Τρίτη 5 Μαΐου 2009

Η Σαντορινιά


Καλή κι η Μεσαρίτισσα
παρ'τηνε μη σε μέλει
μα με στραβοζυγαριά
θα σου μετρά το μέλι
Ειν'η Καρτεραδιώτισσα
όμορφη με το μίνι
γλυκιά σαν μοστοκούλουρο
κι αφράτο μελιτίνι
Αν ξέρεις πόκι και κουκά
απ΄τα Φηρά αλέστρα
εσύ θα λες για το κοκό
κι αυτη θα λε τα ρέστα
Αν πάρεις Κοντοχωριανή
δεν θα κλειδώνεις μάτι
θα σου χορεύει ρεπατί
κι απάνω στο κρεββάτι
Στο Μερεβίγλι πρόσεξε
κι αμπασαδόρο στείλε
γιατί σε κουλουριάσανε
στο άψε-σβήσε φίλε
Η Απανομερίτισσα
έχει διπλή τη γλύκα
μαζί μ'αυτή σου δίνουνε
κι ένα καράβι προίκα


Παραδοσιακό Νίκος Φύτρος
ευχαριστούμε τον Βασίλειο