Σάββατο 12 Ιουνίου 2010

Δεν φταίμε εμείς . . .


Ασφαλώς και δεν φταίμε εμείς! Αυτό μας έλειπε!
Αυτοί οι άτιμοι οι Κορεάτες που μας έβαλαν τα δυο γκολ φταίνε.
Άσε που έπρεπε νάναι και πιο κοντοί!
Α . . . ξέχασα! Φταίει κι η μπάλλα που μπλέχτηκε στα δίχτυα μας.
Και «δε μας ήθελε κιόλας» η παλιοπ#$&%@^α!
[1]
Αθάνατε Ρωμηέ!!!

* * * * * * * * * *

[1] (εδω)

Ευθύλογος