Πέμπτη 7 Ιουνίου 2012

ΓΕΝΝΑΙΑ ΚΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΤΟΥ ΣΕΒ. ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΣΕΡΑΦΕΙΜ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΕΚΚΛΗΣΙΟΜΑΧΩΝ













Γράφει ο  Παναγιώτης Τελεβάντος

Χαιρετίζουμε τη γενναία στάση του Σεβ. Μητροπολίτη Πειραιώς κ. Σεραφείμ, ο οποίος δεν μασά τα λόγια του και λέγει πολλές φορές πράγματα για τα οποία οι πλείστοι δεν τολμούν να μιλήσουν.
Οι "άρες, οι μάρες και οι κουκουνάρες" που ακούμε τις τελευταίες βδομάδες για τις εκλογές μας έχουν κυριολεκτικά χαντακώσει.
Ο “ΑΓΙΑΤΟΛΛΑΧ” ΒΟΥΛΟΥΔΑΚΗΣ
______
Ο ένας αποφάσισε να το παίξει “Αγιατόλλαχ” λιλλιπούτειου κόμματος και δεν κάνει τίποτα άλλο - παρά τη σαφή παράβαση των Ιερών Κανόνων - να επεμβαίνει στην πολιτική και να προωθεί το λιλλιπούτειο κόμμα “Κοινωνία” που ίδρυσε και του οποίου είναι ο ουσιαστικός αρχηγός.

Αναφερόμαστε φυσικά στον π. Βασίλειο Βολουδάκη - τον λίαν αγαπητό και άκρως σεβαστό μας Γέροντα-, ο οποίος έπεσε σε πηγάδι βαθειάς παποκαισαρικής πλάνης από το οποίο δεν έχει ούτε τη βούληση ούτε τον τρόπο να εξέλθει.
Πάντως ότι και να κάνει ότι και να πει ΕΝΑ είναι το ΑΠΟΛΥΤΩΣ σίγουρο και το ακλόνητα αδιαμφισβήτητο. Ο εκλογικός νόμος δεν επιτρέπει την εκπροσώπηση κομμάτων που δεν εξασφαλίζουν τουλάχιστον το 3% των ψήφων!

Ως αποτέλεσμα όλοι οι ψήφοι που θα πάνε στον π. Βολουδάκη θα καταλήξουν με μαθηματική ακρίβεια υπέρ του πρώτου κόμματος τουτέστιν του “Σύριζα”.

Επομένως όποιος θα ψηφίσει Βολουδάκη, στην πραγματικότητα ψηφίζει Τσίπρα - Ρεπούση - Λιάκο - Δραγώνα - Τρεμόπουλο Τατσόπουλο και πάει λέγοντας.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΦΥΛΑΚΗ
________
Ορισμένοι άλλοι ελπίζουν ότι ο κ. Τσίπρας θα μας γλυτώσει από την ηλεκτρονική φυλακή. Μόλις διάβασα επιστολή στην “Παρακαταθήκη” που μιλά για το μπρος γκρεμός ( και εννοεί τον κ. Τσίπρα) και πίσω ρέμα (και εννοεί τον κ. Τσίπρα).

Στην Κύπρο σ’ αυτές τις περιπτώσεις χρησιμοποιούμε το ρητό “Από την Πάφο έρχομαι και στην κορφή κανέλλα” και το “ράβδος εν γωνία άρα βρέχει”.
ΠΟΤΕ και ΠΟΥ υποσχέθηκε ο κ. Τσίπρας ότι δεν θα επιβάλει την ηλεκτρονική φυλακή; ΠΟΤΕ και ΠΟΥΘΕΝΑ και σε ΚΑΝΕΝΑ.! Απλά πρόκειται για ευσεβείς πόθους ορισμένων.

Συμπληρωματικά. Ποιος είπε ότι όποια χώρα παραμείνει στην Ενωμένη Ευρώπη ή στο Ευρώ ότι θα της επιβληθεί η ηλεκτρονική φυλακή;
Στην Ινδία που δεν έχει ΚΑΜΙΑ σχέση με την Ενωμένη Ευρώπη η ηλεκτρονική φυλακή βρίσκεται σε πολύ προχωρημένο στάδιο, ενώ στην Μεγάλη Βρετανία, που είναι επιφανές μέλος της Ευρωπαικής Ενωσης, οι πολίτες αντέδρασαν και ηλεκτρονική φυλακή δεν έχει επιβληθεί. Αρα;
ΚΗΡΥΚΕΣ ΜΕΤΑΝΟΙΑΣ ή ΕΥΘΥΝΟΦΟΒΙΑΣ;
__________
Αλλοι πάλιν το έριξαν στα θεολογικά κηρύγματα περί μετανοίας. Απαντούμε. Μας φώτισαν ότι ουδέποτε εξασφαλίζεται η συνδρομή του Αγίου Θεού αν δεν υπάρξει καθολική Νινευιτική μετάνοια.

Αλλά δεν μας απαντούν τι πρέπει να ψηφίσουμε στις 17 Ιουνίου επειδή δεν τους κοτά να πουν τι πρέπει αφού είτε αυτομόλησαν στη "Τσιπρολαγνεία" - όπως ο σεβαστός και αγαπητός μας Γέροντας Βασίλειος Βολουδάκης - είτε το παίζουν άνετοι ως υψηλού επιπέδου θεολόγοι της θεολογίας του "προσώπου".
Ο ΑΝΤΩΝΗΣ ΛΙΑΚΟΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΣΤΡΟΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
__________
Ας μην στεναχωρούνται όμως! Η 18η Ιουνίου είναι κοντά και το επικρατέστερον όνομα για το υπουργείο Παιδείας είναι του μέντορα της Ρεπούση και της Δραγώνα τουτέστιν του Καθηγητή Αντώνη Λιάκου. Και τότε θα δούμε "πόσα αππίδια χωρά ο σάκκος" της θεολογικής τους εμβρίθειας.
Μα ξέρεις λένε ορισμένοι έχουμε παράπονα και από τον Μπαμπινιώτη και τον Αρβανιτόπουλο.

Απαντώ. Ασφαλώς και έχουμε! Αλλά αν έχει μείνει εκατοστημόριο μυαλού στο κεφάλι μας πρέπει (να πάρει η ευχή!) να αντιλαμβανόμαστε ότι άλλη δυνατότητα παρέμβασης θα έχουμε με τους Μπαμπινιώτη και Αρβανιτόπουλο και άλλη ή μάλλον ΚΑΜΙΑ με τον Λιάκο, την Δραγώνα και τη Ρεπούση. Για να μην τρελλαθούμε τελείως δηλαδή.
“ΤΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΓΛΥΤΩΣΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΤΟΚΟΓΛΥΦΟΥΣ”
__________
Ξέρεις λένε κάποιοι τρίτοι. Το σηναντικό δεν είναι ότι οι “Συριζαίοι” και ο “Δημαρίτες” θα χωρίσουν την Εκκλησία από την Πολιτεία, ούτε ότι θα θάψουν τα εθνικά μας θέματα, ούτε ότι θα αποχριστιανοποιήσουν την Ελλάδα, αλλά ότι θα χειριστούν ορθά το Μνημόνιο.
Oh yeah?
Και πώς στην ευχή οι μαθητευόμενοι μάγοι, που είναι γνωστοί για την αναξιοπιστία, την αγραμματωσύνη και την προπέτειά τους και των οποίων το βιογραφικό γέμει καταλήψεων των Ακαδημαικών Ιδρυμάτων θα χειριστούν το θέμα του Μνημονίου;

Κρατούν μαγικό ραβδί που θα βάλει στη γωνία την Ευρώπη, την Αμερική και το διεθνές χρηματοπιστωτικό σύστημα;
What do you know?!
Η Ελλάδα διέθετε τέτοιο θησαυρό και δεν το γνώριζε όλα αυτά τα χρόνια;

Και γιατί χαράμιζε όλες αυτές τις δεκαετίες τα πλούσια αποθέματα του τεράστιου προσωπικού κεφαλαίου του ο κ. Τσίπρας στις καταλήψεις, στην ψηλαφητή αγραμματωσύνη και στην αυθάδεια και στην κατάθεση υπερασπιστικής μαρτυρίας υπέρ των δολοφόνων της 17ης Νοέμβρη;
ΤΣΙΠΡΑΣ Ο ΝΕΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ
_______
Οσοι δεν βάλαμε υποθήκη το μυαλό μας γνωρίζουμε ότι τα "φύκια και οι κορδέλες" και οι "λαγοί με τα πετραχήλια" που μας τάζει ο κ. Τσίπρας είναι σαπονούφουσκες της ίδιας αξίας με αυτές που έδινε ο Ανδρέας και δεν πραγματοποίησε ποτέ.

"Εξω από το ΝΑΤΟ", "ΕΟΚ - ΝΑΤΟ το ίδιο συνδικάτο”, “φεύγουν οι βάσεις του θανάτου” και τελικά όντως έφυγαν όσες αποφάσισε η Αμερικανική κυβέρνηση ότι δεν ήταν χρήσιμες επιχειρησιακά.!!!
ΘΑ ΔΟΘΕΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΙΘΑΓΕΝΕΙΑ ΣΕ 3 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΥΣ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ
_________
Ξυπνάτε πατέρες και αδελφοί.!

Αφήστε τις εμμονές, τις ιδεοληψίες και τις υψηλές θεολογίες σας που δεν αξίζουν ούτε μια δεκάρα και κάνετε ότι μπορείτε για να εμποδίσετε τους Εκκλησιομάχους και τους αρνησιπάτριδες να καταστρέψουν οριστικά την πατρίδα μας.

Αν μη τι άλλο σκεφτείτε ότι οι “Συριζαίοι” προτίθενται να ελληνοποιήσουν 3 εκατομμύρια μουσουλμάνους λαθρομετανάστες.
Καλά ούτε κι αυτόν τον κίνδυνο δεν το καταλαβαίνετε;
ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΑΓΙΕ ΠΕΙΡΑΙΩΣ!
_______
Ευχαριστούμε θερμά, Αγιε Πειραιώς, για την γενναιότητα να πείτε τα πράγματα με το όνομά τους και να καταθέσετε την μαρτυρία σας ως Ορθόδοξος Ιεράρχης 


ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΝ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΩΝ ΕΚΚΛΗΣΙΟΜΑΧΩΝ ΚΑΙ ΕΝΘΝΟΜΗΔΕΝΙΣΤΩΝ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΧΩΡΙΣΜΟ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ
Τά κόμματα πού διεκδικοῦν τήν ψῆφο τοῦ Ἑλληνικοῦ λαοῦ ΣΥΡΙΖΑ ΕΚΜ, Κομμουνιστικό Κόμμα Ἑλλάδος, ΔΗΜ.ΑΡ., Συνασπισμός Δημιουργία ξανά καί Δράση καί Οἰκολόγοι Πράσινοι στά προγράμματα πού παρουσιάζουν γιά τό πολιτικό σύστημα καί τήν δημοσία διοίκηση συμπεριλαμβάνουν καί τόν διαχωρισμό Κράτους καί Ἐκκλησίας.
Τά κόμματα τῆς Ἀριστερᾶς μέ τήν γνωστή φιλοσοφικοκοινωνική βιοκοσμοθεωρία τοῦ κομμουνιστικοῦ κοσμοειδώλου, ὅπως γνώρισε τόν χωρισμό αὐτό ὁ καταρεύσας ὑπαρκτός σοσιαλισμός στό ἀνατολικό μπλόκ πού στήν οὐσία ἦταν διωγμός τῆς θρησκευτικῆς πίστεως ἐλαύνονται ἀπό ἀποτυχημένα ἀθεϊστικά ἰδεολογήματα καί συναντῶνται μέ τά ὑπόλοιπα κόμματα κάτω ἀπό τίς ντιρεκτίβες τῆς νέας ἐποχῆς καί τῆς νέας τάξεως. Ποιός δέν θυμᾶται τήν δυναμική παράσταση τοῦ ἐν Ἀμερικῇ Ἑβραϊκοῦ λόμπυ στόν τότε Πρωθυπουργό Κ. Σημίτη γιά τήν διαγραφή τοῦ θρησκεύματος ἀπό τίς ταυτότητες τῶν Ἑλλήνων ὅπως ἀνέφερε τό ἀνακοινωθέν τοῦ Μεγάρου Μαξίμου;
Μιλοῦν γιά χωρισμό Ἐκκλησίας καί Κράτους διάβαζε Ἔθνους ἐπικαλούμενοι δῆθεν προοδευτικά συνθήματα. Οἱ ἀντιλήψεις ὅμως περί χωρισμοῦ εἶναι τοῦ περασμένου αἰώνα πού γεννήθηκαν κάτω ἀπό μισαλόδοξο ἀντιθρησκευτικό πνεῦμα πού δέν συμβιβάζεται μέ τίς σημερινές κοινωνικές, πολιτειακές καί θρησκευτικές ἀντιλήψεις καί πού ἀναπτύχθηκε σέ προτεσταντικές καί παπικές χῶρες πού δέν ἔχουν καμμία σχέση μέ τόν πολιτισμό καί τήν χριστιανική πίστη τοῦ Ἑλληνικοῦ ἔθνους. Τό πρότυπο τῶν δυτικῶν κοινωνιῶν ἀλλά καί τοῦ ἀθεϊστικοῦ ἀνατολικοῦ μπλόκ πού κατέρρευσε παταγωδῶς, μέ τό θρησκευτικό συγκρητισμό καί μέ τόν χωρισμό παράγει μόνο διαλυτικά κοινωνικά φαινόμενα καί ἐπιτρέπει τήν ἅλωση τῶν κοινωνιῶν ἀπό τήν παραθρησκεία, τήν εἰδωλολατρεία, τόν σατανισμό καί τά ἐγκληματικά φαινόμενα. Οἱ ἀντιλήψεις περί χωρισμοῦ δέν συμβιβάζονται μέ τά ἑλληνικά ἰδεώδη καί τήν χριστιανική πίστη πού πότισε τίς ρίζες τοῦ Ἔθνους μας.
Οἱ ἀντί-θετοι, οἱ ἔξω τοῦ χριστιανισμοῦ, οἱ ἀντί-χριστοι, ἡ ἀπιστία γενικῶς ἀντιπαρέρχονται μία παγκόσμια πραγματικότητα, τήν πραγματικότητα τῆς ἀλλαγῆς τοῦ κόσμου ἀπό τόν χριστιανισμό. Δέν μιλᾶμε γιά τήν βασιλεία τοῦ Θεοῦ, μιλᾶμε γιά τήν κοινωνική πραγματικότητα, γιά τήν κοινωνική διάσταση τοῦ χριστιανισμοῦ πού ἐκπολίτισε τόν κόσμο καί ἰδιαίτερα στήν χώρα μας μᾶς διαφύλαξε διά νά μήν εἴμαστε τό ὑπόλοιπο τῆς Εὐρωπαϊκῆς Τουρκίας σήμερα.
Ὁ Χριστιανισμός συνεπῶς κρινόμενος μόνο μέ κοσμικά κριτήρια εἶναι μιά παγκόσμια θρησκεία πού δέν μπορεῖ νά τεθεῖ στό κοινωνικό περιθώριο οὔτε νά ἀγνοηθεῖ καί ἀσφαλῶς δέν εἶναι δυνατό νά καταπολεμηθεῖ γιατί εἶναι θεοσύστατος ὀργανισμός ὅπως ἀπέδειξαν τά δύο χιλιάδες χρόνια τῆς ἐπί γῆς παρουσίας του.
Ἡ Ἑλληνική κοινωνία εἶναι μιά ὁμόδοξη κοινωνία ζυμωμένη μέ τό χριστιανικό πνεῦμα. Τυχόν ἀλλαγή τῶν δομῶν τῆς κοινωνίας μας, διότι περί αὐτοῦ πρόκειται, θά ἔχει ὀλέθριες συνέπειες γιά τό Ἔθνος μας καί τήν ἐπιβίωσή του.
Ἡ πρόταση τοῦ χωρισμοῦ, περνᾶ καί ἀπό τήν θύρα τῆς εἰδικῆς ἐπιστήμης τῆς κοινωνιολογίας. Ἡ ἐφαρμογή τῆς ἀρχῆς «ἡ θρησκεία εἶναι μία ἰδιωτική ὑπόθεση» κατέληξε πάντοτε στήν καταδίωξη καί καταπίεση τῆς θρησκευτικῆς πίστεως. Ἄμεσες συνέπειες τῆς τακτικῆς αὐτῆς εἶναι ὁ προοδευτικός ἐκφυλισμός τῆς προσωπικῆς καί κοινωνικῆς ἠθικῆς, ἡ σχετικοποίηση τῆς ἐθνικῆς παραδόσεως καί ἡ εἰσβολή ξένων ἰδεολογιῶν μέ ἐπικίνδυνο γιά τήν ἐθνική ἐπιβίωση περιεχόμενο. Ἡ συλλειτουργία τῶν θεσμῶν τοῦ ἔθνους λαί τῆς Ἐκκλησίας στήν ἱστορική πορεία μας ἔχει ὡς συνέπεια νά εἶναι ἀδύνατον νά αὐτονομηθοῦν οἱ θεσμοί αὐτοί καί νά παύσουν νά συλλειτουργοῦν χωρίς τό ἄμεσο ἐνδεχόμενο ἀρνητικῶν συνεπειῶν στήν ἐθνική πορεία καί ἐπιβίωση. Ὁ ὁμ. Καθηγητής Β. Γιούλτσης παρουσίασε ἐναργέστατα τήν θεωρία τοῦ φονξιοναλισμοῦ δηλ. τῆς συλλειτουργίας τῶν κοινωνικῶν θεσμῶν. Ὅταν στήν ἀθεϊστική Γαλλία συνομολογήθηκαν «κονκορδάτα» ἀμοιβαιοτήτων πού ὁδήγησαν προοδευτικά στά διατάγματα 91/1955, 654/1968 καί 1024/1983 μέ τά ὁποῖα οὐσιαστικά ἡ ἐθνική Ἐκκλησία τῆς Γαλλίας ἐπέστρεψε στά ἐπίπεδα συλλειτουργίας μέ τούς πολιτικούς θεσμούς καί ἐπίσης στήν ἄλλοτε κραταιά Σοβ. Ἕνωση τό διάταγμα τῆς 5/2/1918 μέ τό ὁποῖο ἐπεβλήθη ὁ χωρισμός Ἐκκλησίας καί Κράτους ἀντικατεστάθη μέ μιά σειρά διαταγμάτων ὅπως 1102/1972, 69/1973, 85/1973 καί μέ τήν γνωστή ἡμισυνταγματική ἀναθεώρηση τοῦ 1972 μέ τά ὁποῖα ἀναγνωρίστηκε ὡς ἀνεπίσημη θρησκευτική ἐπισημότητα ἡ Ὀρθόδοξος Ἐκκλησία, ἀποτελεῖ ἤ ὄχι ἀνεπίτρεπτο κρετινισμό ἡ συνθηματολογία γιά τόν χωρισμό στήν Ἑλλάδα, ὅπου ἡ Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία ἀποτελεῖ τήν ψυχή τοῦ Ἔθνους.
Τά παραπάνω κόμματα πού μιλᾶνε γιά χωρισμό στήν οὐσία στοχεύουν στόν θρησκευτικό ἀποχρωματισμό τῶν Ἑλλήνων, θέλουν νά πάψουν οἱ πολίτες νά εἶναι θρησκεύοντα μέλη τοῦ σώματος τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας διότι εἶναι ἀντίθετοι πρός τήν χριστιανική πίστη. Τήν ἀπουσία ὅμως τοῦ θρησκευτικοῦ στοιχείου ἀπό τόν πολίτη θά τήν ὑποκαταστήσει ἕνα ἄλλο στοιχεῖο τό ὁποῖο ἔχει καί αὐτό θρησκευτικό χαρακτῆρα γιατί δέν μπορεῖ νά γίνει ἀλλιῶς καί αὐτό τό στοιχεῖο ὀνομάζεται ἀντιχριστιανός ἤ ἀντιθρησκευτικός πολίτης ἤ ἄθεος πού στρατεύτεται στήν «θρησκεία» τῆς ἀθεΐας. Αὐτό εἶναι τό πρότυπο τοῦ πολίτου αὐτῶν πού θέλουν τόν λεγόμενο χωρισμό. Τόν ἀποκαλοῦν μέ πολλά ὀνόματα, φιλικό ἤ ἔντιμο χωρισμό δέν ἔχει σημασία. Μέ αὐτόν τόν τρόπο λένε ὅτι τό κράτος θά εἶναι ἀνεξίθρησκο ἤ οὐδέτερο πρός τήν θρησκεία καί αὐτό θά εἶναι δῆθεν καλύτερο γιά τήν κοινωνία. Τεχνητός ὅμως χωρισμός τῆς ἀνθρώπινης προσωπικότητας στήν κοινωνική της διάσταση καί λειτουργία μπορεῖ νά εἶναι ἀπό νομοθετικῆς πλευρᾶς δυνατός, θά ἀποτελεῖ ὅμως κατ’ οὐσίαν κατασκευή ἑνός ἀνθρωπίνου τέρατος, ἑνός κοινωνικοῦ θηρίου. Οἱ κοινωνίες δέν ὀργανώνονται μόνο μέ νόμους ἤ συντάγματα, ὀργανώνονται καί μέ ἐξωνομικούς κανόνες πού ἀπό πλευρᾶς ἀξίας καί πρακτικοῦ κοινωνικοῦ ἀποτελέσματος εἶναι οἱ σημαντικότεροι.
Ἡ Ἑλληνική κοινωνία εἶναι ὀργανωμένη μέ τέτοιους νομικούς κανόνες, πού εἶναι οἱ χριστιανικοί κανόνες καί ἑπομένως εἶναι ἔγκλημα ἡ πολιτική βούληση τῶν ἀνωτέρω κομμάτων πού θέλει νά ὁδηγήσει σέ θρησκευτικό ἀποχρωματισμό τήν ἑλληνική κοινωνία στό ὄνομα τῆς δῆθεν προόδου, γιατί στήν ἑλληνική κοινωνία οἱ θεσμοί συλλειτουργοῦν ἐπειδή συλλειτουργοῦν οἱ ἀνθρώπινες προσωπικότητες. Βέβαια στίς κοινωνίες ὑπάρχουν πολίτες μέ θρησκευτική συνείδηση καί πολίτες χωρίς αὐτήν ἀλλά αὐτό ἀποτελεῖ ἐπιλογή καί ἀνάγεται σέ ἀτομικό δικαίωμα προστατευόμενο συνταγματικά. Ἡ καθιέρωση ὅμως πολιτειακά τοῦ χωρισμοῦ τῶν κοινωνικῶν θεσμῶν εἶναι τραγικά ἀγεφύρωτη ἔκπτωση.
Ὁ χωρισμός χωρίς νά ληφθοῦν ὑπ’ ὄψιν ἡ συλλειτουργία τῶν κοινωνικῶν θεσμῶν, ἡ ἰδιομορφία τοῦ πολιτιστικοῦ καί ἐθνικοῦ παρελθόντος, οἱ ἀντιλήψεις καί ἡ ἰδιοσυγκρασία τοῦ ἑλληνικοῦ λαοῦ εἶναι μία ἀφελής συνθηματολογία πού περιέχει μόνο ἄγνοια καί προκατάληψη.
Τό σύστημα τῆς συναλληλίας πού ἰσχύει σήμερα μέ τό Σύνταγμα τοῦ 1975 καί τόν Καταστατικό Χάρτη εἶναι καθεστώς χωρισμοῦ ἀφοῦ Ἐκκλησία καί Πολιτεία εἶναι κοινωνίες διάφορες, συναφεῖς ὅμως καί συνεχόμενες μέ συνεργασία κοινωνικά ἀναγκαία καί ἀναπόφευκτη. Ἡ ἱστορική ἐμπειρία ἐφαρμογῆς τοῦ συστήματος τόσο στήν χιλιόχρονη βυζαντική περίοδο καί τήν ὀθωμανική κατοχή ὅσον καί στήν περίοδο τοῦ νεωτέρου Ἑλληνικοῦ κράτους ἀποδεικνύει ὅτι ἡ νομική αὐτή κατάσταση δέν ἔβλαψε οὔτε τήν ἑλληνική κοιωνωνία, οὔτε τά δικαιώματα τῶν ἄλλων θρησκευτικῶν κοινοτήτων καί ἐπί τέλους θέτει τό ἐρώτημα, ἡ ὑπαγωγή τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος στήν ὁποία πολυειδῶς ὀφείλει τό Ἔθνος ἀπό ΝΠΔΔ σέ ἁπλό Σωματεῖο ἤ Ἕνωση προσώπων θά συμπαρασύρει καί τό ὑφιστάμενο νομικό καθεστώς τῶν Μουφτειῶν τῆς Μουσουλμανικῆς θρησκευτικῆς παραδοχῆς πού προβλέπεται ἀπό τήν Συνθήκη τῆς Λωζάνης καί τοῦ Κεντρικοῦ Ἰσραηλιτικοῦ Συμβουλίου, γιατί κάτι τέτοιο δέν προαναγγέλεται ἀπό τά παραπάνω πολιτικά κόμματα. Συνεπῶς ἀντιλαμβάνεται κανείς εὐχερῶς ὅτι οἱ κομματικοί αὐτοί σχηματισμοί μέ τήν πρότασή τους αὐτή κηρύσσουν διωγμό κατά τῆς μάννας Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος καί μόνον. Τίθεται λοιπόν ἀναποδράστως σέ κάθε ἄνθρωπο καλῆς θελήσεως τό ἐρώτημα: ἐνεργοῦν μόνοι τους ἤ εἶναι διατάκτες, ὑπεργολάβοι καί ἐντολοδόχοι γνωστῶν ἀνθελληνικῶν κέντρων τοῦ διεθνιστικοῦ συστήματος καί τῆς νέας τάξεως πραγμάτων πού ἐπιδιώκουν καί τό γκρέμισμα τῆς εὐρωζώνης καί τήν κατάρευση τοῦ κοινοῦ εὐρωπαϊκοῦ νομίσματος καί τήν ἠθική ἐξαχρείωση καί ἐξανδραποδισμό τῶν πολιτῶν τοῦ κόσμου.
Ὠφείλω νά ἀναφερθῶ καί σέ ἕνα παράδειγμα. Στόν Πειραιᾶ ἔχομε ὡς βουλευτή τοῦ ΣΥΡΙΖΑ ἐξαίρετο ἄνθρωπο, εὐγενῆ καί κόσμιο τόν κ. Θ. Δρίτσα, ὁ ὁποῖος ὅμως ποτέ δέν τίμησε τούς μάρτυρες, τούς ἥρωες καί τά θύματα πού ἔπεσαν στόν βωμό τῆς ἐλευθερίας τοῦ Γένους ἀπουσιάζοντας συστηματικά ἀπό τίς σχετικές ἐθνικές καί θρησκευτικές ἐκδηλώσεις. Περιφρονεῖ ὁποιαδήποτε ἐκδήλωση τῆς μητρός Ἐκκλησίας ἀκόμη καί στίς κοινωνικές της διαστάσεις καί διερωτᾶται κανείς αὐτό εἶναι τό πρότυπο πολιτικῆς συμπεριφορᾶς πού θά ἐγκαινιάσει τό κόμμα του στήν ἑλληνική Κοινωνία καί γι’ αὐτό προαναγγέλει τήν διάλυση τοῦ θεσμοῦ τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας καί τοῦ Ἑλληνικοῦ Ἔθνους;
Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ
+ ὁ Πειραιῶς ΣΕΡΑΦΕΙΜ