυπο του ΕΟΤ το οποίο
προβλήθηκε παγκοσμίως προκειμένου να προσελκύσει τον τουρισμό στη χώρα
μας.
Σύμφωνα λοιπόν με σχόλια που έγιναν σε σχετικό ρεπορτάζ το περίφημο λογότυπο You in Greece χαρακτηρίζεται ως ένα από τα χειρότερα που έχουν χρησιμοποιηθεί πότε για τουριστικές διαφημίσεις.
Στην ανακοίνωση των αποτελεσμάτων αναφέρεται χαρακτηριστικά: «Έχουν τη Σαντορίνη και το μόνο που μπορούν να σκεφτούν είναι το ''Υοu are here'';
Ναι, είσαι, ή για την ακρίβεια θα ήσουν αν σε είχε αποθαρρύνει αυτό το γραμματικά προκλητικό τουριστικό σλόγκαν!» Αναφέρονται σε όλες τις παραλλαγές της σειράς You in Greece.
Μέχρι εδώ μπορεί κανείς ίσως να συμφωνήσει με την κριτική δεδομένου οτι οι διαφημήσεις για τον ελληνικό τουρισμό δεν φημίζονται ως γνωστόν για την καινοτομία τους ούτε για το νεοτερισμό τους.
Όμως οι σχολιαστές του CNN Travel ξεπερνόντας κάθε όριο, φάνηκαν ιδιαίτερα προκλητικοί απέναντι στην Ελλάδα και τον δοκιμαζόμενο από την οικονομική κρίση ελληνικό λαό προτείνοντας οι ίδιοι το σλόγκαν: «Ελλάδα: Θα μπορούσαμε πραγματικά να χρησιμοποιήσουμε τα χρήματά σας».
Υπενθυμίζεται ότι το νέο λογότυπο του ΕΟΤ «Greece All time Classic» το οποίο είναι επίσης αμφίβολής..αποτελεσματικότητας για την προώθηση της Ελλάδος και μάλλον όχι καμίας ιδιαίτερης έμπνευσης κόστισε το εξωφρενικό ποσό των 10.000 ευρώ!!!

Σύμφωνα λοιπόν με σχόλια που έγιναν σε σχετικό ρεπορτάζ το περίφημο λογότυπο You in Greece χαρακτηρίζεται ως ένα από τα χειρότερα που έχουν χρησιμοποιηθεί πότε για τουριστικές διαφημίσεις.
Στην ανακοίνωση των αποτελεσμάτων αναφέρεται χαρακτηριστικά: «Έχουν τη Σαντορίνη και το μόνο που μπορούν να σκεφτούν είναι το ''Υοu are here'';
Ναι, είσαι, ή για την ακρίβεια θα ήσουν αν σε είχε αποθαρρύνει αυτό το γραμματικά προκλητικό τουριστικό σλόγκαν!» Αναφέρονται σε όλες τις παραλλαγές της σειράς You in Greece.
Μέχρι εδώ μπορεί κανείς ίσως να συμφωνήσει με την κριτική δεδομένου οτι οι διαφημήσεις για τον ελληνικό τουρισμό δεν φημίζονται ως γνωστόν για την καινοτομία τους ούτε για το νεοτερισμό τους.
Όμως οι σχολιαστές του CNN Travel ξεπερνόντας κάθε όριο, φάνηκαν ιδιαίτερα προκλητικοί απέναντι στην Ελλάδα και τον δοκιμαζόμενο από την οικονομική κρίση ελληνικό λαό προτείνοντας οι ίδιοι το σλόγκαν: «Ελλάδα: Θα μπορούσαμε πραγματικά να χρησιμοποιήσουμε τα χρήματά σας».
Υπενθυμίζεται ότι το νέο λογότυπο του ΕΟΤ «Greece All time Classic» το οποίο είναι επίσης αμφίβολής..αποτελεσματικότητας για την προώθηση της Ελλάδος και μάλλον όχι καμίας ιδιαίτερης έμπνευσης κόστισε το εξωφρενικό ποσό των 10.000 ευρώ!!!