Πέμπτη 26 Αυγούστου 2010

Όντως ήλιθιότης ή διεξαγωγή Διαλόγου των Ορθοδόξων με τους Παπικούς


Η διεξαγωγή Διαλόγου των Ορθοδόξων με τούς Παπικούς για πρωτείο του Πάπα στην Εκκλησία είναι ήλίθιότης, αφού ό Πάπας είναι εκτός Εκκλησίας. Άλλ' ήλιθίότης είναι και γενικώς ή διεξαγωγή Διαλόγου των Ορθοδόξων με τους Παπικούς. Και τούτο για πολλούς λόγους, από τους όποιους αναφέρουμε εδώ μόνο δύο.

Πρώτον, τι νόημα έχει να κάνουν οι Ορθόδοξοι Διάλογο με τους Παπικούς, αφού κατά τον Παπισμό ό Πάπας είναι αλάθητος ; Το αλάθητο σε θέματα πίστεως υπάρχει στην Εκκλησία (Α' Τιμ. 3:15).

Ποιος θα δεχόταν να συζητήσει με ένα άλλο άτομο, αν το άλλο εκείνο άτομο έθετε ως όρο, ότι είναι αλάθητο; Θα μπορούσε να σταθεί Διάλογος με τους Παπικούς, αν ό Πάπας δήλωνε, ότι ενδέχεται να πλανάται. Αλλά τέτοια δήλωση δεν έγινε από τον Πάπα ή τους εκπροσώπους του.

Δεύτερον, ό Πάπας συντηρεί και ενισχύει την άπατη της Ούνίας. Και προσπαθεί να έξουνιτίση όλο το χριστιανικό κόσμο. Κρατήσετε, λέγει στους Ορθοδόξους και στους άλλους μη Ρωμαιοκαθολικούς, τα δόγματά σας και τις παραδόσεις σας. Ένα ζητώ μόνο, να με αναγνωρίζετε ως Αρχηγό και να υποτάσσεσθε σε μένα.

Τον Πάπα δηλαδή δεν ενδιαφέρει ή πίστη των ανθρώπων ένα ενδιαφέρει, να υποταχθεί το σύμπαν σ' αυτόν, για να ικανοποιείται ό εωσφορικός εγωισμός του. Ό Πάπας Νικόλαος Α' επί της εποχής του Μεγάλου Φωτίου «totius mundi se imperatorem fecit», όλου του κόσμου δηλαδή ανακήρυττε τον εαυτό του αυτοκράτορα! Εωσφορικό φρόνημα, το οποίο ό Παπισμός μέχρι σήμερα δεν απέβαλε. Κατ’ αυτό το φρόνημα ό Θεός έγινε άνθρωπος και σταυρώθηκε, όχι για άλλο σκοπό, αλλά για ν' άπολαύσει ό Πάπας κοσμοκρατορία και παγκόσμια προσκύνηση! Και έρωτώμεν: Δεν είναι όντως ήλιθιότης το να διαλεγώμεθα εμείς οι Ορθόδοξοι με τον Πάπα, άμετανόητον όπως ό Εωσφόρος;


πηγή:Περιοδικό «Ο Σταυρός»