Δευτέρα 19 Δεκεμβρίου 2011

H συγκέντρωση στο νέο Νοσοκομείο

Πραγματοποιήθηκε χθες στον χώρο του νέου Νοσοκομείου συγκέντρωση κατοίκων και εκπροσώπων των φορέων του νησιού. Οι κάτοικοι ξεναγήθηκαν από τον κατασκευαστή του έργου σε όλες τις πτέρυγες του νέου νοσοκομείου ενώ στην συνέχεια κατά την διάρκεια της συγκέντρωσης συστήθηκε συντονιστική επιτροπή της οποίας στόχος θα είναι η άμεση λειτουργία του νέου νοσοκομείου.
πηγή:Νέα της Σαντορίνης